Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Die foto die jij gequote hebt Leonie, die vind ik ook heel erg mooi.
Het was ook wel heel bijzonder om de sneeuw zo op deze manier tot op het strand te zien liggen.
De honden renden van de sneeuw naar de zee en weer terug, die konden gewoon niet kiezen!
Luc is ook een labje, omdat hij een neustumor heeft gehad is een stuk neus verwijderd. Maar hij kan alles nog zelfs snuffelen. Renee-Uk bedankt voor het mooie osje Helaas zijn nu alle drie mijn labjes overleden en hebben we een nieuwe aanwinst. Hij heet Dex en is een echte schat.
Irisz schreef:Wauw prachtig! Zo te zien was het ook heerlijk rustig op het strand.
Het is net een sprookje, jouw foto's!
Het was zowat uitgestorven, onbegrijpelijk want het was helemaal geen koud of slecht weer. In de duinen zijn we ook alleen aan het begin iemand tegengekomen, daarna niemand meer.
Irisz schreef:Wauw prachtig! Zo te zien was het ook heerlijk rustig op het strand.
Het is net een sprookje, jouw foto's!
Het was zowat uitgestorven, onbegrijpelijk want het was helemaal geen koud of slecht weer. In de duinen zijn we ook alleen aan het begin iemand tegengekomen, daarna niemand meer.
Ja, absoluut. Wij zijn inmiddels 4x op Ameland geweest (in de laagseizoen-periodes, in het hoogseizoen zal ik er nooit komen zelf) en het is heerlijk voor zowel de honden als voor ons.
De mensen die we zijn tegengekomen met honden waren ook gewoon heerlijk relaxed. Heel anders dan bij ons thuis.
LongFields schreef:Ja, absoluut. Wij zijn inmiddels 4x op Ameland geweest (in de laagseizoen-periodes, in het hoogseizoen zal ik er nooit komen zelf) en het is heerlijk voor zowel de honden als voor ons.
De mensen die we zijn tegengekomen met honden waren ook gewoon heerlijk relaxed. Heel anders dan bij ons thuis.
Klinkt goed! Die houden we even in het achterhoofd. Misschien leuk voor het voorjaar.
Wij zijn afgelopen jaar half maart geweest en toen hebben we de honden gewoon aangelijnd gehouden het korte stukje door de duinen. Op zich ook prima te doen.
LongFields schreef:Wij zijn afgelopen jaar half maart geweest en toen hebben we de honden gewoon aangelijnd gehouden het korte stukje door de duinen. Op zich ook prima te doen.
Ik ga gewoon eens informeren. Ameland loopt niet weg, dat scheelt. Bedankt voor de info!
En inderdaad, een klein stukje aanlijnen is ook geen probleem als ze op het strand wel los kunnen.
Ik weet niet wat je duur noemt natuurlijk.
In het hoogseizoen is het in ieder geval een stuk prijziger dan in de rustige tijd. Je zou eens op de site van de VVV Ameland kunnen kijken voor prijzen: http://www.vvvameland.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Natuurlijk moet je wel rekening houden met de bootovertocht. Als voetganger valt dat reuze mee, maar met auto en 3 honden ben je inclusief 2 personen al ruim 100 euro kwijt. Dat komt er natuurlijk nog bovenop.
Ik vind het eigenlijk alles meevallen.
In het voorseizoen ben je zulke prijzen ook gauw kwijt op een camping
Dat we daar dan alleen staan vinden wij persoonlijk een pré
Maar dat strand is wel heerlijk, misschien toch niet gek om dat eens te doen!
Waar zaten jullie precies? in een huisje, neem ik aan?
Kerstkaarten, kerstkaarten!
O, wat ontzettend mooi. Die ene, dat doorkijkje door de duinen naar de zee, die ongerepte sneeuw
Dat het zo sneeuwde maakte het wel heel speciaal.