15 kilo is geen enkel probleem... ze zijn er dol op.. wil je me de site pb'en?bennie schreef:Rechtstreeks bij VSE, ik geloof dat ik er een dubbeltje naast zat, dus dat ze 1,10 per kilo kosten tegenwoordig is wel per 15 kilo verpakt. Met Barf hebben we sowieso een gemiddelde van circa 1,50 per kilo meen ik (zonder in te leveren op variatie en kwaliteit), dus naast veel gezonder, zeker ook goedkoper dan brok.Badu schreef: O... en waar haal/bestel je die dan?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
goede brok zonder kip en granen?
Moderator: moderatorteam
- Badu
- Zeer actief
- Contacteer:
Re: goede brok zonder kip en granen?
- bennie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder
Border Collie - Aantal honden: 6
Ze zitten in Harderwijk, http://www.kronenhof.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; , bij je bestelling kun je evt aangeven dat je het vers wilt hebben, zodat je het eenvoudig kunt ompakken. De diepvriesvariant doet er wel een dagje of wat over om te ontdooienBadu schreef:15 kilo is geen enkel probleem... ze zijn er dol op.. wil je me de site pb'en?bennie schreef:Rechtstreeks bij VSE, ik geloof dat ik er een dubbeltje naast zat, dus dat ze 1,10 per kilo kosten tegenwoordig is wel per 15 kilo verpakt. Met Barf hebben we sowieso een gemiddelde van circa 1,50 per kilo meen ik (zonder in te leveren op variatie en kwaliteit), dus naast veel gezonder, zeker ook goedkoper dan brok.Badu schreef: O... en waar haal/bestel je die dan?
Op de verzamelplaats bij barfplaats.nl staan regelmatig bestellingen door het land heen
- bennie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder
Border Collie - Aantal honden: 6
Volgens mij wordt er gevraagd om een brok zonder kip, en hier zit kip in verwerkt:
[..]iënten:
Lamvlees meel, Bruine Rijst, Kippenvlees meel, Kippenvet[..]
-
Ήυs
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Ik wissel het af met KVV, dus zó slecht hebben ze het heus niet hoor. Ze zien er ook niet echt ongelukkig uit op mijn foto's toch?Badu schreef:LongFields schreef:Volgens mij is de hoeveelheid brok die een hond per dag nodig heeft flink wat lager dan de hoeveelheid barf-materiaal voor eenzelfde hond per dag.Badu schreef: Duur zeg, die brokken![]()
Voor een kilo eendennekken betaal ik 2,95, komen ze ze zelfs voor brengenze eten minder en ook nog van die droge zooi