1 duitse herder 1 beauceron en een teckel
Verder wat vakanties betreft goed zoeken, verder zie ik er alleen de leuke kanten ervan in.
Moderator: moderatorteam
Onze oudste twee schelen 9 maanden. Ze waren 6 en 7 toen Samica erbij kwam, nu ruim 2 jaar geleden.wendy71 schreef:Ik lees aandachtig mee.
Ik zit met twee honden van exact dezelfde leeftijd, over een paar jaar wil ik daar toch echt een derde bij en wel voor de tijd dat mijn huidige honden té oud zijn om daar nog een pup bij te zetten.
Aankomend jaar worden ze 5, zo rond de tijd dat ze 6/7 jaar wil ik er een derde bij, dat trekken ze dan nog wel, denk ik.

Wilma schreef:Onze oudste twee schelen 9 maanden. Ze waren 6 en 7 toen Samica erbij kwam, nu ruim 2 jaar geleden.wendy71 schreef:Ik lees aandachtig mee.
Ik zit met twee honden van exact dezelfde leeftijd, over een paar jaar wil ik daar toch echt een derde bij en wel voor de tijd dat mijn huidige honden té oud zijn om daar nog een pup bij te zetten.
Aankomend jaar worden ze 5, zo rond de tijd dat ze 6/7 jaar wil ik er een derde bij, dat trekken ze dan nog wel, denk ik.
Samica zit vol energie en houdt de 'oudjes' om en om bezig. Heel leuk om te zien dat ze dan met de ene rent en dan aan het rollebollen met de ander. De twee oudste spelen niet meer echt samen sinds zij erbij is. Ik heb niet het idee dat er een derde wiel aan de wagen is. Als ik er twee tegelijk meeneem, dan zijn dat wel altijd de twee teven. Jurek is liever lui dan moe en vindt het prima dat hij zo nu en dan in zijn uppie thuis blijft. De twee teven trekken dat niet, omdat ze altijd overal bij willen zijn.
Wat de combinatie betreft qua honden, hebben we absoluut geen spijt dat de derde erbij gekomen is.
edit: die vetgedrukte zin, geeft ongeveer mijn onderschrift aan.