Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hond gevonden en eh... niet bedankt!!

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Flevo Bordertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border terrier, terriërkruising en X wolfsgrijze keeshond/eurasiër
Aantal honden: 3

Hond gevonden en eh... niet bedankt!!

Ongelezen bericht door Flevo Bordertje »

Even stoom afblazen hoor...
Zo ga je vroeg boodschappen doen en zo ben je de halve dag bezig...
Het begon allemaal doordat ik mijn zoon even op school afzette en vanuit daar naar de supermarkt reed. Toen richting de winkel reed, zag ik een hond lopen op het fietspad, richting drukke dreef. Ik kijken of ik een baas zag, maar in geen velden of wegen iemand te zien. Auto geparkeerd, terug gelopen en ja hoor, hond was bezig voor de tweede keer de dreef over te steken, een wonder dat hij niet geraakt werd door de auto's :N: . Ik heb hem geroepen en hij kwam naar me toe, mee gelokt met een rammelend blikje naar de auto. Hij sprong zo op de achterbank :D . Ik ben de straat door gaan lopen en heb aan iemand met een hond gevraagd of ze hem soms kende. Ze heeft nog gekeken, maar geen herkenning. Nog hier en daar aangebeld, maar geen succes en verder natuurlijk niemand op straat. Toen ik zo een tijdje rond had gekeken of ik een zoekend iemand zag, heb ik hem meegenomen en ben naar het asiel gereden. Daar hebben ze hem nagekeken op chip met succes. Helaas was de eigenaar minder makkelijk te achterhalen, omdat er geen telefoonnummer geregistreerd was. Uiteindelijk lukte het het meisje van het asiel toch, maar geen gehoor. Ze mocht mij geen adres geven en eigenlijk mogen ze geen hond opnemen zonder rapport van de politie of dierenambulance, maar gelukkig hebben ze een uitzondering gemaakt. Toen ik alle papieren getekend had dat ik hem echt niet kende, hebben ze hem in een hok gestopt. Het was nog een schat van een hond ook :I:
Toen ik op het punt stond weg te gaan, belde de eigenaar! Het meisje van het asiel legde de telefoon neer nadat zij de heugelijke mededeling had gedaan dat hij gevonden was en zegt:"Zo, die waren niet blij!!" Mijn God!!!! Dat is toch niet te geloven.... je hond kwijtraken o.k, dat kan de beste gebeuren :wink: , maar dan niet blij zijn dat iemand hem van de weg afplukt en wegbrengt???? :piew: Ik houd mezelf al dik een uur voor dat ik het voor de hond gedaan heb en niet voor deze onverantwoordelijke bazen en dus geen snippertje dankbaarheid hoef, maar hiervan rijzen mijn haren ten berge :devil: :tong:
Yaika
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador, ruwharige teckel
Aantal honden: 2

Re: Hond gevonden en eh... niet bedankt!!

Ongelezen bericht door Yaika »

Ondankbare mensen :roos:
"Als je op de witte lijn blijft rijden, rij je altijd goed"
crutz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door crutz »

tuurlijk zijn ze niet blij, kost geld :devil:
laten we het er maar op houden dat de hond er wel blij mee is... (mss niet met teruggaan daarnaartoe, maar dat is een andere)
Noppert
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Noppert »

Nou ja zeg, ik zou godsgelukkig zijn als iemand mijn hond weer thuis zou brengen en zeker als hij bij een hele drukke weg in de buurt zou lopen.
Gelukkig zijn er nog mensen zoals jij!!
Marina
Zeer actief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Marina »

Ja het gaat geld kosten denk ik. Als ze de hond op gaan halen moeten ze een bedrag betalen denk ik.

Maar jij hbet juist gehandeld. En het hondje is blij denk ik.

Maar misschien is een andere eigenaar wel beter voor de hond
Afbeelding
Luc is ook een labje, omdat hij een neustumor heeft gehad is een stuk neus verwijderd. Maar hij kan alles nog zelfs snuffelen. Renee-Uk bedankt voor het mooie osje Helaas zijn nu alle drie mijn labjes overleden en hebben we een nieuwe aanwinst. Hij heet Dex en is een echte schat.
Cashel Vale
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Cashel Vale »

Hier laatst een paard gevangen, politie gebeld en alles. Want het paard was gezadeld en geen ruiter te bekennen. Toch een hele poos mee bezig geweest, en zelfs nog de mensen gevonden die het paard kwijt waren. Maar bedankt was ik niet. Ze namen het paard over, en waren weer vertrokken :cry:
Flevo Bordertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border terrier, terriërkruising en X wolfsgrijze keeshond/eurasiër

Ongelooflijk he, mensen :roll:
Ik zit er nog van bij te komen. Neem me altijd voor me niets aan te trekken van dat soort mensen, maar het doet me toch wel wat. Dat beestje was goed opgevoed, ging braaf zitten en trok niet aan de riem, maar zat wel vol vervilte klitten bij zijn borst :(
Dank voor de bijval, dat doet toch goed :E:
tekkel
Erelid
Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel

Ongelezen bericht door tekkel »

Sommige mensen :devil:
Ik heb het ook een keer gehad: een jonge labradoodle die de A27 op dreigde te lopen. Op z'n halsband stond een telefoonnummer. Vrouwtje aan de telefoon: ja, we hadden het zoeken al opgegeven, maar we komen eraan. Ik gewacht, met onrustige hond aan de halsband in de kou bij de langsrazende auto's. Komt vrouwtje eraan, in een iets te grote zwarte bmw natuurlijk, neemt de hond over en zegt 'nooit meer doen hoor charlie', stapt in en verdwijnt. Ik hoef geen tienduizend euro vindersloon, maar dankjewel zou leuk geweest zijn :wink:
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

Wat een verschrikkelijke mensen heb je toch :devil:
Ik was dolblij dat ik Bente ooit gezond en wel terug kreeg nadat ze van schrik de benen had genomen.
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
Flevo Bordertje
Zeer actief

tekkel schreef:Sommige mensen :devil:
Ik heb het ook een keer gehad: een jonge labradoodle die de A27 op dreigde te lopen. Op z'n halsband stond een telefoonnummer. Vrouwtje aan de telefoon: ja, we hadden het zoeken al opgegeven, maar we komen eraan. Ik gewacht, met onrustige hond aan de halsband in de kou bij de langsrazende auto's. Komt vrouwtje eraan, in een iets te grote zwarte bmw natuurlijk, neemt de hond over en zegt 'nooit meer doen hoor charlie', stapt in en verdwijnt. Ik hoef geen tienduizend euro vindersloon, maar dankjewel zou leuk geweest zijn :wink:
Niet te geloven zeg :80: Wat willen die mensen dan, dat je zo'n hond lekker de weg op laat lopen :N: Ik had er niet eens aan gedacht dat het ze geld zou kosten om hem op te halen, maar nu ben ik daar wel blij om. Misschien gaan ze dan wat beter op hem letten :lekkerpuh: :evil:
wendy71
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ridgebacks!
Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
Contacteer:

Ongelezen bericht door wendy71 »

Lekker dan :roll: , fijn voor die hond ook ..., baasjes die blij met hem zijn. :kotz:
Afbeelding
Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

Flevo Bordertje schreef:Ik had er niet eens aan gedacht dat het ze geld zou kosten om hem op te halen, maar nu ben ik daar wel blij om. Misschien gaan ze dan wat beter op hem letten :lekkerpuh: :evil:

Sommigen zijn onverbeterlijk hoor;toen ik bij de dierenambu zat haalden we regelmatig de zelfde dieren op die dan na betaling van Fl.15,- mee naar huis gingen.
Tot de volgende keer.
En er zijn ook figuren die dan meteen een mooie aanleiding hebben om van het dier af te komen en gewoon niet komen opdagen.
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
Flevo Bordertje
Zeer actief

marian* schreef:
Flevo Bordertje schreef:Ik had er niet eens aan gedacht dat het ze geld zou kosten om hem op te halen, maar nu ben ik daar wel blij om. Misschien gaan ze dan wat beter op hem letten :lekkerpuh: :evil:

Sommigen zijn onverbeterlijk hoor;toen ik bij de dierenambu zat haalden we regelmatig de zelfde dieren op die dan na betaling van Fl.15,- mee naar huis gingen.
Tot de volgende keer.
En er zijn ook figuren die dan meteen een mooie aanleiding hebben om van het dier af te komen en gewoon niet komen opdagen.
Toen ik de hond meldde bij het asiel vroeg dat meisje meteen of het een berner sennen was. Die is van een boer in de buurt die haar gewoon los laat lopen. Ik had hem ook al eens gevonden en terug gebracht naar de baas :19: Die hond wordt dus een paar keer per maand door iemand gevonden en bij het asiel gebracht :eek: Zelfs een keer van de A6 afgeplukt... Sommigen mensen zouden geen honden mogen hebben!!
Marliez
Actief
Mijn ras(sen): Amerikaanse Bulldog

Ongelezen bericht door Marliez »

Owh wat een bekende frustratie. Heb het zelfs een aantal keren achter elkaar gehad, en ook toen ik bij het asiel werkte.
Dan zijn mensen boos omdat ze (vaak WEER) de kosten van de dierenambulance moeten betalen, en boos dat mensen zich met HUN zaken bemoeien. Want... onze hond laat zichzelf uit!!! zeggen ze dan met droge ogen... Werkelijk joh, welke cursus heb je dat geleerd? Drukt ie ook op het knopje bij het stoplicht?? Misschien toch nog ff beter oefenen want het zebrapad was hij de tel kwijt.. we hadden een heel scenario van antwoorden.
Feit blijft dat als je dit een aantal keren meegemaakt hebt, je minder snel bij de volgende hond denkt:"kom maar hier beestje, dan breng ik je ff thuis". En dat is toch erg jammer, want dat zou toch wel moeten!
Afbeelding
wen
Zeer actief

Ongelezen bericht door wen »

uiteindelijk heb je het voor de hond gedaan :ok:
Maar wat een figuren :roll: ja het kost geld... maar het had meer gekost als die hond onder een auto terecht was gekomen
Afbeelding
~Suzanne~
Zeer actief

Ongelezen bericht door ~Suzanne~ »

Noppert schreef:Nou ja zeg, ik zou godsgelukkig zijn als iemand mijn hond weer thuis zou brengen en zeker als hij bij een hele drukke weg in de buurt zou lopen.
Gelukkig zijn er nog mensen zoals jij!!
Ik zou God EN jou op mijn blote knieen danken dat ik mijn hond ongeschonden weer in ontvangst kan nemen en nadat ik fluitend JoostMagWeten welk bedrag aan het asiel heb betaald ga ik op pad met een megabos bloemen en doos Merci waar je U tegen zegt naar jou onderweg.

Bizarre mensen...

Suzanne
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder

Ongelezen bericht door renee-uk »

als ie nu zo kwaad was omdat het geld kost heb je grote kans dat ie toch in het vervolg beter op het hondje let, niet vanwege het hondje maar vanwege de kosten ;)
Heb je toch wat bereikt voor het hondje, baasje kun je gevoeglijk afdoen met wat een eikel ;)
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
Podenji
Zeer actief
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
Aantal honden: 8
Contacteer:

Ongelezen bericht door Podenji »

Jenson was van de zomer ontsnapt uit de tuin en jawel, aangereden voor het huis op straat :jank: die mensen waren gelukkig gestopt, ze hadden ook schade aan de auto maar dat vonden ze niet zo boeiend op dat moment en wisten ons wel te wonen dus wij natuurlijk direkt naar de dierenarts.
Wat was ik blij dat die mensen gestopt waren, niet dat het wat uitgemaakt had voor jenson maar gewoon vanwege het fatsoen, ik wilde ze daar nog voor bedanken maar door de hectiek omtrent gewonde Jenson toen niet gedaan, ik denk ze komen wel vanwege de autoschade en dan bedank ik ze wel oid maar ze zijn nooit geweest :19:

ik heb al diverse malen helpen weggelopen honden te zoeken of terug te brengen naar de eigenaren, en altijd hebben ze bedankt, ik heb zelfs eens van iemand 25 gulden ervoor gekregen, die ik overigens afwees.
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
Flevo Bordertje
Zeer actief

renee-uk schreef:als ie nu zo kwaad was omdat het geld kost heb je grote kans dat ie toch in het vervolg beter op het hondje let, niet vanwege het hondje maar vanwege de kosten ;)
Heb je toch wat bereikt voor het hondje, baasje kun je gevoeglijk afdoen met wat een eikel ;)
Kijk, dat hoop ik dus, dat ze in het vervolg beter opletten zodat die hond veilig is :ok:
Dank jullie allemaal voor de hulde :engel: , ik voel me weer een stuk beter :E:
Moos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Moos »

tekkel schreef:Sommige mensen :devil:
Iets soortgelijks heb ik ook eens gehad. Er liep een Labje bij mij in de straat rond zonder baas. Tijdje gewacht, maar nog geen baas te zien, en ik woonde toen vlak naast de drukste weg van het dorp. Dus Labje 'gevangen' en het nummer op de penning gebeld. Bleek de hond uit een heel ander dorp helemaal hiernaartoe gelopen te zijn, dus ik sprak met de bazen af dat ik daar en daar zou gaan staan met de hond zodat zij hem op konden komen halen. Ik had toen Moos en Saar nog, en had de Lab aan de lijn van Saar, Saar op mijn arm, en Moos in mijn vrije hand. Kortom, op die bazen staan wachten was al niet heel lollig.
Komen die mensen er uiteindelijk aan, doen de achterklep open, laten de hond erin springen, en ik kon nog net roepen "hij heeft mijn lijn aan!". Klep dicht, mensen weer in de auto, en zoefff weg. Niet eens een "wat fijn" ofzo, he-le-maal niks. Nou, graag gedaan hoor :ok:
Afbeelding
Marjoleine
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marjoleine »

Je zou ze, he. :roll:
Ik heb het ook eens gehad.
Haal je zo'n hond binnen, wordt na veel gedoe opgehaald en geen boe of bah.
Was nog beledigd ook, zijn hond liet (ook al) zichzelf uit!

Sindsdien breng ik vondelingen bij het asiel, dan moeten ze dus betalen als ze hem terug willen.
En als ze dan niet komen krijgt zo'n hond hopelijk een baas die wel moeite wil doen.
En de groeten van de meisjes!

Afbeelding

Niets kalmeert zo zeer als een genomen besluit.
tineke

Ongelezen bericht door tineke »

Heb het ooit ook eens meegemaakt met een hondje die op een drukke weg liep en telkens overstak.
Hond gepakt en en nog gevraagd in de buurt ,bij een dierenwinkel maar die wirst het ook niet.
Hond mee naar huis genomen , 25 km verderop en uiteraard gemeld bij alle intanties.
Nou eindelijk belde het bazinnetje ,bleek de hond totaal niet gemist te hebben want werklui hadden de deur open laten staan, en ze misten hem pas toen ik hem al uren in mijn bezit had.
Tja maar toen moest ze hem wel komen halen 25 km verderop en daar baalde ze van en dat liet ze goed merken ook.
Ik had hem beter kunnen laten lopen want hij was maar een km of twee van huis af en had vast de weg naar huis weer gevonden.
Ze vroeg nog wel voor ze briesend in de auto stapte of ze me iets verschuldigd was ,op mijn een een beetje beleefdheid stoof ze weg :mrgreen:
Barnsley
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden retrievers
Aantal honden: 5
Contacteer:

Ongelezen bericht door Barnsley »

Gordo is vorig jaar ook een keer ontsnapt en is 5uren weggeweest. k was radeloos, had amivedi end allemaal al gebeld en was bezig de flyers op te hangen toen de dierenambulance belde.
Iemand had hem gevonden en dus de ambu gebeld, ze hebben mij kunnen bellen dankzij de chip! Koste me 17,50 euro maar wat was ik blij dat Gordo ongedeerd was! En die mensen heb ik idd heel nadrukkelijk bedankt, kom ze nu wel eens tegen met wandelen en dan maken we even een praatje.

Jij hebt goed gehandeld! :ok:
Afbeelding
wilma23
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bullmastiff, Boerboel, Rottweiler, Engelse mastiff

Ongelezen bericht door wilma23 »

Ongelofelijk ik zou onwijs blij zijn als mn hond was weggelopen dat iemand er dan voor zorgt.
Raar volk sommige mensen :hmmm:
Charlotte*
Zeer actief

Ongelezen bericht door Charlotte* »

Goed van je!! Wel lekker ondankbaar van de eigenaren :ugh:

Ze zouden een penning moeten verplichten, dat scheelt een hoop gesleep met de hond en binnen not time heb je contact met de eigenaar.
Groetjes van Charlotte
Afbeelding
m33rtje
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Ruwharige teckel

Ongelezen bericht door m33rtje »

Hier een tijdje geleden ook zoiets, ongeveer, meegemaakt.

Ik fietste naar huis, zie ik ineens een labrador in volle vaart en naar mijn idee paniek, naar de drukke weg rennen. Ik remmen, maar de hond was al bij de weg +/- 300 meter achter me. Kijk ik om me heen, zie ik nog een hond loslopen, die huppelde een beetje heen en weer, wel telkens de weg oversteken.
Op het moment dat ik sta te twijfelen wat nu te doen, stopt er een busje van de plaatselijke uitlaatdienst. Of ik een hond heb gezien. Eehh, ja, 2 zelfs/ Dus ik zelg die ene is die kant op en die andere staat daar. Die vrouw in paniek in de bus, vloeken, tieren en met piepende banden optrekken in de richting waar de labrador heen is gegaan.
Ik in de overtuiging dat die andere hond er ook bij hoort, die hond gelokt, en zijn riem vastegemaakt aan een ceintuur van mijn jas. Sta ik daar met fiets en hond. Die overigens wel heel leuk en enthousiast keek naar me.
Komt dat busje van de uitlaatservice weer langs rijden, nou die is weg, hopen dat ie terugkomt. Ik zeg: en deze dan?
Ja die is niet van mij. Geen idee, is niet mijn probleem. En zoef weg was ze weer.
Ik sta daar dus nog steeds met een honh, van wie ik niet weet wie zijn baas is. Midden in de geboed waar allemaal bedrijven staan, en een paar huizen die leeg leken te staan. Komt er iemand naar buiten, he dat is mijn hond!
Die man helemaal blij, blijkt dat de hond naar buiten is gesneakt met het verhuizen.

Moraal van dit verhaal, ik vertrouw geen uitlaatservice meer. In ieder geval niet die hier in de buurt! Belachelijk toch dat die zo reageren? Dat een hond weg kan lopen dat snap ik. Maar daar zo vaag mee om gaan. Ik weet ook niet hoe het is afgelopen met de hond.
http://www.moosdeteckel.nl

"Als je het probleem kunt oplossen, hoef je niet te piekeren. Als je het probleem niet kunt oplossen, heeft piekeren geen zin. Pieker dus niet."
blondie
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door blondie »

De twee keren dat ik een hond heb meegenomen, was de ene dolblij en toevallig ook nog een bekende en de hond had ik op strand gevonden heel wat kilometertjes van huis vandaan, kon de eigenaar door de dierenambulance te bellen met de vraag of eigenaar zich gemeld had traceren. Anders had ik de hond ook denk naar de dierenambulance gebracht, maar dierenambulance had de mensen van het logeeradres mijn telefoonnummer gegeven en zo kon ik ze weer herenigen.
De andere keer was lab kruising pup die ik over straat zag rennen, ik herkende het dier en kon hem vangen en terugbrengen, ze wisten niet dat het beestje buiten liep dachten dat hij binnen onder een tafel lag te slapen :mann:

En ach soms is het ook wel lastig hoor, de laatste keer hoorde ik de buurman van verderop de hond roepen, maar die had echt schijt aan hem, en hij was er ook klaar mee... die ben ik achtervolgd over de weg en in het park en kon ik met behulp van bekende honden en omdat ze zich vastliep in de braamstruik pakken :mrgreen:
De meneer was blij met gemixte gevoelens :engel: het is soms lastig als je gehoorzame honden gewend bent en je er ineens 1 hebt die de kuierlatten kiest en niet terug te fluiten is :mann:

Maar je hebt het goed gedaan hoor, en die mensen die dan zo reageren zucht, die zijn zo'n dier niet waard.
Emma
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu geen honden meer.
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Emma »

je typt precies mijn verhaal, met als verschil dat hier het asiel niet moeilijk doet over honden daar plaatsen. dat vind ik wel gek, dat het asiel eigenlijk bericht moet hebben van politie :denken:

maar, ja ik begrijp ook niet dat eigenaren daar niet blij mee zijn. misschien moeten ze betalen om hun hond op te halen ?? maar dan nog. ik zou er wel wat voor over hebben, mijn honden weer heelhuids terug te krijgen.

je hebt het gedaan voor de hond. want die is misschien meer gehecht aan hun bazen, dan hun baze aan de hond. helaas.
iones
Zeer actief

Ongelezen bericht door iones »

blondie schreef: en die mensen die dan zo reageren zucht, die zijn zo'n dier niet waard.
Dat denk ik ook. Kennelijk maakt het geen indruk op ze als ze risico lopen dat hun dier omkomt in het verkeer of zo.

Zelf heb ik toch echt liever dat als mensen mijn hond zien lopen en er is niemand bij, dat ze hem meenemen en afgeven bij het asiel! WAnt dan vind ik hem geheid weer terug. Daar zal ik namelijk heel snel contact mee opnemen.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
Jennie
Actief

Ongelezen bericht door Jennie »

Ik heb ooit ook eens een hondje van straat geplukt.
Omdat het dierenasiel hier 25 km vandaan zit ben ik in de eerste instantie naar mijn DA gereden om te kijken of ie gechipt was.
Die konden ze niet vinden.
Toen het dierenasiel en amevedi gebeld en melding gedaan.
Daarna een foto genomen, miniposters gemaakt en opgehangen bij de slager supermarkt en de groenteboer.
Ik had eens gehoord dat het € 100,- kost om hem mee te krijgen van het asiel,
dus ik dacht eerst dit proberen.
Want voor het zelfde geld is ie van een oud vrouwtje met een klein AOW-tje.
De dag erna kwam er een man het erf oprijden met paard en kar.
Hij was zo blij dat ie zijn bijrijder had gevonden, dankzij mijn oproep bij de groenteboer.
Het hondje sprong meteen naast hem op de bok, erg aandoenlijk.
De man had het asiel gebeld, en amevedi en daar stond niets geregistreerd!
Daar wordt je dan toch ook niet blij van!
O, en hij was nog gechipt ook, maar de chip is zeker gaan zwerven.
Ik kreeg een pracht bos bloemen van de man, maar was veel blijer met zijn gelukkige blik!
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”