Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
ervaringen over de martin gaus hondenschool
Moderator: moderatorteam
- booster
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Su, Binky, Daisy en Amiya
- Aantal honden: 4
ervaringen over de martin gaus hondenschool
heeft iemand ervaringen met de martin gaus honden school bij eindhoven/son?
ik ga vanavond er kijken of het me bevalt.
maar ben ook benieuwd of andere mensen daar een cursus gevolgt hebben en hoe hun ervaren is
ik ga vanavond er kijken of het me bevalt.
maar ben ook benieuwd of andere mensen daar een cursus gevolgt hebben en hoe hun ervaren is
Re: ervaringen over de martin gaus hondenschool
Jammer dat je nog geen antwoorden hebt. Ik ken de school verder ook niet.
- Mary
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Ik heb geen ervaring met de MGH.
Ben wel benieuwd hoe het gegaan is.
Ben wel benieuwd hoe het gegaan is.

I.M. Matje/Mahatma 05-08-1999 / 28-08-2009
Mijn maatje en schurkie
- rubyred
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Basset Hond, Maltese, Husky Hybrid.
- Aantal honden: 3
Martin Gaus.............zijn er echt mensen die hem serieus nemen??
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Natuurlijk niet! Waarom denk je dat hij zo bekend isrubyred schreef:Martin Gaus.............zijn er echt mensen die hem serieus nemen??

- booster
- Zeer actief
ik ben gisteren wezen kijken.
de inschrijving enzo is al geregeld en ga zondag met de 1 dag beginnen met de basis cursus.
het is 3x per week 4 weken lang in totaal 10 lessen.
daarna wil ik de vervolg cursussen gaan doen.
ik heb met meerdere hondenscholen in de omgeving contact gehad.
deze hondenschool spreek mij het meeste aan en daarom heb ik voor deze hondenschool gekozen.
onder andere ook omdat 1 van de lesgeverers zelf 2 kangals heeft en dus ervaring met het ras heeft.
vanmiddag komt de dierenarts even bij me thuis om de kennelhoest inenting toe te dienen dat hij er hellemaal klaar voor is.
ben erg benieuwd zondag en de aankomende weken.
de inschrijving enzo is al geregeld en ga zondag met de 1 dag beginnen met de basis cursus.
het is 3x per week 4 weken lang in totaal 10 lessen.
daarna wil ik de vervolg cursussen gaan doen.
ik heb met meerdere hondenscholen in de omgeving contact gehad.
deze hondenschool spreek mij het meeste aan en daarom heb ik voor deze hondenschool gekozen.
onder andere ook omdat 1 van de lesgeverers zelf 2 kangals heeft en dus ervaring met het ras heeft.
vanmiddag komt de dierenarts even bij me thuis om de kennelhoest inenting toe te dienen dat hij er hellemaal klaar voor is.
ben erg benieuwd zondag en de aankomende weken.
- rubyred
- Zeer actief
Hij is alleen 'bekend' in nederland, zegt genoeg...........Denise. schreef:Natuurlijk niet! Waarom denk je dat hij zo bekend isrubyred schreef:Martin Gaus.............zijn er echt mensen die hem serieus nemen??Toch echt niet omdat mensen hem serieus nemen hoor.
- _Leonie
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Jullie zijn gewoon achtergesteld land.rubyred schreef:Hij is alleen 'bekend' in nederland, zegt genoeg...........

-
- Zeer actief
Ja en? Dit is toch ook een Nederlands forumrubyred schreef:Hij is alleen 'bekend' in nederland, zegt genoeg...........Denise. schreef:Natuurlijk niet! Waarom denk je dat hij zo bekend isrubyred schreef:Martin Gaus.............zijn er echt mensen die hem serieus nemen??Toch echt niet omdat mensen hem serieus nemen hoor.

Dan loop je toch achter want er zijn ook scholen in België.rubyred schreef:Hij is alleen 'bekend' in nederland, zegt genoeg...........Denise. schreef:Natuurlijk niet! Waarom denk je dat hij zo bekend isrubyred schreef:Martin Gaus.............zijn er echt mensen die hem serieus nemen??Toch echt niet omdat mensen hem serieus nemen hoor.
En wat maakt dat verder uit? Als het niet werkte, zou hij er niet zo veel succes mee hebben.
- rubyred
- Zeer actief
Het werkt dus niet want er zijn ontzettend veel agressieve honden in nederland. 

-
- Zeer actief
Veel plezier met de basiscursus. Heel intensief, maar ook heel leuk om te doen. Je ziet je hond en jezelf met sprongen vooruit gaan. Ik help regelmatig bij een MG school mee bij de puppy en basiscursus
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

Dan zullen we over Amerika maar niet spreken......rubyred schreef:Het werkt dus niet want er zijn ontzettend veel agressieve honden in nederland.
- _Leonie
- Zeer actief
Ja alles is anders in Nederland, honden zullen elkaar ook wel wat eerder tegenkomen..rubyred schreef:Het werkt dus niet want er zijn ontzettend veel agressieve honden in nederland.

Woon je in een paradijs?
- sjaak-k
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising labrador, Toller & Labrador
rubyred schreef:Het werkt dus niet want er zijn ontzettend veel agressieve honden in nederland.
Ik moet altijd wel om jou lachen hoor. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik het goed vind dat je weggegaan bent, iemand die zo'n hekel aan een land heeft zou er ook niet mogen wonen. Jammer dat je in Canada (was het toch?) ook geen leven hebt en ons nog steeds moet vervelen met je negatieve zooi. Ach, alle goede dingen komen langzaam zeggen ze toch? In feite zou dat betekenen dat alle slechte dingen langzaam vertrekken, toch? Hopelijk komt die dag sneller dan verwacht

- Yoshi
- Vaste gebruiker
:lol: :lol: :lol:sjaak-k schreef:rubyred schreef:Het werkt dus niet want er zijn ontzettend veel agressieve honden in nederland.
Ik moet altijd wel om jou lachen hoor. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik het goed vind dat je weggegaan bent, iemand die zo'n hekel aan een land heeft zou er ook niet mogen wonen. Jammer dat je in Canada (was het toch?) ook geen leven hebt en ons nog steeds moet vervelen met je negatieve zooi. Ach, alle goede dingen komen langzaam zeggen ze toch? In feite zou dat betekenen dat alle slechte dingen langzaam vertrekken, toch? Hopelijk komt die dag sneller dan verwacht
Groetjes van Yoshi, Yane en Ne-yo
- Inne
- Zeer actief
Jaren geleden heb ik samen met mijn hond een aantal cursussen bij een Martin Gaus hondenschool gedaan. Wat mij aansprak is dat je, vooral in die eerste cursus, als 'baasje' veel informatie krijgt over de hond en zijn gedrag.
Succes en veel plezier samen!
Succes en veel plezier samen!

Madison
Boris, voor altijd in mijn hart
- Turbo!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 3 Jack Russells en 1 Engelse Springer
rubyred schreef:Het werkt dus niet want er zijn ontzettend veel agressieve honden in nederland.

Maar goed ik ken wel mensen die zijn naar een gaus school geweest en dat was goed bevallen succes ts

- Joera
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Oudduitse herder & Rhodesian Ridgeback
Oh jeetje, pfff. Al die agressieve honden in ons land zijn niet naar Martin Gaus geweest.rubyred schreef:Het werkt dus niet want er zijn ontzettend veel agressieve honden in nederland.

- Marie-Josée
- Erelid
- Mijn ras(sen): Havanezer
Mijn zus heeft met haar honden ooit die school bezocht. Helaas kan ik het haar niet meer vragen want ze verhuisd.....naar Canada.....

- bennie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder
Border Collie - Aantal honden: 6
Het is een whisperer, heeft Jomanda mij toegefluisterd.rubyred schreef:Martin Gaus.............zijn er echt mensen die hem serieus nemen??
- bennie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder
Border Collie - Aantal honden: 6
Marie-Josée schreef:Mijn zus heeft met haar honden ooit die school bezocht. Helaas kan ik het haar niet meer vragen want ze verhuisd.....naar Canada.....![]()
![]()
- Marie-Josée
- Erelid
- Mijn ras(sen): Havanezer
Ik koester al tijden de verdenking dat Rubyred mijn undercoverzus is.bennie schreef:Marie-Josée schreef:Mijn zus heeft met haar honden ooit die school bezocht. Helaas kan ik het haar niet meer vragen want ze verhuisd.....naar Canada.....![]()
![]()
![]()

- booster
- Zeer actief
even een update:
met de reu heb ik alleen de dag van de gedragstest gedaan en daarna besloten om met me teef die cursus verder te gaan volgen.
de reu is te veel aan de teef geplakt en daardoor kon ik niks met hem en had hij geen aandacht voor mij daar en was hij bang voor de clicker.
ik had daarom besloten om met me teefje dus verder te gaan en met de reu stap voor stap te oefenen en het opnieuw te proberen als ik merk dat hij er klaar voor is.
we hebben nu nog 4 lessen en daarna examen en dan zijn we door de basiscursus heen.
met de reu heb ik alleen de dag van de gedragstest gedaan en daarna besloten om met me teef die cursus verder te gaan volgen.
de reu is te veel aan de teef geplakt en daardoor kon ik niks met hem en had hij geen aandacht voor mij daar en was hij bang voor de clicker.
ik had daarom besloten om met me teefje dus verder te gaan en met de reu stap voor stap te oefenen en het opnieuw te proberen als ik merk dat hij er klaar voor is.
we hebben nu nog 4 lessen en daarna examen en dan zijn we door de basiscursus heen.
- Mirri
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dwergpinschers
Dat wist ik niet Yvette wat leuk zeg.Sita schreef:Veel plezier met de basiscursus. Heel intensief, maar ook heel leuk om te doen. Je ziet je hond en jezelf met sprongen vooruit gaan. Ik help regelmatig bij een MG school mee bij de puppy en basiscursus
Ik train er al jaren alleen maar goede ervaringen
- booster
- Zeer actief
vanavond hebben we examen 

- LaRep
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tokkel
Whoehahahaha... en? Opgelucht dat ze daar zit?Marie-Josée schreef:Mijn zus heeft met haar honden ooit die school bezocht. Helaas kan ik het haar niet meer vragen want ze verhuisd.....naar Canada.....![]()
![]()
- LaRep
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tokkel
Zet um op!booster schreef:vanavond hebben we examen
- Mirri
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dwergpinschers
Ben benieuwd. Hoe vondt je het om te doen?booster schreef:vanavond hebben we examen
-
- Zeer actief