Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hoeveel minuten/uren wandelen jullie per dag?
Moderator: moderatorteam
- joyce83
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boxer en Engelse Springer Spaniel
- Aantal honden: 2
Hoeveel minuten/uren wandelen jullie per dag?
Na een aantal topics over welk ras er het beste zou passen vroeg ik me af hoeveel minuten of uren forumleden met hun hond doen wandelen op een dag, welk ras en of ze vinden dat dit voldoende is.
Bij ons ziet het er als volgt uit:
Het eerste rondje is vooral 15 minuten, soms bij goed weer een ander rondje tot maximaal een half uur.
Mijn vriend gaat voordat hij gaat werken het rondje van een half uiur of het rondje van drie kwartier
Als we samen vrij zijn gaan we in de avond een rondje van een half uur of drie kwartier en we sluiten altijd af met een rondje van 15 minuten voor we gaan slapen.
Als we samen in de middag vrij zijn gaan we ook wel eens met haar lekker in het bos lopen.
Ze loopt dus met wandelen minimaal een uur per dag. Sommigen dagen 2 uur op 1 dag. Gemiddeld denk ik dat ze op een uur en een kwartier zit. In de ochtend is ze altijd in de tuin als ik mijn paard verzorg en zo ook in de avond. Tevens mag ze elke dag even bij haar broertje gaan spelen bij mijn ouders. Nu in de winter is het qua buitenspelen helaas wel minder. Ze gaat wel 1x per week naar de cursus en we gaan volgend jaar hopenlijk beginnen met behendigheid.
Voor Do is dit voldoende, ik merk niet dat ze onrustig is als ze een keer minder heeft gelopen zoals vandaag omdat het zo aan het regenen was. Ben wel van mening dat vooral ik na het werk best nog wel wat meer zou kunnen lopen met haar. Na het werk loop ik eigenlijk alleen de straat op en af zodat ze haar behoefte kan doen en omdat ik bij mijn ouders aanschuif met eten.
Bij ons ziet het er als volgt uit:
Het eerste rondje is vooral 15 minuten, soms bij goed weer een ander rondje tot maximaal een half uur.
Mijn vriend gaat voordat hij gaat werken het rondje van een half uiur of het rondje van drie kwartier
Als we samen vrij zijn gaan we in de avond een rondje van een half uur of drie kwartier en we sluiten altijd af met een rondje van 15 minuten voor we gaan slapen.
Als we samen in de middag vrij zijn gaan we ook wel eens met haar lekker in het bos lopen.
Ze loopt dus met wandelen minimaal een uur per dag. Sommigen dagen 2 uur op 1 dag. Gemiddeld denk ik dat ze op een uur en een kwartier zit. In de ochtend is ze altijd in de tuin als ik mijn paard verzorg en zo ook in de avond. Tevens mag ze elke dag even bij haar broertje gaan spelen bij mijn ouders. Nu in de winter is het qua buitenspelen helaas wel minder. Ze gaat wel 1x per week naar de cursus en we gaan volgend jaar hopenlijk beginnen met behendigheid.
Voor Do is dit voldoende, ik merk niet dat ze onrustig is als ze een keer minder heeft gelopen zoals vandaag omdat het zo aan het regenen was. Ben wel van mening dat vooral ik na het werk best nog wel wat meer zou kunnen lopen met haar. Na het werk loop ik eigenlijk alleen de straat op en af zodat ze haar behoefte kan doen en omdat ik bij mijn ouders aanschuif met eten.
those we loved don't go away they walk beside us everyday
unseen, unheard, but always there still loved still missed still very dear
-
Supernova
- Zeer actief
Re: Hoeveel minuten/uren wandelen jullie per dag?
Met Kenzo wandel ik 2 of 3 pies rondes van ongeveer drie kwartier.
En daarnaast loop ik dan een stuk van een uur of anderhalf. En dat is dan ook flink doorstappen, geen gedoe met gesnuffel of gepies
Dat is voor Kenzo zeker genoeg, die zou wel wat minder willen wandelen
En daarnaast loop ik dan een stuk van een uur of anderhalf. En dat is dan ook flink doorstappen, geen gedoe met gesnuffel of gepies
Dat is voor Kenzo zeker genoeg, die zou wel wat minder willen wandelen
-
kiki78
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): cairn terrier en schafpudel
afhankelijk van het weer en overige bezigheden. Gemiddeld lopen ze minimaal 2 uur per dag verdeeld over een aantal wandelingen. De wandelingen variëren van 10 minuten tot 1,5 uur per keer.

- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
minimaal 1.5 uur per dag. Maaar dat is een matige dag. eigenlijk elke dag zeker 2 uur, vaak meer 
- Nawosh
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zuid Russische ovcharka
Eén wandeling per dag van ong. een uur los op braakliggend terrein.
Groetjes, Marjan
- Hipar
- Actief
- Mijn ras(sen): mixjes:
labrador x Holl. herder
podenco x pointer
podenco x labrador - Locatie: Midden NL
's Morgens 3 kwartier tot een uur
Tussen de middag idem
Eind van de middag of avond: mee naar de boerderij (2 tot 3 uur)
Voor het slapen 5 minuten
En we hebben in de tuin een honden-wc gemaakt. Biotxa redt het niet met 4x daags en Job vanwege zijn leeftijd tegenwoordig ook niet meer
Tussen de middag idem
Eind van de middag of avond: mee naar de boerderij (2 tot 3 uur)
Voor het slapen 5 minuten
En we hebben in de tuin een honden-wc gemaakt. Biotxa redt het niet met 4x daags en Job vanwege zijn leeftijd tegenwoordig ook niet meer
- Renske
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kooikerhondje en lundehund
http://www.hondenforum.nl/plaza/algemee ... %20minuten

Of bedoel je:Nanna schreef:Hangt helemaal van het weer af. Zoals vandaag: pyamadag.
Alleen piesen en poepen en klaar is kees.
Met mooi weer kan het wandelen in totaal wel oplopen tot meer dan 3 á 4 uur per dag
Nanna schreef:Ik vind dat er iedere dag gewandeld moet worden en niet alleen maar 3x een blokkie-om om te pissen, iets dat het lot van helaas veel honden is.
Zelf loop ik (mits goed weer) 'smorgens drie kwartier/uur en dan 's middags weer dat regime. Om 17.00 een kort rondje en nu met licht 's avonds gaan we straks nog een uurtje.
Daar hebben ze gewoon récht op.
- nathalie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Hier is volgens mij ook al eens een lang topic over geweest toch?
Ik wandel 's morgens een half uur. Als ik moet werken, ga ik tussen de middag naar huis en wandelen we ook een half uur. Als ik vrij ben een wandeling van een uur of anderhalf zeker.
Na het eten een wandeling van een uur ongeveer. En dan nog even plassen voor het slapen gaan. Dat duurt nog geen minuut, want daar hebben ze helemaal geen zin in.
Pasha kan prima met minder, Ushi wordt in huis dan druk.
Als het slecht weer is, gaan ze niet graag naar buiten, dus dan maken we de rondjes ietsjes korter, maar wel gewoon altijd vier keer per dag.
Ik wandel 's morgens een half uur. Als ik moet werken, ga ik tussen de middag naar huis en wandelen we ook een half uur. Als ik vrij ben een wandeling van een uur of anderhalf zeker.
Na het eten een wandeling van een uur ongeveer. En dan nog even plassen voor het slapen gaan. Dat duurt nog geen minuut, want daar hebben ze helemaal geen zin in.
Pasha kan prima met minder, Ushi wordt in huis dan druk.
Als het slecht weer is, gaan ze niet graag naar buiten, dus dan maken we de rondjes ietsjes korter, maar wel gewoon altijd vier keer per dag.

Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
-
Marion.
"Vroeguh", was het zeker 3 à 4 uur op een dag. En dat was nog te weinig volgens madam.
Nu is het 's ochtends zo'n half uur/ 3 kwartier, 's middags een uur. 's Avonds een kort rondje van een half uur. Dus een uur of 2. Het gaat prima zo. Maar als er een dagwandeling op het program staat, dan is ze nog mega-enthousiast. Zijn we klaar met 16 km dan wil ze eigenlijk niet de auto in, want "wanneer gaan we nu wandelen?"
Ze is 10,5.
Nu is het 's ochtends zo'n half uur/ 3 kwartier, 's middags een uur. 's Avonds een kort rondje van een half uur. Dus een uur of 2. Het gaat prima zo. Maar als er een dagwandeling op het program staat, dan is ze nog mega-enthousiast. Zijn we klaar met 16 km dan wil ze eigenlijk niet de auto in, want "wanneer gaan we nu wandelen?"
Ze is 10,5.
- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
- Aantal honden: 3
3 of 4 keer 10 minuten en 1x anderhalf uur gemiddeld. Als het mooi weer is of met andere redenen wordt die anderhalf uur makkelijk 3 á 4 uur.

-
DjockPuck
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 Jack Russels
Verspreid over de hele dag plm 2 uren.
Maar als het echt hondenweer is dan alleen p en p rondjes.
Maar als het echt hondenweer is dan alleen p en p rondjes.
Groetjes Willy, Djock en Puck

- josefientje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griekse herder
- Aantal honden: 1
1e rondje 10 minuutjes poepen, plassen en weer naar binnen (07.00 uur)
grote ronde door het bos en duin, 1 uur (08.00)
tussen de middag een poep en plas rondje 15 min
om 4 uur een poep en plas rondje 15 tot 30 minuten (ligt eraan of vriendinnetjes van dochter meegaan of niet)
na het eten een half uurtje bos
voor het slapen nog ff gauw plassen
En in het weekend loopt alles anders
grote ronde door het bos en duin, 1 uur (08.00)
tussen de middag een poep en plas rondje 15 min
om 4 uur een poep en plas rondje 15 tot 30 minuten (ligt eraan of vriendinnetjes van dochter meegaan of niet)
na het eten een half uurtje bos
voor het slapen nog ff gauw plassen
En in het weekend loopt alles anders

- Renske
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kooikerhondje en lundehund
Niet?Nanna schreef: Daar sta ik nog steeds achter. Met droog weer.
Ik heb alleen geen zin om met 24 uur p/d hozende regen, zoals vandaag, uren te gaan lopen. En de honden ook niet
- joyce83
- Zeer actief
Knap hoor hoeveel jullie met de honden lopen, petje af ervoor.
- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Contacteer:
Het varieert hier. Minimaal 4x per dag een poep- en piesrondje van een kwartiertje (dus een uur per dag). Maar doorgaans ga ik iedere dag ook naar het bos zodat ze minimaal een half uur (meestal echter een uurtje of langer) los kunnen rennen. Op dit moment is dat wat minder aangezien ze volop aan het werk zijn in het bos en daardoor het pad helemaal kapot gereden is, met de regen van de laatste tijd is dat één glibber- en glijpartij met de auto.
Daarnaast traint Biène nog 3x per week en zijn we dus iedere zondagochtend en iedere dinsdag en donderdagavond op het veld te vinden, waar ze ook nog de nodige beweging krijgt. Marouck gaat dan wel altijd mee maar met haar train ik niet meer.
Daarnaast traint Biène nog 3x per week en zijn we dus iedere zondagochtend en iedere dinsdag en donderdagavond op het veld te vinden, waar ze ook nog de nodige beweging krijgt. Marouck gaat dan wel altijd mee maar met haar train ik niet meer.
Groetjes Inge

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
-
blondie
- Zeer actief
's ochtends een half uur en dan los en met balletje in de weer...eind van de middag een krap uur, en ook dan naar plekken waar ze los kunnen op een veld en spelen en gek doen, zo niet dan loop ik afwijkende routes aan de flex door parkjes en groenstroken of ga op visite en van daaruit weer naar huis is dan ook vaak twee keer een half uurtje, vaak in de avond dan einde avond voor de nacht nog even kort plassen.. maar vaak vind ik het zo heerlijk rustig dat ik gerust om 0.00 uur toch juist doorloop en dan wat laat weer naar binnen stap om bed in te duiken .. en weten dat ik om kwart voor zeven de klok weer hoor en rond kwart over zeven ze weer uit laat haha..
Op trainingsdagen loop ik wat korter, maar dan vind ik dat ze zelf al intensief bezig zijn geweest (en ik) dan ben ik wel klaar al zouden hun nog gerust er uren met me op uit willen trekken
Ook al traint Finn niet echt meer hij gaat mee, en hij krijgt ook zijn spoor uit te lopen en haal hem ook uit de auto voor een gek spelletje op het veld of uitlaten in het park ernaast.
Op trainingsdagen loop ik wat korter, maar dan vind ik dat ze zelf al intensief bezig zijn geweest (en ik) dan ben ik wel klaar al zouden hun nog gerust er uren met me op uit willen trekken
Ook al traint Finn niet echt meer hij gaat mee, en hij krijgt ook zijn spoor uit te lopen en haal hem ook uit de auto voor een gek spelletje op het veld of uitlaten in het park ernaast.
Laatst gewijzigd door blondie op 13 nov 2010 21:11, 1 keer totaal gewijzigd.
- Else
- Actief
- Mijn ras(sen): dwergteckeltje langhaar
Doordeweeks beginnen Joy en ik 's ochtends om 7.00 uur met een kort rondje van ongeveer 10 minuten.
Dan lopen we tussen de middag en aan het einde van de middag, beide keren ongeveer een half uur.
En 's avonds nog een rondje van 20 minuten.
Dus dat is zo'n 1,5 uur per dag, in de wintertijd.
In het weekend zijn de rondjes iets langer, dus dan lopen we tussen de 1,5 en 2 uur.
Als het zomertijd is, lopen we 's avonds 30-45 minuten. Dan is het langer licht en gaan we lekker langs de dijk.
In het donker vind ik dat absoluut niet prettig.
Dan lopen we tussen de middag en aan het einde van de middag, beide keren ongeveer een half uur.
En 's avonds nog een rondje van 20 minuten.
Dus dat is zo'n 1,5 uur per dag, in de wintertijd.
In het weekend zijn de rondjes iets langer, dus dan lopen we tussen de 1,5 en 2 uur.
Als het zomertijd is, lopen we 's avonds 30-45 minuten. Dan is het langer licht en gaan we lekker langs de dijk.
In het donker vind ik dat absoluut niet prettig.
JOY

- dannyvectra
- Actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire Bull Terrier
3x even snel plassen en poepen
1x een wandeling van 40 min in het bos
1x fietsen 30 min, en daarna 20 min aan de springpole of 20 min flirtpole of weightpull
en dan een lekkere massage
dat doe ik 5x in de week
en 2x in de week doe ik rustiger aan
1x een wandeling van 40 min in het bos
1x fietsen 30 min, en daarna 20 min aan de springpole of 20 min flirtpole of weightpull
en dan een lekkere massage
dat doe ik 5x in de week
en 2x in de week doe ik rustiger aan

- Elmo/maureen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatier
's ochtends 3 kwartier tot een uur.
's middags varierend min. 1 uur.
's avonds 3 kwartier tot een uur
laatste ronde ong. 10 minuten
En als het rotweer is, word het ingekort
Hij vind het niet leuk als het plenst.
's middags varierend min. 1 uur.
's avonds 3 kwartier tot een uur
laatste ronde ong. 10 minuten
En als het rotweer is, word het ingekort
-
_Jules_
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
Tja..is verschillend. Als het keihard regent..is het ook ff dumpen in het hondenveld en als ze klaar zijn snel weer naar binnen
Ze houden zelf ook niet van regen..dus dat scheelt.
Ene keer loop ik een half uur..dan drie kwartier. Af en toe een lange losloop wandeling. Ze gaan ook vaak in het hondenveld en dan ga ik een uurtje op het bankje zitten naast het veld, terwijl hun aan het spelen zijn
Ze houden zelf ook niet van regen..dus dat scheelt.
Ene keer loop ik een half uur..dan drie kwartier. Af en toe een lange losloop wandeling. Ze gaan ook vaak in het hondenveld en dan ga ik een uurtje op het bankje zitten naast het veld, terwijl hun aan het spelen zijn

- Marie-Josée
- Erelid
- Mijn ras(sen): Havanezer
Dit weer is uitzonderlijk slecht dus vandaag halen we nog geen halfuurtje alles bij elkaar. Maar normaal is het elke ochtend en elke avond een uurtje dus twee uur per dag.Ook als het regent.
Tomas is daar zeer tevreden mee maar als we vaker/langer gaan dan kan hij zich daar nog beter in vinden.
Tomas is daar zeer tevreden mee maar als we vaker/langer gaan dan kan hij zich daar nog beter in vinden.
-
loony
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): working kelpie
Patterdale Terrier
Engelse Springer Spaniel - Aantal honden: 4
- Contacteer:
Hangt ervan af. 0 tot 2u per dag.
- wenmart20
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): SBT , AST en CC
Hangt eigenlijk van elke dag af..
De ene dag zit en lig ik lekker de hele dag lui met de hondjes op de bank die slapen dan ook echt de hele dag
en de andere dag ( ook als het regent ) loop ik lekker met de hondjes buiten..
of ga een endje fietsen met de jongste
Shanai houd absoluut niet van regen dus moet ik met haar weer wachten tot het droog is
En tyson houd weer wel van water dus die neem ik dan mee een stuk lopen zodat hij weer lekker door de modder kan rennen en zwemmen ( ja ook met dit weer )
De ene dag zit en lig ik lekker de hele dag lui met de hondjes op de bank die slapen dan ook echt de hele dag
en de andere dag ( ook als het regent ) loop ik lekker met de hondjes buiten..
of ga een endje fietsen met de jongste
Shanai houd absoluut niet van regen dus moet ik met haar weer wachten tot het droog is
En tyson houd weer wel van water dus die neem ik dan mee een stuk lopen zodat hij weer lekker door de modder kan rennen en zwemmen ( ja ook met dit weer )

- Maylala
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kamikaze-terriërs
Al met al een uurtje of 2,5 per dag. 's Zomers veel meer, dan duren de blokjes om al langer en doen we aan lange avondwandelingen ook en zo.
- SannePP
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
- Contacteer:
Wij wandelen 3 of 4 keer per dag, afhankelijk van ons dagritme. De ochtendronde is een rondje om het bejaardentehuis van ca 20 minuten of een parkwandeling van 20 minuten tot 45 minuten ongeveer.
's Middags gaan we naar het park (of naar het bos) en lopen we 45 minuten tot 1,5 uur.
Als we niet werken, lopen we na het eten een kwartiertje door de wijk.
En 's avonds voor het slapen gaan lopen we weer 20 minuten langs het bejaardentehuis.
's Middags gaan we naar het park (of naar het bos) en lopen we 45 minuten tot 1,5 uur.
Als we niet werken, lopen we na het eten een kwartiertje door de wijk.
En 's avonds voor het slapen gaan lopen we weer 20 minuten langs het bejaardentehuis.
RIP Cena
- wenmart20
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): SBT , AST en CC
Bij mij is het in de zomer juist kwa wandelen minderMaylala schreef:Al met al een uurtje of 2,5 per dag. 's Zomers veel meer, dan duren de blokjes om al langer en doen we aan lange avondwandelingen ook en zo.
maar ze zwemmen gewoon een stuk meer.

- joyce83
- Zeer actief
Ik merk bij mezelf dat als ik bij mijn ouders ben geweet met haar en ze heeft met joep gespeeld en ik heb gezien dat ze haar behoefte gedaan heeft dat ik snel zoiets heb van oke het is goed en we gaan dan alleen nog het rondje voor het slapen.Nanna schreef:Hoezo knap? Ik vind het leuk om te doen, geniet van iedere wandeling.joyce83 schreef:Knap hoor hoeveel jullie met de honden lopen, petje af ervoor.
Als met de honden wandelen imo een corvee zou zijn, had ik ze niet. Dan had ik katten
Maar goed we werken beide fulltime, heb daarbij het huishouden en paard nog te doen dus misschien dat ik daarom blij ben als ik op de bank zit. Als we wandelen is het natuurlijk wel lekker hoor daar niet van.
- SannePP
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
- Contacteer:
In de zomer doen we wel langere wandelingen na het eten. Als het heerlijk nazomerweer is gaan we vaak nog even lekker het park in. Heerlijk!wenmart20 schreef:Bij mij is het in de zomer juist kwa wandelen minderMaylala schreef:Al met al een uurtje of 2,5 per dag. 's Zomers veel meer, dan duren de blokjes om al langer en doen we aan lange avondwandelingen ook en zo.
Dan zwemmen ze ook nog meer inderdaad. Cena is altijd strontvervelend als het 's avonds weer vroeg donker wordt, gewoonweg omdat ze energie overhoudt! Dat duurt dan een paar weken en dan is ze weer gewend!
RIP Cena
- Leentje&Gio&Dhifa
- Vaste gebruiker
Hier is dat heel verschillend..
S ochtends met wakker worden effe gauw heen en weer om te P&P en dan eerst aan de koffie
!..
Dan meestal tussen 9 en 10 ga ik een 3kwartier uur lopen..
S middags rond 3 of naar het bos of naar het uitlaatveld Of lekker stukje fietsen..
S avond rond half 7 voor het eten even een kwartier
en dan S Avonds nog een keer rond half 11 11 uur.. een half uur tot 3 kwartier..
Weer maakt me niet uit.. Vind lopen echt heerlijk... Effe gedachten weg zetten..
Het gebeurt ook regelmatig dat ik zo een uur achter een loop.. ligt net aan mn bui eigenlijk..
Dus gemiddeld 2,5 uur..
Maar sla ik een dag over is er niets aan de hand maar na 2 word hij toch wel heel enthausiast als ik de riem pak
Dan moet ik de dag ervoor echt even inhalen...
S ochtends met wakker worden effe gauw heen en weer om te P&P en dan eerst aan de koffie
Dan meestal tussen 9 en 10 ga ik een 3kwartier uur lopen..
S middags rond 3 of naar het bos of naar het uitlaatveld Of lekker stukje fietsen..
S avond rond half 7 voor het eten even een kwartier
en dan S Avonds nog een keer rond half 11 11 uur.. een half uur tot 3 kwartier..
Weer maakt me niet uit.. Vind lopen echt heerlijk... Effe gedachten weg zetten..
Het gebeurt ook regelmatig dat ik zo een uur achter een loop.. ligt net aan mn bui eigenlijk..
Dus gemiddeld 2,5 uur..
Maar sla ik een dag over is er niets aan de hand maar na 2 word hij toch wel heel enthausiast als ik de riem pak
- Leentje&Gio&Dhifa
- Vaste gebruiker
Ja zwemmen is die van mij ook dol op.. HIj heeft zn eigen badje in de zomer in de tuin staan en hij ligt daar dan ook heerlijk inSannePP schreef:In de zomer doen we wel langere wandelingen na het eten. Als het heerlijk nazomerweer is gaan we vaak nog even lekker het park in. Heerlijk!wenmart20 schreef:Bij mij is het in de zomer juist kwa wandelen minderMaylala schreef:Al met al een uurtje of 2,5 per dag. 's Zomers veel meer, dan duren de blokjes om al langer en doen we aan lange avondwandelingen ook en zo.
Dan zwemmen ze ook nog meer inderdaad. Cena is altijd strontvervelend als het 's avonds weer vroeg donker wordt, gewoonweg omdat ze energie overhoudt! Dat duurt dan een paar weken en dan is ze weer gewend!
maar in de zomer loop ik ook wel minder door de hitte.. Dan pas s avonds wandelingen maken als het afgekoelt is..