En die horen hier wel van oorsprong, de wasbeerhond niet.
Wat mij betreft een duidelijke zaak.
Laat maar komen die wolf.
Moderator: moderatorteam
komt dat even goed uit... er zijn hier jagers in overvloed en ik heb een nieuwe winterjas nodigFlevo Bordertje schreef:Jaaaaaa, misschien heeft JosWolf nog wolfjes over
![]()
Vind het wel grappige beesten om te zien!
Wikipedia: De wasbeerhond (Nyctereutes procyonoides), ook wel marterhond genoemd, is een roofdier uit de familie der hondachtigen (Canidae). De vacht van wasbeerhonden wordt gebruikt in luxekleding. Hij komt oorspronkelijk voor in Oost-Azië, maar tegenwoordig leven verwilderde exemplaren ook in Europa. Hij dankt zijn naam aan een opvallende gelijkenis met de gewone wasbeer (Procyon lotor).

Wel effe zorgen dat je vriezer leeg is..dannyvectra schreef:leuk voor bailey kan ze die ook proberen te pakken
en hoef ik weer minder barf te kopen

wenmart20 schreef:Wel effe zorgen dat je vriezer leeg is..dannyvectra schreef:leuk voor bailey kan ze die ook proberen te pakken
Kan je meteen een voorraad meenemen

Misschien eens wat anders dan een biefstukje hahadannyvectra schreef:wenmart20 schreef:Wel effe zorgen dat je vriezer leeg is..dannyvectra schreef:leuk voor bailey kan ze die ook proberen te pakken
Kan je meteen een voorraad meenemen
mmmmmmmmmmmmmmm lekuh

Dat duurt niet zo lang meer denk ik (als ze er al niet al zijn).Marjoleine schreef: Laat maar komen die wolf.