wendy71 schreef:Ik heb uit de kluiten gewassen Viszla's, en laatst meende een meneer toch zeker dat ik hatch back's had.
typisch geval van de klok horen luiden , maar........................
Moderator: moderatorteam
wendy71 schreef:Ik heb uit de kluiten gewassen Viszla's, en laatst meende een meneer toch zeker dat ik hatch back's had.
S@ndr@ schreef:wendy71 schreef:Ik heb uit de kluiten gewassen Viszla's, en laatst meende een meneer toch zeker dat ik hatch back's had.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
typisch geval van de klok horen luiden , maar........................

Exact hetzelfde heeft mijn zus meegemaakt, maar dan liepen ze met hun Bordeaux dog met zwart masker. Ik snap het nooit zo goed dat mensen zo graag voet bij stuk willen houden, de eigenaar weet toch zelf wel waar hij/zij mee loopt?Nelleke schreef:Lekker met mijn Old English Bulldog puppy de stad in. Hij is al voor vanalles aangezien, van mopshond tot boxer. Dat vind ik helemaal niet erg, maar als ik dan uitleg geef wat voor hond het is en men dat niet geloofd....?
Een oud vrouwtje: ach wat een leuke boxer!
Ik: ja leuk he, het is alleen geen boxer maar een old english bulldog.
Oud vrouwtje: nou het is wel een boxer hoor!
Ik: nee, hij heeft er misschien wat van weg maar is een old english etc. etc
Oud vrouwtje: nou ik blijf erbij het is een boxer! en loopt weg.
Hihihi wel grappig hoor zo eigenwijze mensje maar ik weet toch wel met wat voor hond ik loop.....
Haha, jij hebt natuurlijk ook nogal wat kennis hierover.Marjoleine schreef:Ik kwam gisteren een ritsloze RR tegen, die mevrouw was helemaal verbaasd dat ik het ras herkende
Fien is gisteren uitgemaakt voor bang.patricia schreef:Die van mij zijn vaak boomers of shih tzu's (ik wist niet dat shih tzu's een neus hadden).
En ze vragen ook vaak of ze niet eens geknipt moeten worden.
Er is ook wel eens gevraagd of Joy een kruising is met een jachthond omdat ze een kei is in balletjes apporteren en zoeken.
Ze hebben echt een heel andere expressie.Irisz schreef: Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik bij pups de RR liver en de Viszla soms wel heel erg gelijk vindt hoor!
Als het een RR is met grote oren, zijn ze bijna hetzelfde.

Inderdaad dat vinden mensen altijd heel bijzonder dat zo'n honden apporteren, terwijl er in de meeste bichonrassen toch heel wat buit- en apporteerdrift aanwezig is in de meeste lijnen.Marjoleine schreef:Fien is gisteren uitgemaakt voor bang.patricia schreef:Die van mij zijn vaak boomers of shih tzu's (ik wist niet dat shih tzu's een neus hadden).
En ze vragen ook vaak of ze niet eens geknipt moeten worden.
Er is ook wel eens gevraagd of Joy een kruising is met een jachthond omdat ze een kei is in balletjes apporteren en zoeken.
Bang??![]()
Ja, ze wil steeds opgepakt worden
Ik heb haar geleerd op een gebaar tegen mijn been op te staan zodat ik makkelijk een brokje kan geven, en dat deed ik dus, we waren aan het trainen.![]()
En dat ze graag apporteert vinden mensen inderdaad ook "bijzonder, he?"
Jij ook al!Jip schreef:ik heb een bouvier.....
Gewoon om lachen en doorlopen..Nelleke schreef:Hahaha herkenbaar dus voor veel mensen.
Kijk waar het mij om gaat, ik snap best wel dat mensen hem nu als pup voor een boxer aanzien, weinig mensen kennen het ras old english. Maar als ik het dan uitleg en dan mij gewoon niet geloven.... Dan zakt mn broek af hoor! hihi