Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

effe klooien met Gijsje. ;-)

Moderator: moderatorteam

MJ
Zeer actief
Aantal honden: 3

Re: effe klooien met Gijsje. ;-)

Ongelezen bericht door MJ »

Sanne!! schreef:Mijn lessen zijn voorbij :jank:
Ooooh, da's verdikkie balen. :( Ga je nu ergens anders trainen of neem je af en toe een losse les bij Brigitte ?
Sanne!! schreef:En als ik met mijn voeten bij elkaar maar mijn knieen uit elkaar ga staan kan Zazoe daar nooit tussen. Ik ben namelijk niet zo groot en Zazoe heeft nogal brede schouders ofzo...
Ik deed dan een beetje standje ongelukkig :Q: ....met de punten van mijn schoenen naar elkaar toe en hakken verder uit elkaar . Zit dat er in dan kan je uitbouwen door je voeten steeds een beetje rechter te zetten.
Lellibel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dalmatische hond.

Ongelezen bericht door Lellibel »

Sanne!! schreef:dat boek leg je dus eerst in de lengte tussen je benen en dan moet hij op dat boek staan. En dan leg je dat boek in de breedte dus het boek word korter waardoor hij per ongeluk op je voeten kan gaan staan.
En als ik met mijn voeten bij elkaar maar mijn knieen uit elkaar ga staan kan Zazoe daar nooit tussen. Ik ben namelijk niet zo groot en Zazoe heeft nogal brede schouders ofzo...

MAar ik wil graag een video zien :mrgreen:
Oke haha zal ik hem morgen (als het wat lichter is) maken voor je. Hoop dat je er wat aan hebt :D
Afbeelding
Sanne!!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labradeitje!
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Sanne!! »

Ze geeft nog een aantal losse lessen en dan houdt ze winterstop dus moet even kijken hoe ik met mijn werk zit anders ga ik dat misschien nog doen maar weet niet of ik in januari nog verder ga....

Met dat boekje tjah standje ongelukkig ken ik maar al te goed maar weer hetzelfde probleem Zazoe weegt 32kg en die is nogal wat breedt dus dat word een standje dubbel dubbel ongelukkig hahaha maar nog meer geduld dan :mrgreen:
Zazoe 7-12-'05 * 26-3-'13
Trinand
Actief
Mijn ras(sen): Briard.
En ik zou héél graag een Pyrenees herdertje erbij willen :-)
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Trinand »

Leuk om te zien het plezier van Gijs. Knappe oefeningen.
Plaats reactie

Terug naar “Dogdance en Frisbee”