Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Luc is ook een labje, omdat hij een neustumor heeft gehad is een stuk neus verwijderd. Maar hij kan alles nog zelfs snuffelen. Renee-Uk bedankt voor het mooie osje Helaas zijn nu alle drie mijn labjes overleden en hebben we een nieuwe aanwinst. Hij heet Dex en is een echte schat.
Wat een lekkere kroelkaters zijn dat om te zien zeg.
Geef ze maar een extra dikke knuffel ('t is nu toch veeeel te koud om buiten voorbijgangers aan te houden voor een knuff.)
Wat een mooierds zeg.
Ik houd wel van die kleur rood.
Hier 4 poezebeesten, maar geen rooie.
Wel een zwart witte kater
1 zwarte met wit vlekje langharige poes
1 lapjes poes met heel veel wit maar ook een beetje van dat donkere rood
en 1 cypers dametje maar dan ook met wit en rood
Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints
Wat een flinke katten!
Hier ook 2 rooien,kater en poes.
Broer en zus, kater Siep is idd echt een knuffelkat, Zoë de poes is echt een apart geval.
Wil zelden knuffelen, blaast als je haar op wil pakken enz enz.
Neeh doe mij die rooie katers maar!
Ja het zijn flinke mannen, en ik heb een keer een poes gehad en die was eigenlijk ook heel onafhankelijk, niet dat ik dat nu erg vond hoor, maar katers zijn vaak meer van het aanhalen