Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Banjer gaat voor het eerst logeren en mijn hart huilt...

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Marina
Zeer actief
Aantal honden: 1

Re: Banjer gaat voor het eerst logeren en mijn hart huilt...

Ongelezen bericht door Marina »

Superrr dat het zo goed is gegaan.

:ok:
Afbeelding
Luc is ook een labje, omdat hij een neustumor heeft gehad is een stuk neus verwijderd. Maar hij kan alles nog zelfs snuffelen. Renee-Uk bedankt voor het mooie osje Helaas zijn nu alle drie mijn labjes overleden en hebben we een nieuwe aanwinst. Hij heet Dex en is een echte schat.
Fin
Zeer actief

Ongelezen bericht door Fin »

Danoontje powerrr schreef:Nando is daar wat moeilijker mee, bij een 'verkeerde' oppas raakt hij helemaal over zijn toeren.
In die mate dat ik door verschillende ben opgebeld of ik hem kan ophalen, omdat het gewoon niet ging.
Maar dat is een geval apart hoor, over het algemeen passen honden zich vrij snel aan.
Ik heb nu een oppas waar het wel goed gaat en dan heb ik er totaal geen moeite mee hem weg te brengen.
En Cariño is Cariño, als hij kan rennen en slapen vind hij alles wel best geloof ik.
Ik zie het gewoon als een leuk logeerfeestje voor ze. :wink:
De paar keer dat ik mijn honden in een pension gedaan heb, hadden ze een regel dat dobermanns beter eerst een weekend op proef konden komen. Het zit hem ook wel een beetje in het ras. En dan heb ik nog het voordeel dat ik ze met z'n drieën achter kan laten, dat ging gelukkig wel goed.

Met Aidan en zijn arthrose is een pension voor mij gewoon geen optie meer. Maar een hondloze vakantie trekt hoor. :mrgreen: Heerlijk even kunnen gaan en staan waar je wil. Niks geen huilend hart hier. :mrgreen:
Danoontje powerrr
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dobermann, Galgo Español
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Danoontje powerrr »

christo schreef:
Danoontje powerrr schreef:Nando is daar wat moeilijker mee, bij een 'verkeerde' oppas raakt hij helemaal over zijn toeren.
In die mate dat ik door verschillende ben opgebeld of ik hem kan ophalen, omdat het gewoon niet ging.
Maar dat is een geval apart hoor, over het algemeen passen honden zich vrij snel aan.
Ik heb nu een oppas waar het wel goed gaat en dan heb ik er totaal geen moeite mee hem weg te brengen.
En Cariño is Cariño, als hij kan rennen en slapen vind hij alles wel best geloof ik.
Ik zie het gewoon als een leuk logeerfeestje voor ze. :wink:
De paar keer dat ik mijn honden in een pension gedaan heb, hadden ze een regel dat dobermanns beter eerst een weekend op proef konden komen. Het zit hem ook wel een beetje in het ras. En dan heb ik nog het voordeel dat ik ze met z'n drieën achter kan laten, dat ging gelukkig wel goed.

Met Aidan en zijn arthrose is een pension voor mij gewoon geen optie meer. Maar een hondloze vakantie trekt hoor. :mrgreen: Heerlijk even kunnen gaan en staan waar je wil. Niks geen huilend hart hier. :mrgreen:
Bij mij ging het niet om een pension, maar om particulieren.
Ik hoor het vaker over het ras inderdaad!
Met de feestdagen gaan ze beiden voor het eerst naar een pension.
Ik ga geen proef weekend doen hoor; ik ben er alleen ter ontmoeting geweest.
Men moet slapende honden wakker maken...

Afbeelding
Fin
Zeer actief

Danoontje powerrr schreef:Bij mij ging het niet om een pension, maar om particulieren.
Ik hoor het vaker over het ras inderdaad!
Met de feestdagen gaan ze beiden voor het eerst naar een pension.
Ik ga geen proef weekend doen hoor; ik ben er alleen ter ontmoeting geweest.
Het zou zomaar eens kunnen zijn dat ze het in een pension beter doen. :ok:
Danoontje powerrr
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dobermann, Galgo Español
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Danoontje powerrr »

christo schreef: Het zou zomaar eens kunnen zijn dat ze het in een pension beter doen. :ok:
Bij mijn huidige oppas gaat het normaal ook kei goed hoor.
Maar goed, wie heeft er zin in twee feestgangers die kerstballen apporteren en oliebollen onderkwijlen?
Dus vandaar :mann:
Men moet slapende honden wakker maken...

Afbeelding
Fin
Zeer actief

Danoontje powerrr schreef:
christo schreef: Het zou zomaar eens kunnen zijn dat ze het in een pension beter doen. :ok:
Bij mijn huidige oppas gaat het normaal ook kei goed hoor.
Maar goed, wie heeft er zin in twee feestgangers die kerstballen apporteren en oliebollen onderkwijlen?
Dus vandaar :mann:
Ik *steekt vinger in de lucht*

maar ik vrees dat Chris hier bezwaar zou maken tegen zoveel concurrentie. :ugh: :mrgreen:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”