Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
mishandelde labradorpup van vijf maanden"video is schokkend"
Moderator: moderatorteam
- iones
- Zeer actief
Re: mishandelde labradorpup van vijf maanden"video is schokkend"
Waar was dit eigenljk ergens? (ik heb maar niet gekeken...)
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
Engeland ( Manchester)iones schreef:Waar was dit eigenljk ergens? (ik heb maar niet gekeken...)
- Gijsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): chihuahua-shih tzu kruising en een jack russell
Aan de reacties te zien... Ik durf niet te kijken.
Want dat zit gegarandeerd de hele dag in mijn hoofd..
Want dat zit gegarandeerd de hele dag in mijn hoofd..
'Liebe ist für alle da'
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bullterrier
- Aantal honden: 2
En ik ben zo dom om wel te kijken
Onbegrijpelijk. Als dat mijn zoon was geweest dan had ik hem eigenhandig het ziekenhuis in geslagen.

Onbegrijpelijk. Als dat mijn zoon was geweest dan had ik hem eigenhandig het ziekenhuis in geslagen.

- iones
- Zeer actief
Misschien is een dergelijke eigenschap wel erfelijk. Ofwel door de manier waarop hij is opgevoed, ofwel in de genen.Inez87 schreef:En ik ben zo dom om wel te kijken![]()
Maar ik denk dat ik zo'n zoon ook het ziekenhuis in zou slaan.... Alleen is het niet waarschijnlijk dat ik een kind zou krijgen dat zo in elkaar zit. Zal ook wel voor jou gelden.
Die engelsen houden over het algemeen van dieren, die zullen ook wel op hun achterste poten hebben gestaan bij deze beelden. Ik hoop dat ze hem een keertje opzoeken....
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
- plekkie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herder, kruising cocker en ruwhaar en een cairn
- Aantal honden: 3
Ik heb ook maar niet gekeken, maar denk soms wel eens dat ik waarachtig in staat zou zijn om iemand naar de andere kant te helpen als ik dit zou zien. Ik denk dat ik dan niet meer denk aan mijn angst (want ik ben een enorme bange poepbroek lafaard namelijk), maar dat ik zo ziedend word dat ik het eerste het beste massieve zware pak wat ik zie en dat met volle kracht op zo'n schedel neer laat komen.
Ga ik ook graag voor zitten trouwens.
Ga ik ook graag voor zitten trouwens.
Gezien de reacties ga ik hem niet bekijken. Ben er nu al ziek van.... 

- basje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Berner Sennen en Franse buldog
Heb hem niet afgekeken. Ongelovelijk zoiets.
- DesireeK
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Golden retriever/labrador, Jack Russel, Mechelse herder
Walgelijk zeg...
Ik hoop dat er ergens daar in Manchester iemand rondloopt zoals bv pistole paultje was... Dan kan kan hij nog lachen..
Zijn naam staat erbij.. dus er is een beetje hoop dat hem het zelfde treft als dat arme dier..
Pfff.. wat een goedaardige honden heb je toch. Mijn kruising lab is er ook zo 1. Die is een keer door een door een vervelende vent opgetild aan zijn nek met 2 handen. Hij deed niks. Toen hij los was kwam hij schuilen achter mij... Ik heb die vent trouwens wel een flinke opdonder gegeven. Was mijn bedoeling om alleen maar aangifte te doen hiervan maar kon het op dat moment echt niet laten om uit te halen...
Aan de andere kant ben ik er wel blij om want de politie heeft er niets aan gedaan...
Ik hoop dat er ergens daar in Manchester iemand rondloopt zoals bv pistole paultje was... Dan kan kan hij nog lachen..
Zijn naam staat erbij.. dus er is een beetje hoop dat hem het zelfde treft als dat arme dier..
Pfff.. wat een goedaardige honden heb je toch. Mijn kruising lab is er ook zo 1. Die is een keer door een door een vervelende vent opgetild aan zijn nek met 2 handen. Hij deed niks. Toen hij los was kwam hij schuilen achter mij... Ik heb die vent trouwens wel een flinke opdonder gegeven. Was mijn bedoeling om alleen maar aangifte te doen hiervan maar kon het op dat moment echt niet laten om uit te halen...
Aan de andere kant ben ik er wel blij om want de politie heeft er niets aan gedaan...

Onderschrift gemaakt door Kiki2000
- vivke1965
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel (knuffelbuffels)
- Aantal honden: 1
Ik kan hier niet naar kijken...en waar ik ook zo boos op word...WELKE KLOOTZAKKEN ZETTEN DIT STEEDS MAAR WEER OP FILM IN DE MEDIA !! Tis wel een bewakingsfilm, maar dan nog...
Hoe erg het ook is...onze "toekomst" (jeugd dus) word steeds maar ongevoeliger door dit soort dingen...bloed en ellende waar je ook kijkt...vroeger bang van een griezelfilm...nu lachen ze ermee...pfft...zal nog erger worden ben ik bang.
Hoe erg het ook is...onze "toekomst" (jeugd dus) word steeds maar ongevoeliger door dit soort dingen...bloed en ellende waar je ook kijkt...vroeger bang van een griezelfilm...nu lachen ze ermee...pfft...zal nog erger worden ben ik bang.
Groetjes, Viv

"Once you have a poodle everything else is a dog"
"Foefertje...always on my mind"

"Once you have a poodle everything else is a dog"
"Foefertje...always on my mind"
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 Argentijnse Doggen & 1 Jack Russell Terrier
- Contacteer:
Ik heb het filmpje wel gekeken en vind het gewoon werkelijk afschuwelijk.
Wat een arm beest!
Wat een arm beest!

Groetjes Nancy

- Chicoahua
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): chihuahua/shih-tzu
Engelse Bulldog
ik ga het filmpje maar niet zien... Ik kan daar echt niet tegen!
doet me wel goed te horen dat hij naar een pleeggezin is, hoop dat hij daar gelukkig kan worden!
sloeg de eigenaar hem of iets?
doet me wel goed te horen dat hij naar een pleeggezin is, hoop dat hij daar gelukkig kan worden!

- Hanneke2
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Hij sloeg en trapte hem helemaal verrot. En die jongen zal best zwaar misbruikt zijn door zijn vader ofzo en dat is allemaal heel triest, maar wat ik elders al zei, ophangen op het dorpsplein en daarna een feestje bouwen. Ik heb het wel gehad met kinderverkrachters en hondenmishandelaars, van mij mogen ze allemaal dood.Chicoahua schreef:ik ga het filmpje maar niet zien... Ik kan daar echt niet tegen!
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
- Liselore
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua, Rhodesian Ridgeback
- Aantal honden: 6
Ik heb niet gekeken, ik weet van mezelf dat ik er echt niet tegen kan . . . maar als ik zo de reacties lees dan hoop je toch echt dat er iets bestaat als 'karma' of 'boontje komt om zijn loontje'. . . .
- Dog Basic
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Groenendaeler
- Contacteer:
Je haalt me de woorden uit de mond!!bennie schreef:Je wil ze de kost niet geven die op deze manier hun hond 'opvoeden'.
We weten nog niet half van wat er dagelijks gebeurd. En dan niet alleen met honden..........
Wanneer mensen hun intelligentie gebruiken,
hoeven zij zich niet als een beest te gedragen. (Hermina Stout)
www.dogbasic.nl
www.abc-training.nl
www.cirkeltraining.nl
hoeven zij zich niet als een beest te gedragen. (Hermina Stout)
www.dogbasic.nl
www.abc-training.nl
www.cirkeltraining.nl
- Cash
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitseherder
verschrikkelijk om te zien.
In het begin zit dat arme beestjes totaal lamgeslagen in dat hoekje tegen die pilaar, te wachten op wat komen gaat....
In het begin zit dat arme beestjes totaal lamgeslagen in dat hoekje tegen die pilaar, te wachten op wat komen gaat....

Cash v Heiligental en Flow.
- Riguus
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Duiste herder, jack russels, Bull terriërs
- Aantal honden: 6
Ik heb hier de reacties al gelezen bbrr laat dit filmpje maar schieten, ik kan beelden nl heel moeilijk loslaten :S

-
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Grote zwitserse sennenhond, pomeranian.
- Contacteer:
Misselijkmakend 

-
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): boxer
heb het niet afgekeken.
doodschoppen dat klotejong! (ik bied mij aan als vrijwilliger

- bennie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder
Border Collie - Aantal honden: 6
Wellicht had die pup ook wel iets gedaan waardoor deze mensenpup vond dat ie mocht schoppen, net zoals jij nu vindt dat dit mensenpupsel geschopt moet worden.willie schreef:heb het niet afgekeken.
Verbeter de wereld, begin bij jezelf.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu geen honden meer.
- Aantal honden: 0
al bij de eerste paar klappen, heb ik het filmpje uitgezet.
lees ik liever het artikel daaronder, over dat ze reflectoren bij rendieren willen omdoen, om zo het aantal aangereden dieren te verminderen.
lees ik liever het artikel daaronder, over dat ze reflectoren bij rendieren willen omdoen, om zo het aantal aangereden dieren te verminderen.
- iones
- Zeer actief
Ach guttegut, daar heb je de heilige boon weer hoor!bennie schreef:Wellicht had die pup ook wel iets gedaan waardoor deze mensenpup vond dat ie mocht schoppen, net zoals jij nu vindt dat dit mensenpupsel geschopt moet worden.willie schreef:heb het niet afgekeken.
- bennie
- Zeer actief
Ach guttegut, daar heb je die truthola weer hoor!iones schreef:Ach guttegut, daar heb je de heilige boon weer hoor!bennie schreef:Wellicht had die pup ook wel iets gedaan waardoor deze mensenpup vond dat ie mocht schoppen, net zoals jij nu vindt dat dit mensenpupsel geschopt moet worden.willie schreef:heb het niet afgekeken.
Ga iemand anders stalken ja

- iones
- Zeer actief
Stront, wie heeft je gescheten?????bennie schreef: Ach guttegut, daar heb je die truthola weer hoor!
Ga iemand anders stalken ja.

-
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): boxer
ik meen oprecht dat ze 'm kapot mogen trappen, net zoals ze wat mij betreft de pedo's maar es flink aan moeten pakken (wijd ik verder maar niet over uit). what goes around,comes around zeggen ze overzee toch??
- bennie
- Zeer actief
Geen idee, dat moet je aan je ouders vragen trol.iones schreef:Stront, wie heeft je gescheten?????bennie schreef: Ach guttegut, daar heb je die truthola weer hoor!
Ga iemand anders stalken ja.
- bennie
- Zeer actief
Tis een kind. Geef dan de ouders een trap.willie schreef:ik meen oprecht dat ze 'm kapot mogen trappen, net zoals ze wat mij betreft de pedo's maar es flink aan moeten pakken (wijd ik verder maar niet over uit). what goes around,comes around zeggen ze overzee toch??
'Pfff... Ik moet zeggen dat ik zoiets in het echt niet moet meemaken. Dan gaat er bij mij een knop om en maak ik zoiemand heelemaal af..
Ik heb het een jaar geleden een keer gezien van mijn oude directeur van de basisschool waar ik op zat. De hond luisterde niet, en toen hij eindelijk kwam (grootte van een JR, en hij zo'n 1.90) kreeg hij een enorme trap, ik ben er heen gelopen en heb die vent helemaal voor alles wat in me opkwam uitgemaakt, hij kende mij nog wel, en deed super arrogant, ik zei hem dat zulke praatjes snel rond gaan in vlissingen, en dat als ik het nog een keer zou zien in de DB op hem afstuur en ik nog lang niet klaar met m was, en heb aangebeld en zijn vrouw ingelicht (was het hondje van zijn vrouw). Ik zie m er bijna nooit meer mee lopen en als hij me ziet gedraagd hij zich keurig
En dat als directeur van een basisschool 
Ik heb het een jaar geleden een keer gezien van mijn oude directeur van de basisschool waar ik op zat. De hond luisterde niet, en toen hij eindelijk kwam (grootte van een JR, en hij zo'n 1.90) kreeg hij een enorme trap, ik ben er heen gelopen en heb die vent helemaal voor alles wat in me opkwam uitgemaakt, hij kende mij nog wel, en deed super arrogant, ik zei hem dat zulke praatjes snel rond gaan in vlissingen, en dat als ik het nog een keer zou zien in de DB op hem afstuur en ik nog lang niet klaar met m was, en heb aangebeld en zijn vrouw ingelicht (was het hondje van zijn vrouw). Ik zie m er bijna nooit meer mee lopen en als hij me ziet gedraagd hij zich keurig

Een kind? 21 hoor. Ookal heb je het in je opvoeding niet meegekregen dan weet je donders goed dat dit niet kan, omdat je chago was. Donder op zeg, dat is zijn verklaring "I had a bad day"bennie schreef:Tis een kind. Geef dan de ouders een trap.willie schreef:ik meen oprecht dat ze 'm kapot mogen trappen, net zoals ze wat mij betreft de pedo's maar es flink aan moeten pakken (wijd ik verder maar niet over uit). what goes around,comes around zeggen ze overzee toch??
Ik zal m eens een slechte dag bezorgen.
Ohjaa, al had die pup heel de kamer ondergescheten, alles kapot gemaakt of weet ik t, dan nog sla je een hond niet in elkaar. Om geen 1 reden!bennie schreef:Wellicht had die pup ook wel iets gedaan waardoor deze mensenpup vond dat ie mocht schoppen, net zoals jij nu vindt dat dit mensenpupsel geschopt moet worden.willie schreef:heb het niet afgekeken.
Sorry maar deze zin vind ik echt compleet gestoord van jou, kan ik echt pissig om worden