De oren zijn nu vanbinnen rood omdat ze een week lam/rijst kvv gekregen heeft van prins waar helaas dus ook kip in zit.
Morgen gaan we zowiezo naar de dierenarts dus zal het onderzocht worden.

Moderator: moderatorteam

Wat voor stokje is dit? Als je zeker weet dat er enkel lam en rijst in zit en je ook zeker weet dat de hond ook niet reageert op rijst dan kan zoiets wel, maar vaak zitten er in stokjes waar op staat lam/rijst nog veel meer dingen dan dat.en in de avond meestal een lam/rijst stokje.
daarom heb ik een droogmachine gekocht, ik droog alles zelf en neem anders alleen dingen waarvan ik zeker weet dat er niets anders in zit.Linsey schreef:Misschien dat rijst zelf ook problemen geeft?
Mijn hond kan granen moeilijk verteren, maar hij heeft ook problemen met rijst.
Wat voor stokje is dit? Als je zeker weet dat er enkel lam en rijst in zit en je ook zeker weet dat de hond ook niet reageert op rijst dan kan zoiets wel, maar vaak zitten er in stokjes waar op staat lam/rijst nog veel meer dingen dan dat.en in de avond meestal een lam/rijst stokje.
Bij Kai is het nu makkelijk: zolang het voer geen granen, rijst of aardappels (zoete aardappels geven geen probleem) bevat is alles ok. En dan natuurlijk ook geen chemische toevoegingen. Hij krijgt zelf samengesteld voer en soms wat kvv van haaksbarf. Tinlo en Alaska zijn ook merken zonder die dingen in. En geef ik soms ook mixen van Kiezebrink.Hebben jullie ook die moeite gehad om goed in het voer te komen?
nee ik heb 1 van de adviezen van nib gevolg en daar zat Canex Fish and Rice bij en aangezien mijn honden het op de prins kvv heel slecht deden zou ik dat merk niet kiezen, er stonden nog wat merken maar daar was slecht aantekomen hier in d ebuurt, en 1 ervan was werkelijk gillend duur, iets van 80 euro per zak van 15 kilo ofzo.joyce83 schreef:.
Hebben jullie ook die moeite gehad om goed in het voer te komen?
in sommige Tinlo zit kip... in de makreel versie bv zit dus ook kip...dus daar moet ts dan wel goed opletten.Linsey schreef:Bij Kai is het nu makkelijk: zolang het voer geen granen, rijst of aardappels (zoete aardappels geven geen probleem) bevat is alles ok. En dan natuurlijk ook geen chemische toevoegingen. Hij krijgt zelf samengesteld voer en soms wat kvv van haaksbarf. Tinlo en Alaska zijn ook merken zonder die dingen in. En geef ik soms ook mixen van Kiezebrink.Hebben jullie ook die moeite gehad om goed in het voer te komen?
ja je krijgt de uitslag van de test en als extra zetten ze er dus bij welk voer je dan kan geven zodat je kan kijken welke voeders er bij jou in d ebuurt ook televeren is.. erg fijn hoor, je hoeft het zelf niet uittedokteren en je kan direkt het juiste voer kopen.AnneMarie schreef:Je krijgt van NIB dus ook advies welk voer je kunt geven? Dat vind ik wel heel handig