Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Wij gingen sleeën, jaaaaaa, ouderwets sleeën. DIT is zooooo gaaf. Dit is leuker dan trektochten rijden, leuker dan eindelijk die retemoeilijke dressuuroefening onder de knie krijgen. Dit was hard gillen van het lachen door t bos Zo leuk.
Filmpje van het sleeën: " onclick="window.open(this.href);return false;
En in draf " onclick="window.open(this.href);return false;
Leuk hoor!! dat kan ik met Triviant echt nooit doen denk dat ik dan in volle galop door het bos ga of dat hij `m in zijn achteruit zet en vol over mij heen loopt.
*Jolanda* schreef:Leuk hoor!! dat kan ik met Triviant echt nooit doen denk dat ik dan in volle galop door het bos ga of dat hij `m in zijn achteruit zet en vol over mij heen loopt.
Had Andor geen last van sneeuwklompen?
Je kunt een paard ook opvoeden he
Andor heeft geen sneeuwklompen, de sneeuw valt er zo weer uit.
DesireeK schreef:Weer een van de voordelen van sneeuw... heerlijk sleeen met je paardje.. Ik zou het ook graag doen met het spook van mij maar ik heb geen slee
Sleeën is echt leuk. Vroeger leende ik een slee. Totdat mijn vader er 1 vond langs de vuilnis