Heerlijk met onze drie honden naar een berghutje, geen buren ... alleen de natuur.
Ik verheug mij er al helemaal op!
Moderator: moderatorteam
Als je de katten eten geeftJeannettebo schreef:Heerlijk hoor, geniet maar vast van de voorpret
ennuhhhh heb je nog oppas nodig voor je huis
Sleutel heb ik nog ^^
tuuuuurlijk, ik wil ook wel een kilo kibbeling meenemen voor JohannMelanie 74 schreef:Als je de katten eten geeftJeannettebo schreef:Heerlijk hoor, geniet maar vast van de voorpret
Sleutel heb ik nog ^^(Nog ff met Johann bespreken hoor)
Staat!!!Jeannettebo schreef:tuuuuurlijk, ik wil ook wel een kilo kibbeling meenemen voor JohannMelanie 74 schreef:Als je de katten eten geeftJeannettebo schreef:Heerlijk hoor, geniet maar vast van de voorpret
Sleutel heb ik nog ^^(Nog ff met Johann bespreken hoor)
Melanie 74 schreef:
Staat!!!
Het is de week na Pinksteren, van 18 t/m 25 Juni
Jeannettebo schreef:Melanie 74 schreef:
Staat!!!
Het is de week na Pinksteren, van 18 t/m 25 Juni![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh heerlijk, niks aan je kop!Melanie 74 schreef:Ja ik heb er onwijs veel zin in, en ik vind het heerlijk dat ik zonder problemen onze drie honden mee mag nemen.
Het hutje ligt bijna op 2000 meter hoogte.
We zijn er drie jaar terug ook geweest, en dat was gewoon geweldig.
Geen tv, geen radio, back to basic
Ik heb een hele site waar alleen maar berghutjes op staan, ook die niet zo afgelegen liggenLéonieHonden schreef:Oh heerlijk, niks aan je kop!Melanie 74 schreef:Ja ik heb er onwijs veel zin in, en ik vind het heerlijk dat ik zonder problemen onze drie honden mee mag nemen.
Het hutje ligt bijna op 2000 meter hoogte.
We zijn er drie jaar terug ook geweest, en dat was gewoon geweldig.
Geen tv, geen radio, back to basic
Mocht ik ooit dit adresje nodig hebben zal ik je wel benaderen.
Dank je wel! Ik heb dit weekend iets te doenMelanie 74 schreef:Hier is de site;
http://www.urlaubaufderalm.com/index01.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Je kan dan bij het symbool hond erop klikken, en dan zie je of je hond(en) meemogen.
De ervaring heeft mij geleerd dat je gewoon moet vragen als je meerdere honden hebt
Melanie 74 schreef:We gaan naar Karintie, en wel in de buurt van Rennweg am Katschberg.
Dit is het hutje!
nuuz schreef:Melanie 74 schreef:We gaan naar Karintie, en wel in de buurt van Rennweg am Katschberg.
Dit is het hutje!
Dat is echt een hutje op de hei!! Lekker hoor !!
Wij zijn al heel wat keren in juni geweest en ik vind het de mooiste maand, één en al bloemenpracht tot hoog in de bergenMelanie 74 schreef:Ja, we zijn er paar jaar terug al een weekje geweest. Dat was eind september en nu in juni, ik ben benieuwd.
Oostenrijk is prachtig