En die sukkel vindt het ge-wel-dig! Direct nadat hij de jas aan had gekregen rende hij al voor me uit. Staartje omhoog en rond paraderen maar!
En natuurlijk nog even de trotse eigenaar met zijn warme nieuwe jas

Moderator: moderatorteam

Haha, nee, ik moet er niet aan denken! En mijn vriend moet er ook mee lopen en die zei al dat hij dat echt alleen maar in het donker ging doen.Turbo! schreef:O maar dat is wel een enorm stoere jas! geen orze met strikjes etc..
Dat is wel heel interessant voor ons natuurlijk, die jas is stoerder dan ik dacht! Maar ik denk dat Rhodin net zo blij was geweest met een roze jas met strikjes. Hij is echt een watje, want hij heeft wel meer van dat soort dingen. Hij wil bijvoorbeeld niet spelen met vieze honden die net in een sloot hebben gelegen o.i.d. (springt dan telkens opzij als ze er aan komen gerend), loopt nóóit door een plas en als het regent blijft hij liever binnen. En dan denk je ook dat een Catahoula een stoer ras is.Reny schreef:Rhodin, dat zijn toevallig wel de Harley davidson kleuren, stoerder vind je ze niet

Ja maar mijn hond is niet eens oud of ziek!Gerrie schreef:Ik vind jasjes als modegrill ook echt verschrikkelijk, maar voor oude of zieke honden lijkt het me een top-oplossing!
Klopt, alleen het klitteband aan de voorkant ging wel af en toe los. Daar moet ik nog wat op vinden.doggyfun schreef: het voordeel is dat ze makkelijk aan en uit te doen zijn

Nou ja zeg, dat is toevallig!!! Heb jij het jasje gekocht met dezelfde reden of hou je stiekem wel van hondenjasjes en heeft Kay gewoon een hele grote garderobe?gyanty schreef:Ja nu moeten wel helemaaal snel samen gaan wandelen
Nu is het helemaal een leuk duo haha!

Speciale hondenschoentjes?plekkie schreef:Haha, had voor kleine Lynn ook zo'n jasje gekocht, precies dezelfde (de oranje dus). Niet omdat ze rilde, maar al vooraf, eigen vooronderstelling dus. Ik denk: beest van 6 kilo, die heeft het vast koud.
Ze wilde niet!
Overigens doe ik Lucas soms sokken aan tegenwoordig. ook al zijn de haren tussen zijn zooltjes niet zo lang, toch vormen er zich de hele tijd ijsballen. Om de 5 minuten begint hij te hinken en dan moet ik weer ijsballen verwijderen. Enige probleem is dat ze niet goed blijven zitten (tape). Ik zou eigenlijk lange sokken moeten hebben met zo'n vetertje erdoor geregen aan de bovenkant die je dan dicht kunt strikken.
Iemand ideeen?