Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hond veroorzaakt 4 km file op E314

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Maxine
Zeer actief

Hond veroorzaakt 4 km file op E314

Ongelezen bericht door Maxine »

Afbeelding

Maandagmiddag heeft een windhond op de E314 een vier kilometer lange file veroorzaakt. Met man en macht werd het opgeschrikte dier achterna gezeten. Uiteindelijk slaagde het Natuurhulpcentrum van Opglabbeek er in de hond te vangen met een net.
Zo’n anderhalf uur duurde het eer ze het dier te pakken kregen en het verkeer weer normaal kon verlopen. Terèse Metten, eigenaar van windhond Matiss, is zwaar onder de indruk van de gebeurtenissen. Maar ook het dier zelf is doodop en moet zichtbaar bekomen van de emoties.

“Onze buurman was aan de deur komen bellen”, doet Terèse het verhaal. Ik deed open en Matiss rende naar buiten. Ik riep en ze kwam terug. Maar toen ook onze buurman riep, schrok ze en liep ze weer weg. Ik ben haar op mijn sloffen achterna gerend.”

Onderweg kwam Terèse een politieagent tegen die haar hielp zoeken. “Maar ook dat leverde niets op. Uiteindelijk is het dier op de autosnelweg terechtgekomen. Daar probeerde men met man en macht Matiss te vangen. Maar telkens ze iemand op haar zag afkomen, ging ze op de loop. Gelukkig kon Sil Janssen van het Natuurhulpcentrum haar vangen en weer naar huis brengen.”

Bron: http://www.hbvl.be/limburg/genk/windhon ... -e314.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Afbeelding
nuuz
Actief
Mijn ras(sen): Rottweiler kruising met zeehond en Argentijnse loeder
Aantal honden: 2

Re: Hond veroorzaakt 4 km file op E314

Ongelezen bericht door nuuz »

Beetje vreemd verhaal waarom moet die buurman zich ermee bemoeien?? :piew:
Wie het laatst lacht is traag van begrip...

Afbeelding
jacq1970
Zeer actief
Aantal honden: 1
Contacteer:

Re: Hond veroorzaakt 4 km file op E314

Ongelezen bericht door jacq1970 »

ohh wat stom... hier mag nooit en tenimmer de voordeur open als de tussendeur niet dicht is... sluizen heet zoiets.
Matiss heeft een engeltje op zijn schouder gehad zeg, hopelijk leert eigenaresse hiervan dat de hond in een andere ruimte moet zijn als de deur open gaat... ze zijn zo snel weg.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”