Toen Lynn bij ons kwam had ik nog het een en ander aan kauwmaterialen liggen van Luka (die werkelijk alles lekker vond). Het werd me echter al snel duidelijk dat mevrouw vrij weinig lekker vind om op te kauwen. Runderhuid botten e.d. worden niet aangeraakt. Runderoren daarintegen vind ze wel lekker, maar dat is ook wel heel snel op. Echt even een lekker uurtje kauwen zat er niet in. Gevulde mergpijpen en hoefjes worden leeg gelikt en zodra haar tong het niet meer redt verder wordt het bot vervolgens compleet genegeerd; niet interessant meer
Nou ben ik onlangs op de winner geweest en daar heb ik dé snack gevonden voor 1 a 1.5 uur kauwplezier. Het stinkt als de hel, maar madam wordt ter plekke een woest kauwende wolf als zij een lekker stuk runderkophuid krijgt. Heerlijk om mijn meisje zo lekker te zien kauwen! De runderstrotten die ik ook had meegenomen (en door bijna alle langskomende honden uit mijn tas werden gepikt

) werden eerst ook genegeerd en zelfs met argusogen bekeken. Toen ze echter op een gegeven moment toch voorzichtig begon te likken en tot de conclusie kwam dat het best lekker smaakt en er rustig aan begon te knabbelen was het hek van de dam; ook dit gevaarte van zo'n 50 cm lang werd steeds woester onder handen genomen
Ik kan er echt van genieten als ze zo lekker bezig is met iets wat ze overduidelijk heerlijk vindt.
Waar maak jij je hond nou echt heel blij mee?