Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Kenner?
Want nee, hij doet het nog niet. Ik moet even uitzoeken of dat ligt aan de telefoon of aan incompatibiliteit met het net
Ik hoop dat het aan de telefoon ligt
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen. Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
Inderdaad weinig echte bomen, hier gisteren een echte boom opgezet met van die grote lichtjes die nog van mijn oma zijn geweest en ongeveer 40 jaar oud. Ben niet zo goed in foto's.....
Ik ga dit jaar weer een echte boom halen, ik heb de afgelopen 2 jaar toch echt iets gemist met een nep-boom.
Ik heb vandaag hele leuke ballen gekocht van mijn werk (kringloop) en als het lukt zal ik een foto plaatsen.
We verkopen ook nog een paar echte oude ballen in de winkel maar die waren 2,50 per stuk.
Ook een echte hier, ik heb er ook de ballen van mijn grootouders inhangen en ook nog wat spullen die ik vroeger heb gemaakt op de kleuterschool...........
Zoveel verschillende stijlen zie ik hier voorbij komen en ik vind ze allemaal prachtig. Zelf heb ik nu goud met blauw er in hangen omdat ik veel blauw in de woonkamer heb en omdat ik gek ben op blauw. Maar daar heb ik geen foto van.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
alm@ schreef:Zijn dat foto's van vorig jaar? Je gaat toch niet nu al een kerstboom opzetten :N:
Het is vrij normaal om je boom na 5 dec (dus vanaf de 6e) op te zetten? Mijne stond de 4e al. Daar niet van.
WTF... oke... 't Wordt steeds vroeger, beetje jammer.
Wij hebben helaas een kerstboom, omdat mijn jongere broer dat wil, mja.. zolang ik hem niet op en af hoef te tuigen is 't niet zó erg. Hij staat er overigens pas een paar dagen. Da's ook 't enige wat we aan kerstversiering hebben *phew*.