Zo loop je met je hond in het bos, roept je hond bij je en ze komt niet in 1 keer... Serieus, HOEVEEL honden komen WEL in 1 keer???
Loopt er een meneer achter je, met een halve tamme duitse herder, die geen stap bij hem vandaan zet en zegt: Tsja, kwestie van opvoeden he...
Even verderop, vist m'n hond ergens een bal vandaan en wil hem niet meer loslaten. Moest er zonodig een andere meneer mij even precies vertellen dat je die WEL af moest pakken hoor! Anders leert ze het nooit!
Feit dat ze dan de baas op eet, dat is gewoon omdat ik haar niet de baas ben...
Nou, ondertussen was ik er al aardig klaar mee maar me dag was nog niet genoeg verpest denk! Ik lijn me hond aan, loopt er verderop een hond waar ze naar uitvalt. Dus ik geef haar een correctie (hij kwam helaas niet erg aan) roept die meneer vanaf de overkant! DAT MOET JE ZO NIET DOEN HOOR! DAN KRIJGT ZE NARE ERVARINGEN ERVAN!
pff, echt hoor, als iedereen het zo goed weet... Neem haar dan een weekje mee!
Ik train me eigen helemaal suf met dat dier, gaat iemand me even vertellen hoe het allemaal wel moet!
ga toch fietsen en bemoei je met jezelf!
Denk ik er alleen zo over? of zijn dat alleen de bazen van moeilijke honden die er ook zo over denken?