Daya weet dat er misschien iets te eten te halen valt als ze iets hoort ritselen....
Tsja, en dat was het eigenlijk wel
Moderator: moderatorteam
Ohhhjaa die heeft Gol ook! Ik stond zo raar te kijken de eerste paar keer dat dat gebeurde, Gol legde de link sneller dan ikMoos schreef:
Als ik maar een kort telefoongesprek voer, en dat afsluit met "tot zo" staan er ook twee bij de deur te springen.

Oh god ja, dat is hier ookAnne&Taar schreef:Hier is trouwens het woord 'Hallo' als een rode lap op een stier...Als ik hallo zeg, maakt niet uit tegen wie, MOET er uitgebreid begroet worden. Dus als ik dan en passant, zoals gisteren, daar bijna voor tegen de vlakte moet worden gesleurd is dat jammer maar helaas.

Moos schreef:Oh god ja, dat is hier ookAnne&Taar schreef:Hier is trouwens het woord 'Hallo' als een rode lap op een stier...Als ik hallo zeg, maakt niet uit tegen wie, MOET er uitgebreid begroet worden. Dus als ik dan en passant, zoals gisteren, daar bijna voor tegen de vlakte moet worden gesleurd is dat jammer maar helaas.
Loopt Vera reuze braaf iemand te negeren, gaat die persoon mij groeten; neeeeeeeeeeeeeeeeeee :N: :N:
Anne&Taar schreef:Moos schreef:Oh god ja, dat is hier ookAnne&Taar schreef:Hier is trouwens het woord 'Hallo' als een rode lap op een stier...Als ik hallo zeg, maakt niet uit tegen wie, MOET er uitgebreid begroet worden. Dus als ik dan en passant, zoals gisteren, daar bijna voor tegen de vlakte moet worden gesleurd is dat jammer maar helaas.
Loopt Vera reuze braaf iemand te negeren, gaat die persoon mij groeten; neeeeeeeeeeeeeeeeeee :N: :N:
Ik vermoedde al dat je dat probleem ook zou kennen...

Haha, het is echt één grote familie hoor.Anne&Taar schreef:Moos schreef:Oh god ja, dat is hier ookAnne&Taar schreef:Hier is trouwens het woord 'Hallo' als een rode lap op een stier...Als ik hallo zeg, maakt niet uit tegen wie, MOET er uitgebreid begroet worden. Dus als ik dan en passant, zoals gisteren, daar bijna voor tegen de vlakte moet worden gesleurd is dat jammer maar helaas.
Ik vermoedde al dat je dat probleem ook zou kennen...