Hallo allemaal!
Mijn lieve hond heeft sinds 2 dagen steeds siep in zn ogen. Eerst gewoon van die gelige snot en als het opdroogt dan wordt het donker en hard. Eerst had hij het in de ene oog en nu in de andere!
Nu kan ik naar de DA gaan voor oogdruppels (zal denk ik wel nodig zijn) maar ik heb gelezen op internet dat dit ook aan de voeding kan liggen?? Nu ben ik sinds een aantal weken over gegaan op lam/rijst brokken omdat hij ook veel huidproblemen heeft gehad.
Iemand hier ervaring mee??
groetjes elisa
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
siep/snot in de ogen
Moderator: moderatorteam
- Staff-Love
- Actief
- Mijn ras(sen): American Staffordshire Terrier
Re: siep/snot in de ogen
Geen ervaring mee, maar ik zou wel snel een bezoekje brengen aan de DA, dit is voor je hond ook niet prettig...

Je kunt voor geld een hele mooie hond kopen, maar niet het kwispelen van zijn staart
Voor de deur van ons geweten ligt de hond van ons geheugen
- Fizgig
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Twee vuilnisbakkenras, 6 konijnen, 4 katten en 1 cavia
- Aantal honden: 2
Mijn Ronja heeft dat ook, de DA zei dat het vanzelf over moest gaan omdat het anders steeds terug blijft komen. Is bij mensen trouwens ook zo. Als je druppelt, gaat het wel weg maar je hond moet zelf weerstand opbouwen tegen deze bacterie. Ze heeft ook kennelhoest, ik denk dat het samenhangt daarmee. Het is wel al minder aan het worden. Niet teveel wrijven en poetsen, dan wordt het erger.
-
Iwai
ik had gehoord dat het goed is om het schoon te maken met uitgekookt water en dat heb ik de afgelopen 2 dagen gedaan. Nu is het al een stuk minder!
ik ben er persoonlijk ook niet zo voor om meteen medicatie te geven tegen het een of ander dus ben blij dat dit heeft geholpen.
- Baco
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Franse Bulldog x Engelse Stafford
- Aantal honden: 2