na paar onderzoekjes bleek ze zwanger te zijn.
dus over ongeveer een maand minimaal 4 pupjes hier.
Moderator: moderatorteam
En dat had je niet zien aankomen ofzo??rakkerhond schreef:ben net naar de dierenarts geweest omdat lara zich de afgelopen dagen best vreemd gedroeg
na paar onderzoekjes bleek ze zwanger te zijn.
ja ik was er zelf nie bij dus had geen idee dat 't eraan zat te komenEstherK schreef:Rakker en Lara krijgen nageslacht?!?

Ja zeker als je er zelf niet bij bentInge schreef:Wat bijzonder dat een reutje en een teefje zomaar puppies maken
nee Lara komt van een kennis en heeft ie sinds 29 oktober, andere hondje Rakker komt uit het asiel.sTefaniA schreef:Wacht, je hebt Lara toch nog maar een week of twee? Is ze gedekt in het asiel dan? Of vlak toen je haar had

Hij heeft haar op 29 oktober uit het asiel gehaald.sTefaniA schreef:Wacht, je hebt Lara toch nog maar een week of twee? Is ze gedekt in het asiel dan? Of vlak toen je haar had

malinois schreef:een teef die zwanger wordt van een reu
echt??!!!
![]()

RachelleAmericanBulldog schreef:malinois schreef:een teef die zwanger wordt van een reu
echt??!!!
![]()
nou het is wel bijna kerst he kan ook nog onbevlekte ontvangenis zijn
RachelleAmericanBulldog schreef:malinois schreef:een teef die zwanger wordt van een reu
echt??!!!
![]()
nou het is wel bijna kerst he kan ook nog onbevlekte ontvangenis zijn
Wat viel je op aan haar gedrag? Wat deed ze anders dan anders?rakkerhond schreef:ben net naar de dierenarts geweest omdat lara zich de afgelopen dagen best vreemd gedroeg na paar onderzoekjes bleek ze zwanger te zijn.
Oh ja dat zag ik net, dacht dat er 29 november stondrenee-uk schreef:nee Lara komt van een kennis en heeft ie sinds 29 oktober, andere hondje Rakker komt uit het asiel.sTefaniA schreef:Wacht, je hebt Lara toch nog maar een week of twee? Is ze gedekt in het asiel dan? Of vlak toen je haar had
Volgens mij woont hij niet meer bij zijn ouders, maar op kamers, het kan zijn dat ik dat mis heb. Hij heeft een tijdje 3 honden gehad, een maltezer, een samojeed en een berner sennen. Later verloor hij twee honden aan zijn ouders oid en kreeg hij toen eind oktober weer een teefje erbij, dit teefje dus. Ik heb geen idee welke hond hij er nog meer bij heeft, of dit Rakker (de maltezer) of een van de andere twee is, ik heb geen idee. Of hij 17 is vraag ik mij af, volgens mij is hij 18?LongFields schreef:Ik geloof dat jij zelf 17 jaar oud bent, wat vinden je ouders ervan dat jullie teefje drachtig is?