Het is een kruising jack x beagle, niet de ideale beginnershond, dat geef ik toe
We zullen genieten van elke minuut met deze eigenwijze bejaarde!!
groetjes Eef en Abraxas
Moderator: moderatorteam

waarom joh..okidoki schreef:Ah wat lief, dankjulliewelIk had reacties verwacht als: ben je gek geworden haha
gezien de reacties soms op dit forum, maar het valt mee

Nou, toen ik eerste hond en kruising jack x beagle las had ik echt wel wat visioenenokidoki schreef:Ah wat lief, dankjulliewelIk had reacties verwacht als: ben je gek geworden haha
gezien de reacties soms op dit forum, maar het valt mee

Misschien heb ik wat gemist hoor, maar heb je ook een jack?Hilde schreef:Ik heb een beagle én een jack, los verpakt overigens, en dat gaat prima, ik heb er veel plezier van! Jij ook veel plezier gewenst en ik vind het echt heel leuk om te lezen dat mensen zo'n oude man nog een fijn huisje willen bieden. Top hoor
Een ouwe zeeman dus.okidoki schreef:@ Sanne, foto's komen morgen, echt
Zijn verhaal is wel bijzonder. Hij is door een schipper uit het asiel gehaald toen hij 1 jaar was. Daar was hij terecht gekomen door de geboorte van een baby, het werd te druk. Nu gaat hij, 12 jaar later, eigenlijk om dezelfde reden weg. Plus dat hij altijd meeging met de boot maar nu toch echt te oud werd. Hij liep ook gerust in zijn eentje de stad in om te scharrelen en vond zelf de boot weer terug, zelfstandig mannetje dus. Maar voorlopig blijft hij bij mij aan de lijn hoor, misschien wel altijd gezien die neus die hem overal naartoe trekt. Hij heeft ook altijd groepen matrozen om zich heen gehad, is echt een allemansvriend. Nadeel daarvan is wel dat hij bedelt omdat hij van iedereen wel wat lekkers kreeg.
Da's haar wandelhond, toch?-Gaby- schreef:Misschien heb ik wat gemist hoor, maar heb je ook een jack?
Praxis, wat een geweldige naam!okidoki schreef:Zeker weten een zeeman, met zeebenen ook! In de trein vielen mijn vriend en ik om en Abraxas (ik noem hem praxis, luistert ie ook naar) stond gewoon als een rots haha!
Je bent niet de enige dit wist ik ook niet!-Gaby- schreef:Misschien heb ik wat gemist hoor, maar heb je ook een jack?Hilde schreef:Ik heb een beagle én een jack, los verpakt overigens, en dat gaat prima, ik heb er veel plezier van! Jij ook veel plezier gewenst en ik vind het echt heel leuk om te lezen dat mensen zo'n oude man nog een fijn huisje willen bieden. Top hoor
daan! schreef:leuk, geweldig, iemand die zo'n oud hondje nog een fijn leventje bezorgt, en ook nog zo slim...
twee volwassen mensen willen weten of een hond in hun leven past. Die niet een pup uitzoeken en daar 15 jaar aan vastzitten , maar een oudje adopteren , die een goed leventje geven, en het een beperkte tijd kunnen zien of een hond in het leven past.
ik vind het alleen maar een win-win- situatie.
Ze is niet echt van mij maar ze moet regelmatig naar mij toe omdat haar bazinnetje haar te druk vindt (ze is werkelijk het rustigste hondje ter wereld ofzo). Dus ik zit vaak wel een hele tijd met haar, ik beschouw haar wel een beetje als van mijTurbo! schreef:Je bent niet de enige dit wist ik ook niet!-Gaby- schreef:Misschien heb ik wat gemist hoor, maar heb je ook een jack?