Maar vooral was dit een jaar waarin ik zo veel van je ben gaan houden en dat je mijn maatje bent geworden.
Vorig jaar, maandag 23 november mochten we je ophalen. Op donderdag had je een pond kaas gejat en opgegeten. Als ik in de buurt kwam begon je te grommen en ik werd zelfs wat bang van je. De volgende dag, vrijdag, zaten mijn ouders bij het ziekenhuis omdat je hen had gebeten. Ik heb je de hele zaterdag koeltjes behandeld; wat was ik teleurgesteld.. Had ik eindelijk mijn eigen hond, had ik een valse hond. Achteraf was je natuurlijk niet vals, je was gewoon heel erg onbegrepen. Alle foto's die ik toen van je heb gemaakt, zijn foto's met voor mij duidelijke blikken.. Ik zie nu pas dat je helemaal niet zo gelukkig was bij ons

Alle foto's hebben dezelfde blikken, je zag er nooit vrolijk uit en was een verschrikkelijk gesloten hondje.

Met Elfi kon je het altijd wel vinden, alhoewel dat in het begin ook stroef ging.

Ook deze foto is mij dierbaar, maar niet omdat jij er daar nu zo gelukkig uit zag. Mede dankzij dit soort momenten ben ik in gaan zien dat er iets moest veranderen, mijn gedrag en mijn denken. Ik heb je meer dan eens bijna moeten dwingen om op de foto te gaan.

Maar, samen hebben we een hele grote veranderen doorgemaakt. Een verandering waar ik zó blij mee ben!

Er kwam vertrouwen en rust, maar vooral begrip.

Stukje bij stukje begon je wat meer te ontspannen..

Je liet ineens stukken meer toe

En eindelijk begon je gelukkig te worden..

We kregen steeds meer een band en je kreeg steeds meer aandacht voor me.

En wat een jaar geleden onmogelijk leek is nu waar, je kunt je ontspannen in de buurt van andere honden

Je gaat nu zelfs te water, alleen en met andere honden, met én zonder koekje.

Ik kan wel zeggen lieve Beau, dat ik je niet meer zou willen missen en dat je echt mijn maatje bent, mijn vriendje waar ik hopelijk nog vele jaren mee mag rondwandelen. Jij bent iemand die ik niet snel zal vergeten, want je bent ontzettend lief voor me geweest. Jouw geluk is met de tijd gekomen en ik ben daar ontzettend blij mee. Dat je nog maar veel gelukkiger mag worden
Alhoewel er ook momenten zijn en zullen blijven dat ik je wat minder lief vind

Nou, vreetzak, lief beest maar vooral Beau, ik hoop dat ik over 7 jaar een topic mag maken dat je al weer 8 jaar bij ons bent
Alle forumleden die foto's hebben gemaakt van Beau, ontzettend bedankt, ik ben er heel erg blij mee!