" onclick="window.open(this.href);return false;
Kai zijn favoriete hobby is springen, dus als hij de kans ziet springt hij zo hoog en ver hij kan
Moderator: moderatorteam
Op vlak van gehoorzaamheid heb ik een update, Dino heeft na 2 weken in de A klas overgang/examen mogen doen afgelopen weekend in zeer slecht weer, sneeuwlaag waarop het regende en het hele terrein vol met smeltende sneeuw, dus punten lagen wat laag 79/100, zowat alle punten kwijt op bijbevelen om hem te laten liggen. Maar hij is geslaagdLéonieHonden schreef:Zo die kan het wel! Je hebt echt leuke honden, komt er ook snel weer een update van Dino?
Goed zeg, zie het filmpje wel tegemoet dan!Linsey schreef:Op vlak van gehoorzaamheid heb ik een update, Dino heeft na 2 weken in de A klas overgang/examen mogen doen afgelopen weekend in zeer slecht weer, sneeuwlaag waarop het regende en het hele terrein vol met smeltende sneeuw, dus punten lagen wat laag 79/100, zowat alle punten kwijt op bijbevelen om hem te laten liggen. Maar hij is geslaagdLéonieHonden schreef:Zo die kan het wel! Je hebt echt leuke honden, komt er ook snel weer een update van Dino?Ik zal nog eens een nieuw filmpje moeten maken
Hij is nu 6,5 maand oud en echt een leuk hondje van karakter.