Ik had al een topic geopend met die puppyboom hier in de wijk. Vlakbij mij woont er dus iemand met een boxerpup, die zie ik dus ook heel veel lopen. Kindere lopen er mee te leuren waar ik al is wat van gezegd heb maar ach van mama mocht het.
Mama zelf sleept het hondje achter der aan als een dweil want het wil dus echt niet lopen! Nou dan heb je papa die staat stil met de pup terwijl die op zijn kont zit en afentoe een cm loopt(Hij loopt in ieder geval zelf)
Ik had deze beste man nog niet gesproken dus ik kwam hem nu tegen, en dan begin je ach dat is ook nog een kleintje(je kent het wel de ik zie een pup toon, heel vriendelijke etc).
Meneer begint ja je hebt dat en je hebt boxers
Waarop meneer verder gaat ja , Dit is tenminste een hond die groter wordt als een Cavia!
Ondertussen begonnen mijn nekharen recht overeind te staan en ik werd geloof ik een beetje rood ondertussen denkend
Zo ging meneer nog even door hoe afgrijselijk mijn soort honden waren oja en niet alleen jr's maar west highland werden erbij gehaald dwergpinchers
En dan baal ik zo van mij zelf he ik klap gewoon dicht ik ben zo verbijsterd dat iemand dat zo tegen een ander kan zeggen.
Dat begrijp ik niet
Nu ben ik gewoon echt even helemaal van slag en dat moet niet en ik gooi het zo wel weer van mij af, maar god o god. Ik hoop voor hem dat zijn boxer net ze braaf wordt als mijn russells.