Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Eigen schuld, dikke ....
Moderator: moderatorteam
-
*Ellen*
Re: Eigen schuld, dikke ....
Er viel een last van je schouders schrijf je.
Dan heb je echt een goede beslissing gemaakt, en nou geen schuldgevoel hebben hoor.
Puppie heeft vast snel een ander huis.
En jij hebt weer rust in je eigen huis.
Ik vind het hartstikke knap van je zoals je het aangepakt hebt !
Dan heb je echt een goede beslissing gemaakt, en nou geen schuldgevoel hebben hoor.
Puppie heeft vast snel een ander huis.
En jij hebt weer rust in je eigen huis.
Ik vind het hartstikke knap van je zoals je het aangepakt hebt !
-
Daya
Ik moet zeggen dat het hier heel rustig is. Ik voel me zelf ook een stuk rustiger, en ik durf nu ook te zeggen dat ik blij ben dat ik deze stap heb genomen.
Het is gewoon heel erg jammer dat het zo gelopen is want het had zo leuk kunnen zijn.
Het is gewoon heel erg jammer dat het zo gelopen is want het had zo leuk kunnen zijn.
-
*Ellen*
Het had zo leuk kunnen zijn ja, maar dat was het niet.
Gelukkig ben je niet aan het doormodderen gegaan in de hoop dat het beter wordt.
Hoe vindt je dochtertje het dat Tommie weg is ?
Gelukkig ben je niet aan het doormodderen gegaan in de hoop dat het beter wordt.
Hoe vindt je dochtertje het dat Tommie weg is ?
- Hanneke2
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
En ergens in de toekomst kan het echt leuk zijn. Er komt vast wel een moment waarop je een pupje in huis kan halen en het alleen maar puur genieten is voor jullie allemaal.Daya schreef:Ik moet zeggen dat het hier heel rustig is. Ik voel me zelf ook een stuk rustiger, en ik durf nu ook te zeggen dat ik blij ben dat ik deze stap heb genomen.
Maar nou nog effe niet.
Je hebt een goeie beslissing genomen, en ik vind dat je trots mag zijn op jezelf.
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
- senna en odin
- Zeer actief
Hoi Daya,
Wat een nare situatie. En ook al heb je Tommie nog maar pas kan me toch voorstellen dat je er al verknocht aan bent.Maar ik zat eens te denken. Als er ergens een broertje of zusje komt zie je wel eens dat een ouder zusje of broertje een pop krijgt als surrogaat baby en als mama de baby gaat verzorgen gaat dat kindje haar eigen "baby" verzorgen.
Je hebt van die Fur real friends bij Bart Smit....ook in hondjes. Die zijn net echt, maken geluidjes..kan ze die naar behoeven vertroetelen zodat ze de echte hondjes met rust laat
OOo help niet verder gelezen dan mijn neus lang is......sorry
zie nu pas dat er al een beslissing is genomen...
Wat een nare situatie. En ook al heb je Tommie nog maar pas kan me toch voorstellen dat je er al verknocht aan bent.Maar ik zat eens te denken. Als er ergens een broertje of zusje komt zie je wel eens dat een ouder zusje of broertje een pop krijgt als surrogaat baby en als mama de baby gaat verzorgen gaat dat kindje haar eigen "baby" verzorgen.
Je hebt van die Fur real friends bij Bart Smit....ook in hondjes. Die zijn net echt, maken geluidjes..kan ze die naar behoeven vertroetelen zodat ze de echte hondjes met rust laat
OOo help niet verder gelezen dan mijn neus lang is......sorry
Groetjes Belinda

-
Daya
Geeft niet, was best een goed idee!
Ik heb gisterochtend tegen mijn dochtertje gezegd dat ik Tommie terug naar zijn mama ging brengen. Dat leek ze heel gewoon te vinden; het enige wat ze zei was: ''Dan hebben we alleen nog Daya he mam''
Ze heeft er verder totaal niet naar gevraagd.
Ik heb gisterochtend tegen mijn dochtertje gezegd dat ik Tommie terug naar zijn mama ging brengen. Dat leek ze heel gewoon te vinden; het enige wat ze zei was: ''Dan hebben we alleen nog Daya he mam''
Ze heeft er verder totaal niet naar gevraagd.
-
Daya
Even een update'je:
Tommie zag ik diezelfde dag nog op Marktplaats staan en daar was ik wel een beetje zuur van. Had ik net zo goed zelf een baasje voor hem kunnen zoeken, verschillende mensen in mijn omgeving hadden serieuze interesse.
Vandaag was hij eraf, dus ik neem aan dat hij een baasje heeft.
24 November komt de GT weer bij ons thuis om de stand van zaken even onder de loep te nemen
Ik ben heel benieuwd.
Tommie zag ik diezelfde dag nog op Marktplaats staan en daar was ik wel een beetje zuur van. Had ik net zo goed zelf een baasje voor hem kunnen zoeken, verschillende mensen in mijn omgeving hadden serieuze interesse.
Vandaag was hij eraf, dus ik neem aan dat hij een baasje heeft.
24 November komt de GT weer bij ons thuis om de stand van zaken even onder de loep te nemen
Ik ben heel benieuwd.
-
blondie
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
dat is wel zuur Daya om te lezen dat de hond op marktplaats is gezet... daar breng je inderdaad een hond niet voor terug naar een fokker in mijn ogen.
- Teuntje56
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Xborder collie
Schapendoes - Aantal honden: 2
Ik kan me voorstellen dat je dan wel even moet slikken.