Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Ben je even een middagje weg..

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Yai
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever X Mechelse Herder
Aantal honden: 1

Ben je even een middagje weg..

Ongelezen bericht door Yai »

Vanmiddag zou ik wat langer van huis weg zijn dan normaal, dus ik had aan mijn ouders gevraagd of zij vanmiddag even langs wilden komen om Boris even te laten plassen en wat aandacht te geven. Ze wonen in de buurt en vinden het altijd hartstikke leuk dus dat zou wel goed komen.

Vanavond kom ik thuis en Boris komt me begroeten, maar helemaal niet zo wild als normaal. Zodra ik binnen ben gaat hij direct in zijn mand liggen en reageert nergens meer op.
Dus ik begin me zorgen te maken en denk dat hij niet zo lekker is. Ik sms mijn moeder of hij vanmiddag ook al zo sloom en moe was. Maar nee hoor, vanmiddag was hij zo actief en vrolijk als altijd.
Uurtje later reageert Boris nog steeds nergens op dus ik bel mijn moeder. Weet je zeker dat hij vanmiddag helemaal normaal was?

''Ja hoor, hij had zelfs zo veel energie dat we maar even naar het bos zijn gereden en flink een aantal uur met hem zijn gaan wandelen. Ja, we waren toch vrij dus we hadden alle tijd. En oja, toen we thuis kwamen hebben we ook nog even een tijd balletjes lopen gooien. Hij was zo enthousiast.''

Pff.. dat verklaard wel waarom hij nu zo moe in zijn mand ligt. :mrgreen:
Afbeelding
shibashira
Zeer actief
Mijn ras(sen): 3 x Shiba & 1 x Akita
Aantal honden: 4
Contacteer:

Re: Ben je even een middagje weg..

Ongelezen bericht door shibashira »

:F: wat lief van ze.. en jij je maar zorgen maken.

Boris heeft de middag van zijn leven gehad en is nu gewoon errug moe :E:
Sandra & Shira, Taro, Nikki, Kaya
Afbeelding
Yai
Zeer actief

shibashira schreef::F: wat lief van ze.. en jij je maar zorgen maken.

Boris heeft de middag van zijn leven gehad en is nu gewoon errug moe :E:
Ja precies! Hij heeft een ontzettend leuke middag gehad en is nu heerlijk aan het uitrusten.
En ik maar denken dat hij vandaag zo'n saaie dag zou hebben..
Afbeelding
Marina
Zeer actief

Ongelezen bericht door Marina »

Zo die denkt bij zichzelf. Het baasje mag wel vaker weg. hahahahah

Komen opa en oma oppassen en das errug leuk
Afbeelding
Luc is ook een labje, omdat hij een neustumor heeft gehad is een stuk neus verwijderd. Maar hij kan alles nog zelfs snuffelen. Renee-Uk bedankt voor het mooie osje Helaas zijn nu alle drie mijn labjes overleden en hebben we een nieuwe aanwinst. Hij heet Dex en is een echte schat.
Yai
Zeer actief

Marina schreef:Zo die denkt bij zichzelf. Het baasje mag wel vaker weg. hahahahah

Haha! Dat heeft hij sowieso al wel een beetje. Als hij de auto van mijn ouders voor ons huis hoort stoppen pakt hij zo veel mogelijk speeltjes in zijn bek en rent naar de deur.
En als ik naar mijn ouders toe ga en we komen in de straat begint hij al helemaat te piepen zo blij is hij dat we langs gaan (en dat hij heel veel aandacht gaat krijgen en er heel veel met hem gespeeld gaat worden).
Het is duidelijk echt een uitje voor hem. :ok:
Afbeelding
Marina
Zeer actief

Ongelezen bericht door Marina »

Yai schreef:
Marina schreef:Zo die denkt bij zichzelf. Het baasje mag wel vaker weg. hahahahah

Haha! Dat heeft hij sowieso al wel een beetje. Als hij de auto van mijn ouders voor ons huis hoort stoppen pakt hij zo veel mogelijk speeltjes in zijn bek en rent naar de deur.
En als ik naar mijn ouders toe ga en we komen in de straat begint hij al helemaat te piepen zo blij is hij dat we langs gaan (en dat hij heel veel aandacht gaat krijgen en er heel veel met hem gespeeld gaat worden).
Het is duidelijk echt een uitje voor hem. :ok:

Das superrrr, :ok:

weet je zeker altijd een goed adres mocht het nodig zijn.
Afbeelding
Luc is ook een labje, omdat hij een neustumor heeft gehad is een stuk neus verwijderd. Maar hij kan alles nog zelfs snuffelen. Renee-Uk bedankt voor het mooie osje Helaas zijn nu alle drie mijn labjes overleden en hebben we een nieuwe aanwinst. Hij heet Dex en is een echte schat.
Yai
Zeer actief

Marina schreef:Das superrrr, :ok:

weet je zeker altijd een goed adres mocht het nodig zijn.
Ja! Wat dat betreft heb ik wel echt heel erg mazzel hoor. Boris vindt het leuk, mijn ouders vinden het leuk en springen ook nog eens heel flexibel in mocht het nodig zijn.
Erg fijn! :ok:
Afbeelding
Miranda
Erelid
Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Tervuerense herder
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Miranda »

Yai schreef:En als ik naar mijn ouders toe ga en we komen in de straat begint hij al helemaat te piepen zo blij is hij dat we langs gaan (en dat hij heel veel aandacht gaat krijgen en er heel veel met hem gespeeld gaat worden).
*grinnikt*

Heel herkenbaar. Mijn moeder heeft niks met honden.
Noemt Skadi ook 'dat stomme beest'.
Kriebelt haar onder haar bekkie en zegt: "zó, stomme hond, was je er weer? Moet je een pensstaafje?".
Geeft haar de hele tijd snoepjes en/of pensstaafjes als ik niet ingrijp.
Zit glimlachend naar haar te kijken.
Zet zodra ze binnenkomt een waterbak voor d'r neer.
Aait haar en zegt bezorgd dat ze wat mager is.
"En, oh ja, de pensstaafjes zijn bijna op, neem jij die mee of kan ik die ergens kopen?".

Jaja, mijn moeder is echt bang voor honden. Heeft er ook zwaar de pest aan :mrgreen:

En het verwende mormel blaft, gilt, piept en trekt als een bezetene als we bij mijn moeder uit de auto stappen.
:cheer: Yay! Omaaaa! :cheer:
Godsamme, ik ging vandaag bijna op m'n plaat toen ze me voort probeerde te sleuren over een plakaat ijs.
Doet ze anders nooooit. Alleen maar bij mijn moeder. Die dus de pest heeft aan honden. Heh.
And few will ever climb
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
Evertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Parson russell terrier en Roemeense mix
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Evertje »

Dik feest voor Boris dus :cheer:
Altijd fijn om te weten dat je een goede opvang hebt, mocht het nodig zijn!

En Miranda, hier gaat het net zo. Moeders houdt niet van honden en heeft er niks mee, maar Evert wordt tot op het bod verwend en als hij 1 keer verkeerd kucht vraagt ze meteen overbezorgd of alles wel goed gaat :mrgreen:
Flevo Bordertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border terrier, terriërkruising en X wolfsgrijze keeshond/eurasiër
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Flevo Bordertje »

Heerlijk zo'n opa en oma :D Boyke is net een paar dagen wezen logeren bij zijn oma en wordt daar ook lekker verwend. Hij mag op de bank en op de vensterbank liggen om naar buiten te kijken :cheer:
summer07
Zeer actief
Mijn ras(sen): Cane Corso

Ongelezen bericht door summer07 »

:cheer: Geweldig toch, die moet gedacht hebben kan me niet schelen wat jij wilt maar ik hoef echt niet meer te wandelen vandaag, je gaat maar alleen GGGGGaaaaaaapppppp

Maar ik zou ook wel even schrikken als ik thuis zou komen en Chica me niet zou begroeten door met haar kwispel staart deuken in de prullebak te slaan.

Wel fijn dat hij het zo naar zijn zin heeft bij opa en oma en dat zij zo lief zijn om lekker een enorm stuk met hem te wandelen.

Wij hebben de buren, Chica weet hun achterdeur open te maken en belangrijker nog die weet dat ze daar seniorenbrokjes kan wegkapen, op een kussen kan ploffen, mag springen, op de bank mag liggen en heeeeeeeeel veeeeeeel knuffels krijgt. Want zij heeft het volgens eigen blaf zo slecht hier, bij de buren is het veel leuker :pffff:
Sanne2008
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 Argentijnse Doggen & 1 Jack Russell Terrier
Contacteer:

Ongelezen bericht door Sanne2008 »

Wat heerlijk zeg, wat een leuk spontaan gebaar van je ouders.
Groetjes Nancy

Afbeelding
Yai
Zeer actief

Miranda schreef:*grinnikt*

Heel herkenbaar. Mijn moeder heeft niks met honden.
Noemt Skadi ook 'dat stomme beest'.
Kriebelt haar onder haar bekkie en zegt: "zó, stomme hond, was je er weer? Moet je een pensstaafje?".
Geeft haar de hele tijd snoepjes en/of pensstaafjes als ik niet ingrijp.
Zit glimlachend naar haar te kijken.
Zet zodra ze binnenkomt een waterbak voor d'r neer.
Aait haar en zegt bezorgd dat ze wat mager is.
"En, oh ja, de pensstaafjes zijn bijna op, neem jij die mee of kan ik die ergens kopen?".

Jaja, mijn moeder is echt bang voor honden. Heeft er ook zwaar de pest aan :mrgreen:

En het verwende mormel blaft, gilt, piept en trekt als een bezetene als we bij mijn moeder uit de auto stappen.
:cheer: Yay! Omaaaa! :cheer:
Godsamme, ik ging vandaag bijna op m'n plaat toen ze me voort probeerde te sleuren over een plakaat ijs.
Doet ze anders nooooit. Alleen maar bij mijn moeder. Die dus de pest heeft aan honden. Heh.
Heel herkenbaar! Mijn moeder kan ook zo fijn zeggen dat ze honden helemaal niet leuk vindt. En niet meer voor dieren wil zorgen. Maar ondertussen... :mrgreen:

Gaat ze met Boris naar het bos, naar het strand, koopt allemaal lekkers, kluiven en speeltjes voor hem.
Speelt ze eindeloos met hem en met zijn bal en vraagt ze regelmatig of alles wel goed gaat met hem, want inderdaad 'hij is zo magertjes'.

En gezien Boris reactie vindt hij mijn moeder stiekem ook wel lief. :ok:
Afbeelding
Yai
Zeer actief

Sanne2008 schreef:Wat heerlijk zeg, wat een leuk spontaan gebaar van je ouders.
Ja, echt super! :ok:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”