renee-uk schreef:pepim schreef:Ik denk dat het klopt want ze blijft weg kijken, als ik het kluifje in mijn hand hou
zie je, Miesje is verstandiger dan jij die wéét gewoon dat gooien bij een kluifje hoort... duh dom baasje

Ja
Het is een slimme hond, als pupje al.

Ik moest altijd haar halsband wegleggen (dus niet in de kamer anders ging zij er mee van tussen en maakte hem dan stuk, paar keer gebeurt hihi) en ik had dat een keertje eventjes niet gedaan na de ochtendwandeling. Ik wilde een tijdje later met haar op pad gaan, maar geen halsband, niks.
En toen bedacht ik me ineens, dat ik het even op de tafel had gelegd, dus ik zoeken en zoeken. Ik zei verder niets tegen Mies, maar ik vond haar halsband maar niet en ze zat zo naar me te kijken, zo van wat doet het vrouwtje nou? En ik kribbig zoiets van ... 'Nou Mies als ik je halsbandje niet kan vinden kunnen we ook niet gaan lopen hè, jammer dan!' ... Ze kijkt me nog eens aan, loopt naar haar bench (waar ik ook gekeken had, blauw kussen, blauw halsbandje) pakt haar halsband en legt het netjes voor me neer. Zo baasje kunnen we toch gaan lopen, geweldig vond ik dat