Dat zei ik dus al, he.Mickie schreef:Okay, Zwarte Sjaak danJaap* schreef:Da's amerikaanse rommelMickie schreef:Black Jack
Sjaak.
Moderator: moderatorteam
Dat zei ik dus al, he.Mickie schreef:Okay, Zwarte Sjaak danJaap* schreef:Da's amerikaanse rommelMickie schreef:Black Jack

Gos schreef:Mmm, lijkt wel alsof stoerheid alleen gekoppeld kan worden aan een specifiek geslacht

Ja Keesduitse herder schreef:Kees of Harry. Die Leo vind ik ook een leuke
ik lig helemaal dubbelmassam schreef:Gos schreef:Mmm, lijkt wel alsof stoerheid alleen gekoppeld kan worden aan een specifiek geslacht
hmm.. ze krijgen toch een reu? dan ga ik niet sloerie zeggen

.jpg)
Dat vond mijn Pa ook, maar mijn broerje kon het niet onthouden dus werd het Pluto.Mickie schreef:Best een stoere naam, jablacky schreef:hete Hector
volgens mij is dat de nederlandse versie van JakeMarjoleine schreef: Dat zei ik dus al, he.
Sjaak.

Ik zou hem Bitch noemenGos schreef:Mmm, lijkt wel alsof stoerheid alleen gekoppeld kan worden aan een specifiek geslacht

Dat is nou the dude!!! van big lebowski(film)!Lellibel schreef:Die fotoxsharingx schreef:The dude...![]()

Ooh hahaxsharingx schreef:Dat is nou the dude!!! van big lebowski(film)!Lellibel schreef:Die fotoxsharingx schreef:The dude...![]()
uiterlijk gezien de vent van mijn dromen!!!!!!!!!!!