Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ja echt wel goed nieuws. Ik zei al van hij lijkt niet ziek als je hem niet kent maar ik ken hem, ik weet dat hij maar een fractie is van wat hij normaal is. Ik zag hem ook gewoon inkakken zeg maar, dan had hij iets gedaan om daarna als een blok in slaap te vallen. Zelf oog in oog staan met zijn grootste vijand reageerde hij flauw, kom baas we gaan weer terwijl de ander op nog geen meter (was even een enge situatie) afstand stond en helemaal uit zijn plaat ging. Niet een grom, gewoon niets, een houding van laat maar lullen die schreeuwlelijk :N: om bij thuiskomst heel blij te reageren en je te begroeten alsof hij een week was weggeweest. Daarna valt hij als een blok in slaap. Ook bij de DA leek hij weinig te mankeren eigenlijk als je hem niet kon. Maar ga eens uitleggen dat je hond zich doodziek voelt als hij blij reageert en uit zijn plaat gaat bij het zien van de baas die de auto wegzette en dus iets later binnen kwam. Wij weten dat hij eigenlijk gewoon weg wil daar en ons op deze manier mee wil hebben maar een ander ziet daar een vrolijke hond staan. Gelukkig tuinde ze er niet in en prikte door de facade heen
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding Dyna, Lulu, Kito, Nikan