Een van mijn oppashondjes zoekt een ander huisje. Dit hondje heeft voor mij een hele speciale betekenis ik heb zoveel met haar en der baasje meegemaakt en het is een enorm leuk ding.
Ze is als pup meegekomen van een vakantie uit suriname waar ze met haar broertje en zusje in een doos langs de weg stond, De eigenaresse heeft ze zonder aarzelen meegenomen naar nederland en Swietie want zo heet ze was de zwakste en die heeft ze toen gehouden ondanks dat ze eigenlijk helemaal geen hond wilde. Nu heeft ze swietie al bijna een jaar en van dat jaar is Swiet eigenlijk elk weekend en alle vakanties bij een oppas eerst bij mij. maar door omstandigheden ben ik er mee gestopt en is ze toen naar een ander gegaan. Waar de eigenaresse niet zo een enorm prettig gevoel bij heeft het gaat wel goed daar maar het voelt niet zoals bij mij.
De eigenaresse van swietie en ik hebben vanaf het begin al een goede klik en ik heb haar ook veel geholpen met swietie.
Nu kreeg ik dus een sms dat ze toch besloten hebben een goed tehuis voor Swiet te gaan zoeken, maar ze wil niet zo maar ergens swietie naar toe brengen. Het liefste zou ze graag zien dat ik swietie neem zodat ze weet waar ze is en ook nog is kan langskomen en horen hoe het met haar is etc.....
Er zijn heel wat mensen die hebben al gezegd van ik wil der wel maar zij is erg kieskeurig. Nu hebben wij natuurlijk net Prada erbij en we stonden op een wachtlijst voor volgend of het jaar erop voor een labrador pup. Nu is dat zo af gezegd natuurlijk.
Mijn man vind Swietie een enorm lieve hond maar heeft problemen met haar blaf gedrag elk geluid wat ze hoort gaat ze namelijk af. Naar mijn mening kan dat best goed komen en moeten we der ook ruim de tijd geven om aan alle geluiden te wennen van een hoekwoning waar veel mensen voorbij lopen. Ze woont nu op een flat namelijk. En als ze bij ons was werd het ook minder. En je kan er aan werken.
Maar goed om nu al weer vier honden in huis te nemen met prada die eigenlijk nog maar drie maanden is. Ik weet het even niet mijn gevoel zegt breng maar , Alleen ik heb nog een man ook .
Dit is haar overgens

Ik wil dit even met jullie delen en kijken wat jullie er van vinden , het is uiteindelijk mijn man en ik die beslissen natuurlijk maar wat wijze woorden zijn nooit weg.