Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

De Winner

Moderator: moderatorteam

29996D

Re: De Winner

Ongelezen bericht door 29996D »

Denise. schreef:
MissDorien schreef:Mooi want ik moet nieuw speelgoed hebben en Beuk wil een lekker warme jas ;)
De meeste spullen waren trouwens wel voor honden formaat chihuahua, ik denk niet dat je een jas voor Beuk kan vinden :mrgreen:
Speelgoed was er wel genoeg, ook voor de grotere honden!
Beuk is slank, die kan alles hebben :pffff:
Irisz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Irisz »

Weet iemand of er inderdaad een aparte catalogus is voor beide dagen?
Anders ben ik wel benieuwd naar de Ridgeback teefjes en reutjes in de jeugdklasse. Zou iemand die willen opzoeken?

@ Angelique; tot morgen! :F:
Iris
Xavi & Focus

* Luna *
Forever loved and in my heart..
KynoFocus
Actief
Mijn ras(sen): Chihuahua x dwergkees
Cavalier King Charles Spaniel
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door KynoFocus »

Ik ben ook net terug van de Winner.
Heb er de hele dag met stand gestaan. Samen met Daisyree van Purrfect Art, stond ik er met mijn fotografie (Kyno Focus).
In hal 7, vlakbij Royal Canin. Tegenover de Diergigant.

Was heel erg gezellig.

Ik heb de dag als heel prettig ervaren. Al kwamen er wel héél veel honden langs die uitgebreid op het gangpad aan 't poepen/pissen waren. En dat is als standhouder niet zo lekker, om de hele dag in die geur te zitten.
Terwijl de deur voor het uitlaat terrein toch echt vlakbij was.

Maar verder vond ik het super leuk
Morgen weer :)

Heb ook 'n mooie kortings actie op de cadeaubonnen tijdens de Winner.

En ik ben sponsor voor "Best in show" morgen, met een cadeaubon voor een fotoshoot.
Mooiere hondenfoto's maken? Dat kan met het boek "Hondenfotografie"
Afbeelding
Kyno Focus Hondenfotografie |::| Standhouder op de Winnershow 11 t/m 13 december 2015 - RAI Amsterdam
Elmo/maureen
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dalmatier
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Elmo/maureen »

Iedereen succes morgen :) Ikben er blijkbaar niet bij :mrgreen: Vriend heeft het allemaal in scene gezet, om mij te nemen naar limburg :mrgreen:
Afbeelding
Kit
Erelid
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco

Ongelezen bericht door Kit »

KynoFocus schreef:Ik ben ook net terug van de Winner.
Heb er de hele dag met stand gestaan. Samen met Daisyree van Purrfect Art, stond ik er met mijn fotografie (Kyno Focus).
In hal 7, vlakbij Royal Canin. Tegenover de Diergigant.

Was heel erg gezellig.

Ik heb de dag als heel prettig ervaren. Al kwamen er wel héél veel honden langs die uitgebreid op het gangpad aan 't poepen/pissen waren. En dat is als standhouder niet zo lekker, om de hele dag in die geur te zitten.
Terwijl de deur voor het uitlaat terrein toch echt vlakbij was.

Maar verder vond ik het super leuk
Morgen weer :)

Heb ook 'n mooie kortings actie op de cadeaubonnen tijdens de Winner.

En ik ben sponsor voor "Best in show" morgen, met een cadeaubon voor een fotoshoot.

En dat wordt niet even opgeruimd door de eigenaren natuurlijk :ugh:
Jacintha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever
Kruising Teckel

Ongelezen bericht door Jacintha »

Zo, ben ook weer thuis, heb me qua shoppen nog redelijk ingehouden, heb nog niet de helft van mijn ingecaculeerde budget uitgegeven :mrgreen:
Maar dat wil niet zeggen dat ik niet voldoende gekocht heb hoor, was nog net een pakezel, hahahaha.
Wel beetje jammer dat me een te kleine halsband verkocht is voor Yoda, had zijn nekmaat netjes opgemeten en doorgegeven aan de verkoopmevrouw maar ze hebben dus een te kleine verkocht, verdikkeme.
Nou maar hopen dat ik hem kan terugsturen ofzo :ugh:
Afbeelding
Anouk, nooit uit gedachten, nooit uit het hart... 01-03-2005 ~ 28-04-2011
moosje
Zeer actief
Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
Contacteer:

Ongelezen bericht door moosje »

Zarah ligt nu heerlijk te slapen in de trein.
We zijn bijna thuis.
Afbeelding
In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza

Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
Jacintha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever
Kruising Teckel

Ongelezen bericht door Jacintha »

Zijn er eigenlijk al showers thuis?
En hoe hebben jullie het gedaan?
Afbeelding
Anouk, nooit uit gedachten, nooit uit het hart... 01-03-2005 ~ 28-04-2011
YvetteJ
Zeer actief
Mijn ras(sen): Peruaanse Naakthond, Toypoedel
Contacteer:

Ongelezen bericht door YvetteJ »

Denise. schreef:
Shima schreef:
Denise. schreef:Nou ik ben net terug, en het viel me nogal tegen.
Wat een nare bazen liepen daar rond :hmmm:
Vertel eens?
Er zat een jonge staff te janken in de bench, en er werd dan gewoon tegen de bench getrapt.
En allerlei mensen die maar bleven rukken aan slipkettingen. En honden die fikse tikken kregen als ze even niet luisterde :19:
Ik vond het echt helemaal niks.

Was overigens niet bij alle bazen zo, maar ik heb het toch wel veel gezien.
Ik heb helemaal geen nare dingen gezien eigenlijk, gelukkig maar want ik hou daar ook nooit zo van maar goed.
Toby heeft het ten opzichte van Bleiswijk erg goed gedaan, hij kon zich weer een beetje ontspannen en was bij lange na niet zo bang als toen. Helemaal relaxt is een ander verhaal maar volgens mij vond hij het wel een leuke dag!

Verder even lekker geshopt natuurlijk, ik zou morgen wel nog een keertje willen :lol1: :mrgreen:
Groetjes Yvette

Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
Ayka-Zira-Honey
Zeer actief

Ongelezen bericht door Ayka-Zira-Honey »

turbo! en ik zijn ook geweest vandaag en ook bepakt en beladen weer in de auto gestapt en hadden geen hond mee..

had een riem voor bun gekocht en die zit perfect!!

Turbo heeft een giga gave mand gekocht (wel loodzwaar en een hels karwei geweest om naar de auto te sjouwen)
maar het is gelukt en hij staat prachtig bij d'r thuis en ik geloof dat de honden het ook erg geslaagt vinden.

volgend jaar weer shoppen...
Afbeelding
groetjes van Ayka,Zira en Honey
Rebble
Zeer actief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Rebble »

Elmo/maureen schreef:Iedereen succes morgen :) Ikben er blijkbaar niet bij :mrgreen: Vriend heeft het allemaal in scene gezet, om mij te nemen naar limburg :mrgreen:

Bedoel je niet "te nemen IN Limburg" :F:
Afbeelding
KynoFocus
Actief
Mijn ras(sen): Chihuahua x dwergkees
Cavalier King Charles Spaniel
Contacteer:

Ongelezen bericht door KynoFocus »

YvetteJ schreef: Ik heb helemaal geen nare dingen gezien eigenlijk, gelukkig maar want ik hou daar ook nooit zo van maar goed.
Toby heeft het ten opzichte van Bleiswijk erg goed gedaan, hij kon zich weer een beetje ontspannen en was bij lange na niet zo bang als toen. Helemaal relaxt is een ander verhaal maar volgens mij vond hij het wel een leuke dag!

Verder even lekker geshopt natuurlijk, ik zou morgen wel nog een keertje willen :lol1: :mrgreen:

Hey, had jij Koriyama ook bij je?
Ik zie de foto in je onderschrift en volgens mij heb ik die hond voorbij zien komen vanmiddag....
Mooiere hondenfoto's maken? Dat kan met het boek "Hondenfotografie"
Afbeelding
Kyno Focus Hondenfotografie |::| Standhouder op de Winnershow 11 t/m 13 december 2015 - RAI Amsterdam
*Silvia*
Zeer actief

Ongelezen bericht door *Silvia* »

moosje schreef:Zarah ligt nu heerlijk te slapen in de trein.
We zijn bijna thuis.
Volgens mij stond jij voor mij in de rij vanmorgen bij de kassa tenminste zo als ik je hond een beetje op de foto ziet?

Wij waren alweer snel uitgeshopt en naar huis gegaan ivm bang dat het slechter weer zou worden en waren met de trein.
Maar was een leuke dag en weer supermooie honden gezien
shibashira
Zeer actief
Mijn ras(sen): 3 x Shiba & 1 x Akita
Aantal honden: 4
Contacteer:

Ongelezen bericht door shibashira »

Wij zijn ook weer terug van de Winner (na een akelige file op de terugweg). Het shoppen ging fantastisch.. vriendlief heeft nu 'n blaar op zijn vinger van het dragen van de tassen :mann:

Het showen ging minder. Mijn twee kerels moesten als eerste de ring in en Taro (8 mnd) is wat terughoudend, maar na heul veul oefenen op tafel gaat het nu perfect. Suprise suprise... hij werd op de grond gekeurd en deed 'n stap terug. Keurmeester ging er weer bovenhangen en toen wilde meneer zo snel mogelijk weg :pffff: dus wederom terugdeinsen. Gediskwalificeerd om die reden. Weet eigenlijk niet eens of het wel mag.. hij was niet agressief en nadat hij de ring uitgestuurd was hebben ze een tafel geregeld.

Ach ja... ook een ervaring om gediskwalificeerd te worden :mrgreen:
Sandra & Shira, Taro, Nikki, Kaya
Afbeelding
Ellepel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tibetaanse Terriers, een huis vol...

Ongelezen bericht door Ellepel »

Ben er ook weer.Niks ingeschreven vandaag, alleen geshopt(veels te veel :ugh: ), mooie hondjes gekeken en heerlijk genoten.
Met de trein gegaan, beetje gesleep met alle spullen maar toch lekker om dan niet terug hoeven te rijden.Fijne dag gehad!
Afbeelding
*Petra*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tibetaanse Terrier en de Hollandse Herdershond Langhaar
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door *Petra* »

Wij zijn ook weer thuis, wij hadden de file al gehoord dus via Utrecht maar richting drenthe gegaan, i.p.v. via Amersfoort en wat wij op de radio hoorde was dat een goede keuze geweest.

Kimmy showde lekker en was heerlijk vrij en vrolijk, ze vond het ook nodig om de keurmeester een dikke kus te geven, toen hij tegen haar een geluidje maakte, de keurmeester vond dat ook wel erg leuk want hij ging even lekker met haar knuffelen :love: . Later op de middag mocht Kimmy nog de ere-ring in en dat was er in en er uit, Kimmy had geen zin meer en was doodmoe(en ook ik had geen zin meer).

Later heb ik Armanda en Hannie(geloof ik) ontmoet met Mitya en Pepita en Vita, wat zijn die klein maar wat zijn ze ook ongelooflijk leuk.
Pepita is gewoon een heel lief en heerlijk draakje, en die kan knuffelen als de beste(geloof dat ik een beetje verliefd ben op haar, moet ook zeggen dat die zichzelf heel goed verkopen kan :I: .) Ook Mitya is een heerlijk hondje(die kreeg haast geen kans om te knuffelen want Pepita stond er steeds voor) en Vita is een scheetje om te zien(die vond het niet nodig om te knuffelen met een vreemde, en gelijk heeft ze :W: ).
Erg leuk om Armanda en Hannie te ontmoeten.
Afbeelding

een dag niet gelachen om je hond, is een verloren dag.
Maeve
Zeer actief
Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Contacteer:

Ongelezen bericht door Maeve »

shibashira schreef:Wij zijn ook weer terug van de Winner (na een akelige file op de terugweg). Het shoppen ging fantastisch.. vriendlief heeft nu 'n blaar op zijn vinger van het dragen van de tassen :mann:

Het showen ging minder. Mijn twee kerels moesten als eerste de ring in en Taro (8 mnd) is wat terughoudend, maar na heul veul oefenen op tafel gaat het nu perfect. Suprise suprise... hij werd op de grond gekeurd en deed 'n stap terug. Keurmeester ging er weer bovenhangen en toen wilde meneer zo snel mogelijk weg :pffff: dus wederom terugdeinsen. Gediskwalificeerd om die reden. Weet eigenlijk niet eens of het wel mag.. hij was niet agressief en nadat hij de ring uitgestuurd was hebben ze een tafel geregeld.

Ach ja... ook een ervaring om gediskwalificeerd te worden :mrgreen:
In de rasstandaard staat soms of angst ook een diskwalificerende fout is, zou je moeten opzoeken van je ras. Wel balen hoor! Toch weer een nare ervaring voor hem doordat de keurmeester misschien wel iets te lomp was? Ik had van keurmeesters altijd begrepen dat Shibas er een beetje om bekend staan, dan zou ik zeker met een pupje wat voorzichtig zijn in de benadering, om dit te voorkomen.
Magic
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border Collie

Ongelezen bericht door Magic »

Maeve schreef: In de rasstandaard staat soms of angst ook een diskwalificerende fout is, zou je moeten opzoeken van je ras. Wel balen hoor! Toch weer een nare ervaring voor hem doordat de keurmeester misschien wel iets te lomp was? Ik had van keurmeesters altijd begrepen dat Shibas er een beetje om bekend staan, dan zou ik zeker met een pupje wat voorzichtig zijn in de benadering, om dit te voorkomen.
Joh, sommige KM's snappen gewoon niet waar ze mee bezig zijn... ik heb eens een border met een 'matig' de ring uit zien komen, omdat de KM de hond een werkhond vond :piew: .
Afbeelding
Iedere dag feest!
Maeve
Zeer actief
Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Contacteer:

Ongelezen bericht door Maeve »

Magic schreef:
Maeve schreef: In de rasstandaard staat soms of angst ook een diskwalificerende fout is, zou je moeten opzoeken van je ras. Wel balen hoor! Toch weer een nare ervaring voor hem doordat de keurmeester misschien wel iets te lomp was? Ik had van keurmeesters altijd begrepen dat Shibas er een beetje om bekend staan, dan zou ik zeker met een pupje wat voorzichtig zijn in de benadering, om dit te voorkomen.
Joh, sommige KM's snappen gewoon niet waar ze mee bezig zijn... ik heb eens een border met een 'matig' de ring uit zien komen, omdat de KM de hond een werkhond vond :piew: .
Want een Border hoort helemaal niet te werken! :pffff: :mrgreen:
lonneke
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door lonneke »

Vandaag geweest en mega geshopt :cheer:

Heb Liana en Turbo gezien.
Hutsje ook (tenminste die herkende ik) :mrgreen:
Groetjes Lonneke, Toby, Djucko en Cooper
Afbeelding
http://cordoba.euroboom.nl
Het asiel in Cordoba : http://www.youtube.com/watch?v=xwAr7onokSo
fes/lou
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door fes/lou »

Shit, heb wel Griffonnetjes langs zien trekken, maar geen kennis gemaakt.
Heb wel even bij de Leeuwhondjes gekeken en info gevraagd aan een fokker, en kennis gemaakt met Marjoleine :lol1:
Nog heel even Rosita gesproken en veel geshopt, oa nylabone-spul, veel in de aanbieding, een showlijntje bij Maul (aanrader!!) pensblokjes en kluifjes voor de hondjes.
De Jack Russell keurmeester keurde op zn zachtst gezegd zeer matig, maar daar hebben we ons maar niks van aangetrokken
"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell
yamie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
Contacteer:

Ongelezen bericht door yamie »

fes/lou schreef:Shit, heb wel Griffonnetjes langs zien trekken, maar geen kennis gemaakt.
Heb wel even bij de Leeuwhondjes gekeken en info gevraagd aan een fokker, en kennis gemaakt met Marjoleine :lol1:
Nog heel even Rosita gesproken en veel geshopt, oa nylabone-spul, veel in de aanbieding, een showlijntje bij Maul (aanrader!!) pensblokjes en kluifjes voor de hondjes.
De Jack Russell keurmeester keurde op zn zachtst gezegd zeer matig, maar daar hebben we ons maar niks van aangetrokken

we trimmen onze jack's niet showie genoeg denk ik :mrgreen:
Pemba
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tibetaanse teriër

Ongelezen bericht door Pemba »

Echt genoten en heerlijk geshopt vandaag. Geen last gehad van de enorme file, er lag nog een wisselstrook naast die bijna niemand gebruikte :wink:
Afbeelding
magnum
Zeer actief
Mijn ras(sen): 1 x-mechelse herders

Ongelezen bericht door magnum »

Zo eindelijk tijd om ook even te schrijven wat ik van de Winner vond.
Ben alleen geweest om te shoppen en had geen honden bij me.

Heb heerlijk geshopt en had 2 hele grote tassen en een rugzak afgeladen, gelukkig hoefde ik maar een stukkie met de metro en tram. De hondjes zijn verwend met 4 nieuwe speel knuffels, 5 kilo pensjes, 100 runder oren, bullenpeesjes, kippennekjes, kophuis en 2 hele grote runderluchtpijpen. Dus verlopig kunnen ze weer heerlijk smullen.

Daarin tegen heb ik heelveel baasjes gezien die de honden niet echt netjes behandelde, of andere de schuld gaven van een bepaalde reactie van hun hond. Zo stond ik bij een stand, waar een engelse man in 3 delig kostuum met zijn sharpei stond voor een nieuw slipkettinkje. De verkoper had een slipketting gepakt en wil het bij de sharpei om doen iom de eigenaar natuurlijk, en die hond deinst ineens van angst achteruit. Krijgt die verkoper toch een preek van die eigenaar dat hij zijn hond bang maakte enz.. :piew: Heb me maar snel omgedraaid.
Zo heb ik nog wel veel meer gezien, een hond die een dreun kreeg omdat hij uitviel naar een andere hond. En die hond viel naar elke voorbij komende hond uit, dan heb ik zo iets van neem die hond dan niet mee naar dit soort dagen.

Maar ach er waren ook genoeg leuke hondjes om te zien.
Volgend jaar ga ik maar weer shoppen.
Afbeelding
Janneke&Mirtillo
Zeer actief
Mijn ras(sen): Basenji
Contacteer:

Ongelezen bericht door Janneke&Mirtillo »

Irisz schreef:Weet iemand of er inderdaad een aparte catalogus is voor beide dagen?
Anders ben ik wel benieuwd naar de Ridgeback teefjes en reutjes in de jeugdklasse. Zou iemand die willen opzoeken?

@ Angelique; tot morgen! :F:
Jah, er zijn twee aparte catalogi.. Ik had er een gekocht vandaag, in de veronderstelling dat ik dan ook de honden voor morgen zou weten... Niet dus kwam ik later achter.. Morgen ga ik denk ik bij andere mensen mee kijken in hun catalogus.. ben niet van plan om 14 euro in een weekend uit te geven om te weten naar welke hond ik aant kijken ben..
ladybird
Zeer actief
Mijn ras(sen): Geen, ik hou niet van honden.
Contacteer:

Ongelezen bericht door ladybird »

Zo vandaag was een goede dag voor ons. Er waren 2 Belgen ingeschreven. Pepita in de openklasse en de fokster van Pepita was er met Britt een kampioensteef. Draak kreeg een Uitmuntend en werd beste teef. Ze werd dus Winster 2010!! :cheer: En natuurlijk het CAC/IB en BOB.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

In de erering was het een ererondje, maar dat was een groot feest voor de Draak. Ze rende de erering in op haar achterpoten, een echte Draeck actie dus :mrgreen:

Vita en Mitya waren mee voor de gezelligheid, dus die hebben ook een drukke dag gehad.
Een hoop oude bekenden gezien en een aantal nieuwe gezichten! Jessica (Hutsje) en Hilje en Pongek en haar man. (Jessica ik ben benieuwd naar je foto's van onze mormels) En natuurlijk een tijd gebabbeld met Marjoleine. Het was weer een leuke en vermoeiende dag. 10 uur was de keuring klaar en rasgroep 9 werd natuurlijk pas laat gekeurd.
Afbeelding
fes/lou
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door fes/lou »

Gefeliciteerd!!!!
Dan heb ik jullie idd langs zien trekken :oohja:
Wij zaten bijna vooraan op de hoek met een Jack
"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell
Podenji
Zeer actief
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
Aantal honden: 8
Contacteer:

Ongelezen bericht door Podenji »

WWOOOHOOOOOO dat was dan wel boven je verwachting :F: geweldig, en van harte :cheer: :cheer: :cheer:
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
Janneke&Mirtillo
Zeer actief
Mijn ras(sen): Basenji
Contacteer:

Ongelezen bericht door Janneke&Mirtillo »

Jacintha schreef: Wel beetje jammer dat me een te kleine halsband verkocht is voor Yoda, had zijn nekmaat netjes opgemeten en doorgegeven aan de verkoopmevrouw maar ze hebben dus een te kleine verkocht, verdikkeme.
Nou maar hopen dat ik hem kan terugsturen ofzo :ugh:
Ik weet niet of het handig is, maar ik zou hem eventueel wel voor je willen ruilen hoor morgen.
ladybird
Zeer actief
Mijn ras(sen): Geen, ik hou niet van honden.
Contacteer:

Ongelezen bericht door ladybird »

Podenji schreef:WWOOOHOOOOOO dat was dan wel boven je verwachting :F: geweldig, en van harte :cheer: :cheer: :cheer:
Ik ging voor een ZG en kwam thuis met een volle bak :pffff:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Show”