Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Boyke kwijt??
Moderator: moderatorteam
- Flevo Bordertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border terrier, terriërkruising en X wolfsgrijze keeshond/eurasiër
- Aantal honden: 3
Boyke kwijt??
Vanochtend voor ik naar mijn werk vertrok, liet ik Boyke uit achter mijn huis in het groen, nou ja nu wit (uitlaatgebiedje). Hij loopt daar altijd los en ik liep al langs mijn tuin richting groenstrook, hem al plassend achter me latend bij een boom. De gebruikelijke routine is dat ik dan ingehaald wordt door een sjezende, dolle border terrier
Nu draaide ik me een paar meter om en zag.... heulemaal niks! Geen Boyke bij de boom, geen Boyke in de struiken
Ik roepen en het heuveltje opklimmen in de gladdigheid om hem te zoeken, echt helemaal nergens te zien! Ik roep nog eens wat dringender en zie opeens uit de kier van de voordeur een koppie steken: roep je mij
Was die wattenbol gewoon terug naar huis gegaan zonder mij
Een terrier met koudtevrees 
-
DjockPuck
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 Jack Russels
Re: Boyke kwijt??
Flevo Bordertje schreef:Vanochtend voor ik naar mijn werk vertrok, liet ik Boyke uit achter mijn huis in het groen, nou ja nu wit (uitlaatgebiedje). Hij loopt daar altijd los en ik liep al langs mijn tuin richting groenstrook, hem al plassend achter me latend bij een boom. De gebruikelijke routine is dat ik dan ingehaald wordt door een sjezende, dolle border terrierNu draaide ik me een paar meter om en zag.... heulemaal niks! Geen Boyke bij de boom, geen Boyke in de struiken
Ik roepen en het heuveltje opklimmen in de gladdigheid om hem te zoeken, echt helemaal nergens te zien! Ik roep nog eens wat dringender en zie opeens uit de kier van de voordeur een koppie steken: roep je mij
Was die wattenbol gewoon terug naar huis gegaan zonder mij
![]()
Een terrier met koudtevrees
Slimme Boyke
Groetjes Willy, Djock en Puck

- MJ
- Zeer actief
Hop richting verwarming. 
-
Luna87
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bullterrier
- Aantal honden: 2
Haha!
Vorige week ging mijn vriend Luna uitlaten. Ik liep naar de keuken om nog wat koffie in te schenken, draai me om en zie een witte vlek bij de voordeur. Ze had geplast, gepoept en was toen heel snel naar huis komen rennen
Vorige week ging mijn vriend Luna uitlaten. Ik liep naar de keuken om nog wat koffie in te schenken, draai me om en zie een witte vlek bij de voordeur. Ze had geplast, gepoept en was toen heel snel naar huis komen rennen

- Jacintha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Kruising Teckel - Aantal honden: 2
Hahahahahaaha, hele slimme hond!
Anouk deed gister precies hetzelfde, we liepen op het landweggetje en ze vond het te koud blijkbaar, rende ze terug en ging achter/onder de auto liggen, precies zo dat ze uit de wind lag. Heel slim, die honden van tegenwoordig
Anouk deed gister precies hetzelfde, we liepen op het landweggetje en ze vond het te koud blijkbaar, rende ze terug en ging achter/onder de auto liggen, precies zo dat ze uit de wind lag. Heel slim, die honden van tegenwoordig

Anouk, nooit uit gedachten, nooit uit het hart... 01-03-2005 ~ 28-04-2011
- Live4passions
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Border collie(kruising)
haha! ik kan het me zovooorstellen!! schitterend, maar goed dat hij naar huis was gerend en niet ergens onder de sneeuw verdwenen was.
- Nuran Gino
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Twee Zwitserse Witte Herders, Nuran en Santoz
- Contacteer:
heel slim, die Boyke! Je bent Terriër of niet.....sneeuw is geen aarde haha
Mijn Jack russels hadden ook een hekel aan kou...
Mijn Jack russels hadden ook een hekel aan kou...
-
Lizzie.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel
- Turbo!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 3 Jack Russells en 1 Engelse Springer
- Aantal honden: 4
Boyke heeft vast met lycan gebeld, die doet dat ook met dit weer en regen en onweer en als hij gewoon geen zin heeft!!!!
geweldig.... als het een veilige route is dan he, dat is bij mij wel zo namelijk.
geweldig.... als het een veilige route is dan he, dat is bij mij wel zo namelijk.
- Marina
- Zeer actief
- Aantal honden: 1

Luc is ook een labje, omdat hij een neustumor heeft gehad is een stuk neus verwijderd. Maar hij kan alles nog zelfs snuffelen. Renee-Uk bedankt voor het mooie osje Helaas zijn nu alle drie mijn labjes overleden en hebben we een nieuwe aanwinst. Hij heet Dex en is een echte schat.
- Flevo Bordertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border terrier, terriërkruising en X wolfsgrijze keeshond/eurasiër
En ik maar vertellen dat het zo'n stoere hond is
Vanmiddag na het werk heeft hij wel weer heerlijk een stuk door de sneeuw gelopen en gespeeld. Hij is de laatste tijd een beetje lui 's ochtends, 't ouwe mannetje
Blij om te horen dat er meer zijn die dit doen op het moment. Hij is ook pas geplukt, dus een stuk bloter dan eerst
Blij om te horen dat er meer zijn die dit doen op het moment. Hij is ook pas geplukt, dus een stuk bloter dan eerst
- -Gaby-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Louisiana Catahoula Leopard Dog, Tamaskan
Wat grappig, die houdt ook al niet van de kou. 
Voor Rhodin heb ik zelfs een jas gekocht, en oh wat is hij er blij mee! Hij heeft hem alleen nog binnen aan gehad en liep daar al rond te paraderen. Hij wilde niet eens meer mee wandelen, de koukleum. Hij is oranje met zwart en heel lelijk, maar het was de enige die ik kon vinden waarbij zijn buik ook goed bedekt was. Ik ga nu maar eens proberen of hij het buiten ook zo leuk vindt.
Voor Rhodin heb ik zelfs een jas gekocht, en oh wat is hij er blij mee! Hij heeft hem alleen nog binnen aan gehad en liep daar al rond te paraderen. Hij wilde niet eens meer mee wandelen, de koukleum. Hij is oranje met zwart en heel lelijk, maar het was de enige die ik kon vinden waarbij zijn buik ook goed bedekt was. Ik ga nu maar eens proberen of hij het buiten ook zo leuk vindt.
-
mari-anne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder
- Aantal honden: 1
hahaha gelijk heeft hij.
Hier vinden ze buiten heerlijk. Alleen de kleine (malthezer) wil na een tijdje toch wel graag weer de warmte in.
De andere 2 willen graag de tuin in.
Hier vinden ze buiten heerlijk. Alleen de kleine (malthezer) wil na een tijdje toch wel graag weer de warmte in.
De andere 2 willen graag de tuin in.
- brandon
- Actief
- Mijn ras(sen): Labrador. 10 jr oud genaamd Brandon
Hahahahah zie het voor me heerlijk. Brandon vond het altijd heerlijk in de sneeuw. Moest altijd naar buiten. De poezen vinden het maar niks.
Gr Jenny
Gr Jenny
- DogMa
- Actief
- Mijn ras(sen): Parson Russell Terrier
- Contacteer:
Geweldig, ik zie het al helemaal voor me!
- Flevo Bordertje
- Zeer actief
Nou, het is over hoor
Boyke heeft de lol van sneeuw weer helemaal ingezien en gaat nu weer dollend door het bos. Hij moest weer even wennen denk ik
Gisteren in het bos zijn we na een half uur teruggegaan, omdat mijn kin eraf vroor, maar wat hem betreft, konden we nog wel een uurtje door. Mijn twee logeerhondjes vinden de sneeuw ook leuk, alleen de boomer vindt het na een rondje wel genoeg, De cairn hapt als een wilde in de sneeuw en kan er geen genoeg van krijgen
Alleen moest ik net een kwartier sneeuwklonten bikken van al dat haar op die poten!
- Kit
- Erelid
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco
Wat een mietjes hebben jullie zeg!