Gisteren had Roos moeite de trap op te komen. Af gaat goed, dendert ze zoals normaal, maar op was pijnlijk, ik hoorde haar echt steunen. 's Avonds toen ik haar vroeg om te gaan zitten voor een worstje keek ze echt zo'n "Alsjeblieft laat me niet zitten"-blik. Ze wilde ook niet op de bank klimmen.
Ik heb haar Traumeel gegeven en hoopte dat een nacht rust haar goed zou doen.
Maar vanmorgen toen ik wakker werd lag ze trillend op haar bank, en toen ze bij me kwam liggen op bed piepte ze van pijn en begon verschrikkelijk te trillen, echt wel tien minuten lang. Ze denderde voor een plas gewoon de trap weer af, rende, en deed een plas. Toen vond ik het wel weer mooi geweest, en ging met haar naar binnen. Trap op deed wéér pijn en ze durft nog steeds niet op de bank te klimmen.
De poot die ze laatst verwond had voelt niet warm, is niet dik en ziet er rustig uit.
Conclusie, ik heb geen idee wat er met haar aan de hand is en maak me heel erg zorgen. Om kwart voor 12 kunnen we bij een spoedarts terecht, dat wordt waarschijnlijk Rimadyl en morgen naar m'n eigen DA voor foto's of zo.
Ik zit echt te janken van onmacht, wat is er toch met m'n meisje aan de hand?!