Flamme heeft vanmiddag weer een kikker op. Da's op zich niet zo'n ramp, alleen vond ze het nu nodig om hem weer uit te kotsen....
Op mijn hoofdkussen
Waarom??????????? WAAROM heb ik een saarloos.
Moderator: moderatorteam
Er kwam net nog een pootje uitNanna schreef:Ze dacht dat ie daar lekker zacht lag.
Wat een meelevend beestje, eigenlijk

Wilde jij ze graag binnen halen dan?flamme schreef:Bah, het is niet de 1e keer hoor, maar ik dacht echt dat kikkers meer verstand haddenZeker als het bijna winter wordt. (wat moeten die beesten nog buiten nu)
Flamme heeft vanmiddag weer een kikker op. Da's op zich niet zo'n ramp, alleen vond ze het nu nodig om hem weer uit te kotsen....
Op mijn hoofdkussen![]()

Ze heeft het slecht hier het arme kindMarjoleine schreef:Wees blij dat ze zo verstandig is geen padden te eten.
Dan was ze eerst alles onder gaan schuimen.
Echt, jij bent zo weinig meelevend met dat arme hondje
Hihihi, grapjas, nee daar heb ik blijkbaar een Madame Flamme voor.Ayurveda schreef:Wilde jij ze graag binnen halen dan?flamme schreef:Bah, het is niet de 1e keer hoor, maar ik dacht echt dat kikkers meer verstand haddenZeker als het bijna winter wordt. (wat moeten die beesten nog buiten nu)
Op mijn hoofdkussen![]()
Dat feest ken ik... Kira had in het bos een pad in haar bek gehad. Het schuimen ging stug door in de auto naar huis, en Kira slingerde het ook nog alle kanten op.Marjoleine schreef:Wees blij dat ze zo verstandig is geen padden te eten.
Niels schreef:Dat feest ken ik... Kira had in het bos een pad in haar bek gehad. Het schuimen ging stug door in de auto naar huis, en Kira slingerde het ook nog alle kanten op.Marjoleine schreef:Wees blij dat ze zo verstandig is geen padden te eten.
Het ergste was: Dat schuimen ging nog weken door, iedere keer als ze in de auto stapte. Ik heb het ding 3 keer uitgesopt om alle geurtjes eruit te krijgen, maar uiteindelijk kreeg alleen de tijd dat geschuim eruit gesleten.

christo schreef:Durga liet ze in leven. Kwam je in de woonkamer, lag er een kikker op de bank zich doodsbenauwd dood te houden.
Mijn katten zijn ook zo attentVeronique & Kyra schreef:![]()
Ik denk dat ze je schoen niet kon vinden en je daarom je kadootje maar op je kussen heeft gelegd, best lief toch?
De kat van mijn ouders had daar ook een handje van, maar dan op de deurmat. Dus als mijn moeder 's ochtends beneden kwam om de krat te pakken dan lag daar regelmatig een extra verrassing. Dat varieerde van een kikker tot een muis of een vogel. Altijd leuk zo'n attent huisdier