Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Vind ik zo ineens familie...
Moderator: moderatorteam
- Frederiek
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising
- Aantal honden: 1
Vind ik zo ineens familie...
... van Hades! Ik zat (zoals zovaak) eens op marktplaats te kijken naar hondjes, gewoon omdat dat leuk is, toen mijn oog op een advertentie viel. Plaatsnaam kwam bekend voor, naam van adverteerder ook en het telefoonnummer bleek gewoon nog in mijn eigen telefoon te staan. Nou, Hades heeft blijkbaar kleine broertjes en zusjes gekregen! Ben benieuwd hoe deze opdrogen, zo te zien hebben ze een andere vader. Die zwart-witte lijken echt sprekend op hun moeder, alleen iets grotere oren.
http://link.marktplaats.nl/392855693" onclick="window.open(this.href);return false;
http://link.marktplaats.nl/392855693" onclick="window.open(this.href);return false;
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding op de afbeelding
- Turbo!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 3 Jack Russells en 1 Engelse Springer
- Aantal honden: 4
Re: Vind ik zo ineens familie...
Wat leuk zeg, en wat een leuke puppen!!!!!!! Ik zat al weer naar mijn mannetje te kijken maar die zuchte alleen maar.
Nee zonder dollen, echt leuk dat je dat toevallig tegenkwam zeg.
Nee zonder dollen, echt leuk dat je dat toevallig tegenkwam zeg.
- Moos
- Zeer actief
Dat doet me weer denken: er woont niet toevallig een broertje van Hades in de regio Amsterdam?
Ik heb nou al twee keer in het Amsterdamse bos een hond gezien die net Hades is, alleen dan wel wat kleiner denk ik, maatje Vera is deze hond meer.
Heel grappig, hij lijkt echt heel erg, en is denk ik ook dezelfde leeftijd (aan het uiterlijk/gedrag te zien).
Ik heb nou al twee keer in het Amsterdamse bos een hond gezien die net Hades is, alleen dan wel wat kleiner denk ik, maatje Vera is deze hond meer.
Heel grappig, hij lijkt echt heel erg, en is denk ik ook dezelfde leeftijd (aan het uiterlijk/gedrag te zien).

- Frederiek
- Zeer actief
Dat zou maar zo kunnen, ik weet van een kortharig broertje dat hij in de provincie Groningen woont, voor de rest heb ik geen flauw idee. Je zou eens subtiel kunnen informeren (als je de moed kunt vindenMoos schreef:Dat doet me weer denken: er woont niet toevallig een broertje van Hades in de regio Amsterdam?
- Moos
- Zeer actief
Is Rutten in Groningen? Ik weet niet of ik Rutten wekenlang ga onthouden? :N:Frederiek schreef: Dat zou maar zo kunnen, ik weet van een kortharig broertje dat hij in de provincie Groningen woont, voor de rest heb ik geen flauw idee. Je zou eens subtiel kunnen informeren (als je de moed kunt vinden) of hun hond uit Rutten komt en van september 2008 is
. Ik ben nu wel heel erg benieuwd!
Volgende keer zal ik ze eens aanspreken. Dat lukt wel hoor

- Frederiek
- Zeer actief
Zou het dan toch..?Moos schreef:Is Rutten in Groningen? Ik weet niet of ik Rutten wekenlang ga onthouden? :N:Frederiek schreef: Dat zou maar zo kunnen, ik weet van een kortharig broertje dat hij in de provincie Groningen woont, voor de rest heb ik geen flauw idee. Je zou eens subtiel kunnen informeren (als je de moed kunt vinden) of hun hond uit Rutten komt en van september 2008 is
. Ik ben nu wel heel erg benieuwd!
![]()
Volgende keer zal ik ze eens aanspreken. Dat lukt wel hoor, de hond is uitermate jolig en gezellig, en daardoor ziet Vera weer kans om zijn bazen eens goed te knuffelen. Dus even wat vragen aan ze moet lukken
Rutten ligt trouwens bovenin Flevoland
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Rutten ligt hier om de hoek, Marloes.
Denk er Mark voor en je kunt het onthouden
Ik wist niet dat Hades daar vandaan kwam?
Daar zijn vaak pups.
Hades heeft denk ik heel wat meer familie dan je weet
(Hij weet goed zijn prijzen trouwens
)
Denk er Mark voor en je kunt het onthouden
Daar zijn vaak pups.
(Hij weet goed zijn prijzen trouwens
- Moos
- Zeer actief
Frederiek schreef: Zou het dan toch..?![]()
Rutten ligt trouwens bovenin FlevolandDan zou het het enige lang(er)harige broertje zijn van Hades, daar ben ik natuurlijk helemaal benieuwd naar! Hoe de kortharen zijn geworden weet ik ongeveer, maar oeh, dat langharige broertje... Die leek echt als twee druppels water op Hades als pup, alleen liep zijn witte kraag niet helemaal door. Ik weet niet of je hebt gezien hoe de kraag van die hond er uit zag?
Ah oke, Flevoland. Ga ik onthouden!
Pff, de kraag. Hij had iig een witte kraag ook, duidelijk zichtbaar. Maar echt nauwkeurig heb ik die niet bekeken hihi.
Maar als ik ze nog eens zie zal ik het even vragen! Voor hetzelfde geld is het een kruizing BC/Stabij ofzo hahaah.

- Moos
- Zeer actief
Had Hades nou Mark geheten, dan was het makkie geweestMarjoleine schreef:Rutten ligt hier om de hoek, Marloes.
Denk er Mark voor en je kunt het onthouden![]()
Daar zijn vaak pups.
(Hij weet goed zijn prijzen trouwens)

- Frederiek
- Zeer actief
Zou natuurlijk best kunnen, dat hij meer familie heeft. Dit is de eerste keer dat ik wat tegenkom op marktplaats, ik kijk toch wel regelmatig. Wat bedoel je met dat laatste, over prijzen? Ik zie dat hij nu 200 euro vraagt, toen wij voor Hades belden mochten we zelf weten wat we wilden betalen, hij had toen helemaal geen prijs in gedachten.Marjoleine schreef:Rutten ligt hier om de hoek, Marloes.
Denk er Mark voor en je kunt het onthouden![]()
Daar zijn vaak pups.
(Hij weet goed zijn prijzen trouwens)
- Marjoleine
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik vind het duur, 200 euro voor een bastaard waarvan de vader niet eens bekend is.
Voor hetzelfde geld is dat een doodzieke hond
Ik heb wel vaker pups aangeprezen gezien uit Rutten waarvan de moeder dan een stabij x lab is.
In de super hier hangen wel briefjes en in het lokale blaadje.
Zoveel van zulke teven zullen er niet wonen in wereldstad Rutten, dus ik ga er (misschien onterecht?) van uit dat het dezelfde is.
edit: bij de DA kom ik ze ook wel eens tegen hier, pups daar vandaan bedoel ik.
Ik heb wel vaker pups aangeprezen gezien uit Rutten waarvan de moeder dan een stabij x lab is.
Zoveel van zulke teven zullen er niet wonen in wereldstad Rutten, dus ik ga er (misschien onterecht?) van uit dat het dezelfde is.
- Frederiek
- Zeer actief
Marjoleine schreef:Ik vind het duur, 200 euro voor een bastaard waarvan de vader niet eens bekend is.
Ik heb wel vaker pups gezien uit Rutten waarvan de moeder dan een stabij x lab is.
Hmm... Het is natuurlijk bijzonder goed mogelijk dat het steeds dezelfde is... Dat zou dan wel jammer zijn, moet ik bekennen. Met Hades had hij echt geen flauw benul wat hij voor prijs zou moeten vragen (ik vraag me af of hij er toen fijne winst op heeft gemaakt) maar ik weet wel dat hij in een paar dagen het gehele nest 'kwijt' was. Kan best zijn dat hij toen heeft bedacht dat dat best leuk is, wat extra centen zo af en toe. Maakt me natuurlijk geen spat minder blij met Hades, en hij heeft echt wel een goede start gehad, maar ik zou 't wel jammer vinden voor z'n moeder als baasje heeft besloten haar lekker uit te gaan melken
- Marjoleine
- Zeer actief
- Contacteer:
Tja, of misschien let hij gewoon totaal niet op en laat hij haar aldoor lopen?
Dat kan ook natuurlijk
Dat kan ook natuurlijk
- Frederiek
- Zeer actief
Nou ja, dat ook inderdaad. Dat hoop ik dan eerder, hoewel dat ook niet helemaal tof is natuurlijk. Ik zie 'm daar wel voor aan trouwens, hij kwam niet echt over als iemand die daar moeilijk over doet of van leert ofzo.Marjoleine schreef:Tja, of misschien let hij gewoon totaal niet op en laat hij haar aldoor lopen?
Dat kan ook natuurlijk
- Flevo Bordertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border terrier, terriërkruising en X wolfsgrijze keeshond/eurasiër
- Aantal honden: 3
Het zijn wel hele leuke pups zeg
En Rutten is niet zover weg
Maar nee, ik wacht braaf tot de tijd rijp is voor hind nummero twee (zucht).