Marina schreef:amber81 schreef:Marina schreef:Hoe gaat het dit weekend??
Is Bongo al bij jullie??
Ik denk aan jullie

Haihai...
Het is heeeeeeeeeeeeeeeel druk en roerig...ik zal er morgen eens goed voor gaan zitten, moet het toch wel kwijt....dankjewel marina

Hai
doe rustig aan, neem de tijd. Als het niet uitkomt maakt het niet uit hoor.
Ik moet gewoon vaak aan je denken.
En druk en roerig is niet zo erg
Ik denk aan je.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik steeds ervoor ging zitten, maar met drie van die dartelende honden was het erg druk, moet ik zeggen...Ten eerste wil ik wel zeggen dat Bongo zelf echt een lieffie is, eerlijk waar. Ja, hij heeft heel veel van zijn vader wat betreft karakter en ik heb het daar heel moeilijk mee, gek he? Mijn partner vindt het geweldig dat Bongo er is en is er heel happy mee, zelf ben ik heel anders...dochter vindt alles best momenteel, die is een beetje murm geslagen nog, maar ze is ook pas acht.
Met de honden onderling is het wisselend...Tara speelt steeds voor scheidsrechter en bemoeit zich overal mee en met Tara heeft hij nu al in die paar dagen 12 keer gevochten. Ik vind dat niet leuk, kan het vaak voorkomen maar dus ook vaak niet. Gigi verstopt zich af en toe...vind ik heel erg...tegelijk willen de meiden ook spelen met hem, hij mag alleen niet te ver gaan. Want dat moet gezegd: Bongo wil vooral aardig gevonden worden...tuurlijk, hij probeert ook uit, maar kruipt constant voor de meiden. Brengt ze speeltjes, staat zijn eten af....hij doet echt zijn best. Toch zie ik aan mijn dames dat ze nog niet stabiel zijn en ze zich dus aan moeten passen in die zin dat daar dus geen Kazan is om zich achter te zetten. Het is een vreemde gewaarwording om ze dat nu zelf al proberend op te zien lossen, tegelijk ook vaak hilarisch en het zijn net kleine kinderen die constant komen klagen bij me.
Het samen uitlaten wisselen we nu vooral, allemaal 1 op 1 en dan wisselen we af; dan tara en bongo, dan gigi en bongo en dan weer tara en gigi, gisteren hebben we nog eens met ze drieen uitgelaten met wisselend succes
Zelf heb ik heel gemengde gevoelens tegenover Bongo. Het is een waar lieffie, hij volgt me de hele dag, ligt op mijn voeten, hunkert naar mijn aandacht en propt zich met dat logge lichaam op de kleinste gaatjes en randjes om bij me te kunnen zijn, brengt me al zijn speelgoed en biedt zijn koppie aan. Zodra ik opsta en hij is ergens mee bezig of niet, hij volgt. Dat is vreemd, want ik ben heel stug momenteel. Iedereen vindt hem lief en geeft hem alle aandacht, maar hij dingt naar mij. Het is niet zo dat ik hem hekel hoor, zo bedoel ik het niet, maar ik word echt verscheurd door emoties en zie vaak die lege plek die hij zomaar inneemt en dat wil ik ook weer niet. Zo mag ik het ook niet zien, maar er raast dus van alles door me heen. Hele dagen. Als ik een jankbui heb om Kazan, komt hij geruisloos tussen mijn benen zitten en likt mijn gezicht, ben ik boos, gaat hij plat op de grond, lach ik, dan kwispelt hij of zijn leven er vanaf hangt.
Aan de andere kant vind ik hem ontzettend grappig, hij heeft hele lollige dingen. Wat dat betreft heeft hij veel van zijn ouders...het is een soort zwarte Tara met het karakter van Kazan. Hij is lekker stout, op een leuke manier en vindt alles interessant. Ook gaat hij heel goed met de andere dieren. De katten vinden hem wel okee en hij laat hen met rust. Hij is heel vocaal en dat was Kazan ook, bij iedere stemming een blaf en dat is heel grappig te horen. Maar ook staat hij steeds met dat grote lijf te balanceren in de vensterbank zoals Tara en dan moet ik zo hard lachen, ik val van mijn stoel van verbazing af en toe.
watbetreft Kazan...ik kan er maar niet aan wennen, haal tegenwoordige en verleden tijd door elkaar en mis hem zo erg. Ik wil mijn kereltje terug! Gelukkig kan ik hele dagen over hem praten, iedereen wil naar me luisteren. Ik bekijk iedere dag wat foto's van hem, ik MOET hem iedere dag toch even zien.
Ik kan alleen maar hopen dat hij me een beetje helpt, op afstand, al is dat misschien wat te zweverig...
ik hou er weer even over op, wat is dat toch hier? zit steeds te bleren