ooo, daar kan ik toch zo niet tegen!
Zo zielig voor het arme beeste.

wat voor mensen bestaan er?
Moderator: moderatorteam
Ik weet het niet, maar ik vroeg me inderdaad ook af of hij dood was of dat ze hem levend vastgebonden hebben. Ik hoop heel erg voor het arme beestje dat hij al dood was. Dit is toch niet normaal. Wat bezielt die mensen echt. En wat is het nut hiervan.Paulala schreef:Arme hond.
Ik heb niet gelezen wat er bij staat, kost me teveel moeite.
Maar is de hond levend vastgebonden aan dat hout?
Of was hij al dood en hebben ze hem daarna zo vastgemaakt?
En dan dat stuk hout tussen zijn kaken.. arm arm dier.
Slaap zacht hondje, ik hoop dat je niet heel veel hebt moeten lijden.
Ik denk dat ze dat hout juist in zijn bek gestopt hebben tijdens hun wrede kruisiging, om niet gebeten te worden, maar ik hop van harte dat de hond al dood was en dat t arme beestje niet te lang heeft moeten lijden. Schandalig, dat mensen andere levende wezens dat aan kunnen doenYai schreef:Ik weet het niet, maar ik vroeg me inderdaad ook af of hij dood was of dat ze hem levend vastgebonden hebben. Ik hoop heel erg voor het arme beestje dat hij al dood was. Dit is toch niet normaal. Wat bezielt die mensen echt. En wat is het nut hiervan.Paulala schreef:Arme hond.
Ik heb niet gelezen wat er bij staat, kost me teveel moeite.
Maar is de hond levend vastgebonden aan dat hout?
Of was hij al dood en hebben ze hem daarna zo vastgemaakt?
En dan dat stuk hout tussen zijn kaken.. arm arm dier.
Slaap zacht hondje, ik hoop dat je niet heel veel hebt moeten lijden.![]()
![]()
Dat stuk hout tussen zijn kaken vind ik ook heel naar..
Ik ben bang dat je hier helemaal gelijk in hebt.Expecting schreef:Ik denk dat ze dat hout juist in zijn bek gestopt hebben tijdens hun wrede kruisiging, om niet gebeten te worden, maar ik hop van harte dat de hond al dood was en dat t arme beestje niet te lang heeft moeten lijden. Schandalig, dat mensen andere levende wezens dat aan kunnen doen