bennie schreef:
Dat je uit het niets over marokkanen begint vind ik wel een plausibele verklaring.
Nee hoor. Ik vind marokkanen juist een lichtend voorbeeld.
Als men begint te zeiken over marokkanen dat die dit of dat doen, dan springt iedereen er gelijk boven op dat "niet alle marokkanen zo zijn en dat iedereen altijd doet alsof alle marokkanen verkeerd zijn bla bla bla".
Dit is een soortgelijke situatie. Alleen dan met jagers. Is toch niet zo moeilijk te begrijpen?
Maar jouw reactie en die van Marianne illustreert maar weer hoe gevoelig juist dat onderwerp ligt want je kunt er niet echt objectief mee omgaan.
Er zijn altijd groepen die op de een of andere reden niet geaccepteerd worden. Soms om wat ze doen, soms om geloof, cultuur, achtergrond, hobby, milieu. MAar het gaat altijd uiteindelijk om hetzelfde; mensen accepteren.
Ma-Rianne schreef:
Dat je uit het niets over marokkanen begint en onder het mom van een grapje een discriminerende opmerking plaatst is de hele verklaring. Maar blijkbaar kom je uit een omgeving waarin dit normaal is, want anders zou je dit zonder uitleg snappen
Jullie slaan met je conclusie de plank wel zo mis, dat duidelijk is dat je niets van mij weet. Lees nu maar gewoon alleen maar wat er staat en zoek er niet meer achter en denk nu niet dat je alles weet over mij.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen