Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Santos is het paardje van een collega. Vandaag heb ik kennis gemaakt met hem. Het stond al een tijd op de planning om eens wat foto's van hem te maken.
Nu heeft ze ook gevraagd of ik in haar vakantie een paar dagen hem wat aandacht wil geven
daar zeg ik geen nee tegen
Dus vanochtend op de manege afgesproken en even naar het park gelopen
Jeannettebo schreef:thanx
ik sla hem op en ga zelf ook nog verder freubelen
Graag gedaan.
En het kan trouwens nog een stuk 'netter'. Nou ja, freubelen (of fröbelen ) is leuk.
fröbelen is ook leuk en ik kan het dus ook niet hebben dat het mij niet lukt dus ga ik er ook nog eens mee aan de slag. En natuurlijk als ik naar Santos ga, gaat de cam weer mee
haha Ja zo is hij al een stuk beter.
Het is dat ik dan weet dat er gefotoshopt is en dan zie je het wel maar iemand die het niet weet zou het niet zien.
Luc is ook een labje, omdat hij een neustumor heeft gehad is een stuk neus verwijderd. Maar hij kan alles nog zelfs snuffelen. Renee-Uk bedankt voor het mooie osje Helaas zijn nu alle drie mijn labjes overleden en hebben we een nieuwe aanwinst. Hij heet Dex en is een echte schat.