Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Logeerhondjes
Moderator: moderatorteam
- Yai
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever X Mechelse Herder
- Aantal honden: 1
Re: Logeerhondjes
Nee, hier nooit oppashondjes. Zou het wel leuk vinden hoor, alleen niemand van mn vrienden/famillie heeft verder een hond..
Ook vraag ik me af of het met Boris goed zal gaan. Ik denk dat het belangrijk is dat Boris die andere hond echt goed kent buiten zijn eigen terrein om. Hij vindt het hartstikke leuk om te spelen maar kan nogal beschermend zijn op 'zijn terrein'.
Boris vindt het vervelend als er vreemde mensen in huis komen. Hij gedoogt het wel, maar daar is ook alles mee gezegd. Echter, als hij die mensen goed kent vindt hij het alleen maar gezellig (extra aandacht!).
Ik weet niet hoe dat met andere honden op zijn terrein zal gaan.
Ook vraag ik me af of het met Boris goed zal gaan. Ik denk dat het belangrijk is dat Boris die andere hond echt goed kent buiten zijn eigen terrein om. Hij vindt het hartstikke leuk om te spelen maar kan nogal beschermend zijn op 'zijn terrein'.
Boris vindt het vervelend als er vreemde mensen in huis komen. Hij gedoogt het wel, maar daar is ook alles mee gezegd. Echter, als hij die mensen goed kent vindt hij het alleen maar gezellig (extra aandacht!).
Ik weet niet hoe dat met andere honden op zijn terrein zal gaan.

- Flevo Bordertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border terrier, terriërkruising en X wolfsgrijze keeshond/eurasiër
- Aantal honden: 3
O, maar dan mag Boyke wel komen logerensamantha! schreef:Hier nooit andere hondjes omdat dat niet gaat met Babs.
Ik denk dat mijn honden het wel erg leuk zouden vinden maar het gaat dus niet, dat kan en ga ik Babs niet aandoen
- Elmo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Dog en Dalmatische hond
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Ja hier ook af en toe logeerhondjes, eerste week van januari komt Bob van Rény hier gezellig een weekje 
De website van Sanja en Femie

Elmo 18-7-2001 † 23-5-2009 Ostara 31-5-2002 † 15-7-2013 voor altijd in ons hart

Elmo 18-7-2001 † 23-5-2009 Ostara 31-5-2002 † 15-7-2013 voor altijd in ons hart
- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
Ik heb ook weleens logeerhonden maar die laat ik niet per definitie los met mijn eigen honden ivm de veiligheid.
- Marina
- Zeer actief
Hier ook elk jaar wel een hond te logeren.
We hebben vaak een snautzer gehad (helaas overleden)
en we hebben ook nog vaak twee labjes op logee
allemaal reuen maar gaat gelukkig altijd goed
We hebben vaak een snautzer gehad (helaas overleden)
en we hebben ook nog vaak twee labjes op logee
allemaal reuen maar gaat gelukkig altijd goed

Luc is ook een labje, omdat hij een neustumor heeft gehad is een stuk neus verwijderd. Maar hij kan alles nog zelfs snuffelen. Renee-Uk bedankt voor het mooie osje Helaas zijn nu alle drie mijn labjes overleden en hebben we een nieuwe aanwinst. Hij heet Dex en is een echte schat.
- Saschesfloor
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cairn Terrier
Ook hier best regelmatig logeerhondjes. Vaak komen de 3 Cairns van een vriendin voor een dagje of een paar dagen. Dat is altijd dikke pret met 6 van die doerakken. Ook het Mopsje van een andere vriendin en de "Boomer" van de buren zijn hier weleens voor een paar dagen tot een paar weken. De voorwaarde is wel dat het goed moet gaan met mijn honden en dan met name Chester. Reuen kunnen niet bij Chester, dus dat doe ik niet. En de vriendin van de Mops heeft er sinds kort een Boxer bij, tot nu toe gaat het goed, maar dat is nog een pup. Blijft het goed gaan is ze van harte welkom, maar gaat het niet, dan houdt het op. Mijn hondeninden het altijd wel leuk als er honden op visite zijn.
The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the hart.
- Jeannettebo
- Zeer actief
- wendy71
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ridgebacks!
- Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
- Contacteer:
Nee, geen logee's hier, ook geen bezoekende honden, dan breekt de pleur uit met mijn reu in huis. 

Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.
- Reny
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse Cocker Spaniel
Elmo schreef:Ja hier ook af en toe logeerhondjes, eerste week van januari komt Bob van Rény hier gezellig een weekje
Bob kijkt de dagen van de kalender, hij heeft er zin in
Een week lang spelen met Sanja (onder goedmoedig gebrom van Oos)
En de groeten van de mannen 

- Veronique & Kyra
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse Stafford &
Weimaraner - Aantal honden: 2
Hier ook wel af en toe logeerhondjes, als het aan mij lag veel vaker, ik vind het heerlijk!!
- Turbo!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 3 Jack Russells en 1 Engelse Springer
- Aantal honden: 4
Nou als ik het zo lees bij wie mag ik mijn keurig opgevoede jr''s brengen voor een weekendje rust 
- saffie
- Zeer actief
Wij hebben regelmatig de hond van mijn ouders te logeren. Aan de ene kant vind ik het heel erg leuk, omdat Saffie en Trixie dikke maatjes zijn en heel leuk samen kunnen spelen. Saffie is ook altijd helemaal in haar element als Trixie hier is.
Zelf vind ik het soms wel behelpen om met drie honden te lopen, want ik raak altijd met de lijnen in de knoop en de teven naaien elkaar op als ze andere honden zien. Daarom weet ik ook zeker dat ik geen drie honden wil.
Maar verder is het gewoon gezellig, en handig want als wij weggaan zijn mijn ouders weer vaste oppas van onze honden.
Zelf vind ik het soms wel behelpen om met drie honden te lopen, want ik raak altijd met de lijnen in de knoop en de teven naaien elkaar op als ze andere honden zien. Daarom weet ik ook zeker dat ik geen drie honden wil.
Maar verder is het gewoon gezellig, en handig want als wij weggaan zijn mijn ouders weer vaste oppas van onze honden.
Saskia en Saffie. Boy 2000-2014

-
Gerrie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising rottweiler en kruising border collie
De hond van mijn oom en tante is stiekem ook een beetje 'mijn hondje'. Voordat ik Luna had, haalde ik hem altijd op voor lekker lange wandelingen in het bos en als zij op vakantie gingen, kwam hij bij mij logeren. Nu ik Luna heb, gaat hij ook vaker mee wandelen. Heb hem ook al een paar keer meegenomen met forumwandelingen. Logeren hebben we nog niet uitgeprobeerd, aangezien dit jaar met hun vakantie hun zoon thuis bleef en dus voor de hond zorgde. Maar als ze weg zouden gaan, mag hij meteen komen logeren, hoor! Voor en na het wandelen heb ik ze ook vaker samen in huis en dit gaat helemaal prima!
Hier is het stel:

Hier is het stel:

- samantha!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
- Aantal honden: 6
Ik vertrouw honden die geen konijnen kennen niet met Babs, maar Babs ook niet met honden die ze niet kent, ze heeft het nog nooit gedaan maar ze kan heel erg hard bijtenGollum schreef:Vind Babs het zelf niet leuk of ben je bang dat andere honden Babs wat aandoen?samantha! schreef:Hier nooit andere hondjes omdat dat niet gaat met Babs.
Ik denk dat mijn honden het wel erg leuk zouden vinden maar het gaat dus niet, dat kan en ga ik Babs niet aandoen
Ik denk dat Babs een lik over de kop zou krijgen van Gol, Max vind ze te groot maar als ie rustig doet wil ze wel even kijken en met Macho zou het een dolle boel worden![]()
Haha ik denk inderdaad dat het een dolle boel zou worden als Gol hier zou zijn, Macho zou het geweldig vinden
- samantha!
- Zeer actief
Ja dan zou Boyke inderdaad prima kunnen hierFlevo Bordertje schreef:O, maar dan mag Boyke wel komen logerensamantha! schreef:Hier nooit andere hondjes omdat dat niet gaat met Babs.
Ik denk dat mijn honden het wel erg leuk zouden vinden maar het gaat dus niet, dat kan en ga ik Babs niet aandoen![]()
Hij is gek op konijnen (en dan niet om op te eten, hoewel wel die in het wild
) en laat ze altijd lekker drentelen om hem heen. Het scheelt natuurlijk dat hij is opgegroeid met konijnen, cavia's, ratten, hamsters, reptielen, vogels enz enz. Hij vindt ze allemaal lief en wil ze een lik geven, maar verder doet hij helemaal niets
Misschien best bijzonder voor een terriër.
- Hanneke2
- Zeer actief
Als ze geen katten vreten zijn ze hier welkom hoor! Jack vindt vrijwel alles best en Lilo is dol op hondjes die kleiner zijn dan zij is.Turbo! schreef:Nou als ik het zo lees bij wie mag ik mijn keurig opgevoede jr''s brengen voor een weekendje rust
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
- Hanneke2
- Zeer actief
Ik heb geen logeeradres nodig, maar ik denk dat je mijn honden probleemloos in je roedel zou kunnen gooien. Bij grote zelfverzekerde reuen wordt Jack stikbeleefd en Lilo helemaal enthousiast, en Lilo zou waarschijnlijk wel een knauw krijgen van Babs omdat ze haar neus in Babs zou porren, maar ze knauwt dan niet terug maar druipt teleurgesteld af. Jack en Babs zouden zomaar vrienden kunnen worden.samantha! schreef:Ik vertrouw honden die geen konijnen kennen niet met Babs, maar Babs ook niet met honden die ze niet kent, ze heeft het nog nooit gedaan maar ze kan heel erg hard bijtenGollum schreef:Vind Babs het zelf niet leuk of ben je bang dat andere honden Babs wat aandoen?samantha! schreef:Hier nooit andere hondjes omdat dat niet gaat met Babs.
Ik denk dat Babs een lik over de kop zou krijgen van Gol, Max vind ze te groot maar als ie rustig doet wil ze wel even kijken en met Macho zou het een dolle boel worden![]()
![]()
Haha ik denk inderdaad dat het een dolle boel zou worden als Gol hier zou zijn, Macho zou het geweldig vinden
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
- RachelleAmericanBulldog
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising Boxer X mechelse herder een Laekense herder.En in het verleden een amerikaanse bulldog
www.woofatwork.nl - Aantal honden: 2
- Contacteer:
Ja hoor regelmatig verscillende honden,de toller van mijn oom de tibetaanse terrier van mijn tante,de boxer van mijn beste vriendin,de ambull van een vriend,en ook nog geregeld wat honden van medeinstructeurs op de hondenclub...gezellig hoor ..nina vind het allemaal prima hoe meer zielen hoe meer vreugd 

Groetjes Rachelle,Nina(boxer x mechelse herder) en Pfaffke (laekense herder)
in loving memory : Shaggy (amerikaanse bulldog)
-
tineke
Hier ook regelmatig logeerhondjes alhoewel dat in de regel dan opvangers zijn.
Wel logeerde de golden van kennissen regelmatig hier, maar die zijn sinds kort verhuisd naar Canada, en dat is te ver weg om even over te vliegen voor een logeerpartijtje.
Van de opvangers ,die vaak onverwachts kwamen, wist ik natuurlijk niet altijd hoe het zou lopen maar dat is eigenlijk altijd prima gegaan.
Zo zijn er hier allerlei soorten honden geweest en dat vond en vind ik eigenlijk altijd erg leuk.
Wel logeerde de golden van kennissen regelmatig hier, maar die zijn sinds kort verhuisd naar Canada, en dat is te ver weg om even over te vliegen voor een logeerpartijtje.
Van de opvangers ,die vaak onverwachts kwamen, wist ik natuurlijk niet altijd hoe het zou lopen maar dat is eigenlijk altijd prima gegaan.
Zo zijn er hier allerlei soorten honden geweest en dat vond en vind ik eigenlijk altijd erg leuk.
- Turbo!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 3 Jack Russells en 1 Engelse Springer
Ze wonen hier samen met drie katten! Dus dat is geen enkel probleem, ook konijnen vogels, ratten en hamsters geen enkel probleem. Lycan staat zelfs met zijn kop in het hek van de hamster te zoenen met hem.Hanneke2 schreef:Als ze geen katten vreten zijn ze hier welkom hoor! Jack vindt vrijwel alles best en Lilo is dol op hondjes die kleiner zijn dan zij is.Turbo! schreef:Nou als ik het zo lees bij wie mag ik mijn keurig opgevoede jr''s brengen voor een weekendje rust
- samantha!
- Zeer actief
Als ik dat zo lees denk ik dat dat inderdaad prima zou gaan ja!Hanneke2 schreef:Ik heb geen logeeradres nodig, maar ik denk dat je mijn honden probleemloos in je roedel zou kunnen gooien. Bij grote zelfverzekerde reuen wordt Jack stikbeleefd en Lilo helemaal enthousiast, en Lilo zou waarschijnlijk wel een knauw krijgen van Babs omdat ze haar neus in Babs zou porren, maar ze knauwt dan niet terug maar druipt teleurgesteld af. Jack en Babs zouden zomaar vrienden kunnen worden.samantha! schreef:Ik vertrouw honden die geen konijnen kennen niet met Babs, maar Babs ook niet met honden die ze niet kent, ze heeft het nog nooit gedaan maar ze kan heel erg hard bijtenGollum schreef: Vind Babs het zelf niet leuk of ben je bang dat andere honden Babs wat aandoen?
![]()
Max en Macho zijn allebei heel sociaal en vinden andere honden heel gezellig.
Het hondje van mijn tante komt hier ook weleens en in het begin zat zij ook met haar neus tegen Babs te porren, maar Babs gromt dan en laat duidelijk weten dat ze het niet wil en dat hondje wist dat daarna ook prima.
-
mon
- Zeer actief
hier ook regelmatig oppashonden over de vloer en mijn honden vinden het goed en in de vacantie is het nog druk met hondjes 
groetjes monique en een lik van samra en lahloub
in mijn gedachten en in mijn hart wimpie 15-8-93 - 19-6-06 layka 6-92 - 3-10-05

in mijn gedachten en in mijn hart wimpie 15-8-93 - 19-6-06 layka 6-92 - 3-10-05

- shibashira
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 3 x Shiba & 1 x Akita
- Contacteer:
Toen ik dit duo niet had kreeg ik geregeld de hondjes van een vriendin over de vloer voor een anderhalf week of weekend. Mijn toenmalige hond en dat duo van haar konden het prima vinden!! Met mijn huidige duo gaat het niet zo lekker samen (tijdens het wandelen wel, maar in huis zijn ze te verschillend) en neem ik ze dus ook niet.
Nu krijgen we wel eens teckeltjes te logeren. Gaat perfect mits speelgoed is opgeborgen
Honden over de vloer vind ik nooit een probleem.. ik ben de baas dus ik bepaal wie er in komen.
Nu krijgen we wel eens teckeltjes te logeren. Gaat perfect mits speelgoed is opgeborgen
Sandra & Shira, Taro, Nikki, Kaya

- Tamara/Bayko
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vlinderhondje (Epagneul Nain Continental Papillon)
Geen logeerhonden die blijven slapen, maar de hond van m'n zus komt hier wel regelmatig op visite.
- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
samantha! schreef:Ik vertrouw honden die geen konijnen kennen niet met Babs, maar Babs ook niet met honden die ze niet kent, ze heeft het nog nooit gedaan maar ze kan heel erg hard bijtenGollum schreef:Vind Babs het zelf niet leuk of ben je bang dat andere honden Babs wat aandoen?samantha! schreef:Hier nooit andere hondjes omdat dat niet gaat met Babs.
![]()
Dit was Gollums eerste ontmoeting (van dichtbij) met een konijn, ik heb me rotgelachen
oke, wat ben jij dan?

Huuh da's wel dichtbij hoor konijn!

Gol wist niet zo goed wat ze er mee aan moest
Dat konijn (wat iets kleiner is dan Babs
Ik denk dat ik zo'n beetje alle diersoorten wel in huis kan halen, het enige waar ik op moet letten is dat ze Gol niet gaan terroriseren
Dus als je eens een keer oppas nodig hebt; stuur de hele bubs maar hierheen hoor