Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Douce,moet terug van de rechter!!!

Hier is ruimte voor uitgebreide gedachtenwisseling over stellingen en dilemma's over honden.

Moderator: moderatorteam

marianca

Re: Douce,moet terug van de rechter!!!

Ongelezen bericht door marianca »

Mickie schreef:
marianca schreef:
Mickie schreef:Wat in ieder geval kristalhelder is, is dat Marianca géén reclame voor de RDE is ... :roll:
Je zal maar zulke vrijwilligers hebben, dan heb je geen vijanden meer nodig hoor :ok:
Dat vind ik nu heel erg dat jij dat zegt.. :jank:
Nee jullie zijn fijne reclame voor fora s.....
Daarom heeft het HF ook zo'n enorm aantal leden :pffff:

Als je serieus genomen wilt worden, is het handig als je relevante vragen beantwoord

Die relevante antwoorden zijn al beantwoord..Wat jij wil zien zie jij ook.

Niet alle forumleden heb ik het over.. :wink:
marianca

Maria7 schreef:Oh,dan zit Douce in een hok !!!! :oohja:
Oei,nu zit hij in een hok,ben je daar zomaar achtergekomen.. :oohja:
marianca

Mickie schreef:
marianca schreef:Wat jij wil zien zie jij ook.
Heb je het nu over jezelf?
Is dat zo?
29996D

Ongelezen bericht door 29996D »

chrico schreef:Wat zou ik graag IP nrs willen kunnen zien :mrgreen: Het taalgebruik is ineens omgeslagen als een blad om een boom
Nou, inderdaad. Ben benieuwd hoeveel het er zijn.
Wordt er niet beter op iig.
Maria7
Actief

Ongelezen bericht door Maria7 »

poeh schreef:
en dat er daarnaast nog een onafhankelijk persoon uit Tilburg is aangewezen die toevallig ook de advertentie op marktplaats heeft gezet in naam van de RDE?
Is dat niet die vrouw die bij de Rijdende Rechter riep;ik trek die pruik van je kop;?
Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Puk en Cappy voor altijd in mijn hart.
marianca

MissDorien schreef:
chrico schreef:Wat zou ik graag IP nrs willen kunnen zien :mrgreen: Het taalgebruik is ineens omgeslagen als een blad om een boom
Nou,volgens mij ben ik het.. :scratch:
marianca

Mickie schreef:Je zegt heel veel dingen die vooral op jezelf betrekking hebben, ja.
Joh,je meent het...
chrico
Zeer actief

Ongelezen bericht door chrico »

Mickie schreef:
Me, myself and I, meer is er toch niet op de wereld. Dat is wel duidelijk geworden zo door het topic heen. Wat een visitekaartje :piew:
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
marianca

Maria7 schreef:
poeh schreef:
en dat er daarnaast nog een onafhankelijk persoon uit Tilburg is aangewezen die toevallig ook de advertentie op marktplaats heeft gezet in naam van de RDE?
Is dat niet die vrouw die bij de Rijdende Rechter riep;ik trek die pruik van je kop;?
Had er dan iemand een pruik op...?
marianca

chrico schreef:
Mickie schreef:
Me, myself and I, meer is er toch niet op de wereld. Dat is wel duidelijk geworden zo door het topic heen. Wat een visitekaartje :piew:
And My Man and Dogsss :E:
29996D

marianca schreef:
MissDorien schreef:
Nou,volgens mij ben ik het.. :scratch:
Nou, dan heb je allejezus last van een dissociatieve identiteitsstoornis zeg...
Het taalgebruik wisselt zó sterk...
marianca

Een,wat?
marianca

Maar,denken jullie nu werkelijk dat ik op onzinnige vragen een zinnig antwoord geef?Ik pas me gewoon aan,zoals je kunt lezen..Je kunt met mij alle kanten op..
29996D

marianca schreef:Een,wat?
Google is your (only) friend :ok:
Maria7
Actief

Marianca,Nogmaals jij hebt alles van horen zeggen.Wat jij over de pers enz,schrijft klopt ook van gene kant.Het zijn de van Duitjes zelf geweest die bij de rechtbank hun verhaal aan een journalist van de Stem hebben gedaan.De journalist heeft vervolgens Pam benaderd om haar kant van het verhaal te horen.

Het programma waar jij verder naar refereert had graag mevr de V gesproken.Mevr de V heeft de boot bewust afgehouden omdat zij in het belang van Douce, juist de pers en het SBS 6 programma niet te woord wilde staan.

Ook de valse opmerking dat mevr de V de halsband afdeed en van Douce geen afscheid nam,is van zn laag nivo .
Jij moest een weten hoe verdrietig zij was/is!!!Douce zal de RDE eeuwig dankbaar zijn,pfffffff.De stakker. :cry:

Nog een geluk dat mevr de V net met de honden van een wandeling terugkwam,want stel je eens voor dat de honden binnen waren en mevr de V niet thuis zou zijn geweest.Er was zelfs iemand mee die bevoegd was om de deur te forceren .Je moet er toch niet aandenken!!!

marianca

Het gaat hier om Douce,niks anders!
De meeste geloven dingen die ze niet zelf hebben ervaren,jammer..Ik werk voor deze Stichting en schaam me er niet voor,ik zou willen dat jullie eens konden gaan kijken in dat asiel in Frankrijk..Honden die daar zitten in een hok van 2bij2..geen verwarming in de winter,de smekende koppies..oud,jong,gehandicapt,noem het maar op.Nee,deze Stichting red geen jonge puppies van broodfokkers maar honden die op straat zijn gezet door de eigenaars.Dat er mensen zijn die al jaren bezig zijn,omdat ze een conflict hebben gehad met de Stichting,hun de grond in te trappen en hopende erop dat ze moeten stoppen(wat natuurlijk nooit zal gebeuren)kan er bij mij gewoon niet in!!
Al die honden zullen ingeslapen worden die anders door hun gered kunnen worden..

De personen die ermee bezig zijn gaat het alleen maar om Sanna,niet om de honden,zeggen ze maar vergeten wel dat de honden de dupe hiervan worden.
Zo`n mensen heb ik niks mee...Ga honden redden zou ik zeggen..

Ik heb nog nooit problemen gehad met deze Stichting,hoe kan dat toch,en zo nog honderden mensen.2000 of meer honden zijn al geplaats waarvan(misschien) 10 ontevreden adoptanten.Denken jullie nu werkelijk dat het bij andere Stichtingen anders gaat?

Vraag Maria7 eens,op een ander Forum heeft ze nog 2 stichtingen erdoorheen geblazen,en waarom?Omdat zij een nare ervaring heeft gehad..

Ik vecht voor een hond en blijf ook vechten zolang ik leef...
Laatst gewijzigd door marianca op 03 nov 2010 22:13, 1 keer totaal gewijzigd.
marianca

[quote="Maria7"]Marianca,Nogmaals jij hebt alles van horen zeggen.Wat jij over de pers enz,schrijft klopt ook van gene kant.Het zijn de van Duitjes zelf geweest die bij de rechtbank hun verhaal aan een journalist van de Stem hebben gedaan.De journalist heeft vervolgens Pam benaderd om haar kant van het verhaal te horen.

Het programma waar jij verder naar refereert had graag mevr de V gesproken.Mevr de V heeft de boot bewust afgehouden omdat zij in het belang van Douce, juist de pers en het SBS 6 programma niet te woord wilde staan.

Ook de valse opmerking dat mevr de V de halsband afdeed en van Douce geen afscheid nam,is van zn laag nivo .
Jij moest een weten hoe verdrietig zij was/is!!!Douce zal de RDE eeuwig dankbaar zijn,pfffffff.De stakker. :cry:

Ik geloof best dat de mensen verdriet hebben,dat hebben ze zich wel zelf aangedaan.

Ik heb de email gezien waarin SBS6 vertelde om af te zien een reportage te maken met Pam,alles alleen omdat ze gelogen had,zo zei de SBS6
chrico
Zeer actief

marianca schreef:Het gaat hier om Douce,niks anders!
De meeste geloven dingen die ze niet zelf hebben ervaren,jammer..Ik werk voor deze Stichting en schaam me er niet voor,ik zou willen dat jullie eens konden gaan kijken in dat asiel in Frankrijk..Honden die daar zitten in een hok van 2bij2..geen verwarming in de winter,de smekende koppies..oud,jong,gehandicapt,noem het maar op.Nee,deze Stichting red geen jonge puppies van broodfokkers maar honden die op straat zijn gezet door de eigenaars.Dat er mensen zijn die al jaren bezig zijn,omdat ze een conflict hebben gehad met de Stichting,hun de grond in te trappen en hopende erop dat ze moeten stoppen(wat natuurlijk nooit zal gebeuren)kan er bij mij gewoon niet in!!
Al die honden zullen ingeslapen worden die anders door hun gered kunnen worden..

De personen die ermee bezig zijn gaat het alleen maar om Sanna,niet om de honden,zeggen ze maar vergeten wel dat de honden de dupe hiervan worden.
Zo`n mensen heb ik niks mee...Ga honden redden zou ik zeggen..

Ik heb nog nooit problemen gehad met deze Stichting,hoe kan dat toch,en zo nog honderden mensen.2000 of mee rhonden zijn al geplaats waarvan(misschien) 10 ontevreden adoptanten.Denken jullie nu werkelijk dat het bij andere Stichtingen anders gaat?

Vraag Maria7 eens,op een ander Forum heeft ze nog 2 stichtingen erdoorheen geblazen,en waarom?Omdat zij een nare ervaring heeft gehad..

Ik vecht voor een hond en blijf ook vechten zolang ik leef...
Als het hier daadwerkelijk om Douce had gegaan zoals jij beweerd dan had Douce bij mevr de V gebleven en hadden jullie menselijker gereageerd ipv te eisen en met de voeten te stampen. Dan was er tegen mevr P gezegt van dit is niet de bedoeling maar wij willen graag zelf een huisbezoek afleggen om het adres te controleren en afhankelijk daarvan nemen wij een beslissing. Dan was er in belang van Douce gehandeld, niet nu
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
marianca

Nee,zo werkt dat niet!Geen een Stichting doet het zo,Pam is de schuldige en ik kan nu gaan uitleggen,alweer,waarom maar doe dat niet.
fes/lou
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door fes/lou »

marianca schreef:Nee,zo werkt dat niet!Geen een Stichting doet het zo,Pam is de schuldige en ik kan nu gaan uitleggen,alweer,waarom maar doe dat niet.
Als je met 1 vinger naar een ander wijst, wijzen er nog 4 naar jezelf Marianca, misschien moet je daar eens over nadenken...
"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell
Maria7
Actief

Marianca schrijft(Ik heb de email gezien waarin SBS6 vertelde om af te zien een reportage te maken met Pam,alles alleen omdat ze gelogen had,zo zei de SBS6)

Ik heb het over mevr de V.Het gaat toch nu over mevr de V en Douce. :idea:

marianca

Jullie kunnen mij dan wel zo lekker aanvallen op mijn taalgebruik of wat dan ook, heb hier enkele citaten van een aantal van jullie gekopieerd.
Is dit nu zo inhoudelijk reageren ?
Zonder ook nog maar één keer de andere kant te horen was dit hier al geplaatst.
Allemaal citaten van mensen die zowiezo geen flauw idee hebben over het hoe of wat.
Wees trots op julliezelf.

ze kunnen beter hun centjes naar de honden brengen ipv naar advokaten.

Wat een stichting... werkelijk om te kotsen!

Zijn dat die 2 domme blonde snolle bakken die toen bij de rijdende rechter zijn geweest om een rottie en waar Gaus toen ook werd ingeschakeld.???

Ach ja, dat is inderdaad die stichting van die twee geblondeerde snollen....... Vreselijk! Van mij mogen ze die stichting per vandaag opdoeken.

Mij komt de RDE over als een stel geldwolven. Hun liefde voor honden twijfel ik eerlijk gezegd over. Geen goede reclame in ieder geval.....

Lees het nu pas. Krijg er werkelijk kippevel van dat een rechter deze hond aan zo'n op geldbelust zooitje terug heeft gegeven.

Ik hoop van harte dat deze stichting zo snel mogelijk faliet gaat en niet meer geld verdient over de hoofden van honden. Ze moeten zich werkelijk de ogen uit de kop schamen om zich dierenliefhebber te noemen en zo om te gaan met een hond. Walgelijk gewoon.
Wat een machtspel maar ws voornamelijk eigenverrijking.

En die rechter.......weer een bewijs van een rechtelijke dwaling.

Bedankt Tineke. ik zal een keurige mail naar ze sturen.Zal hard aan de hond denken en wat ik bereiken wil ipv ze zeggen wat ik van ze denk hahahaa

Maar op 1 of andere manier, hebben zij geen enkel gevoel voor deze hond en zien hem als handel of koopwaar.

Ik denk dan RDE gewoon honden handelaren zijn. Die honden in Frankrijk opkopen en hier met een ziWie het dichtst bij het vuur zit noemen we dat. Schandalig zoals jij er mee omgaat, de stichting moet zich doodschamen met zo een vrijwilliger En dan klagen dat andere de stichting te kakken zet, nou daar hebben zij anderen helemaal niet voor nodig, dat doen de vrijwilligers wel .

@ marianca: als je hier nu ook de boel wil komen verzieken zodat alles weer op slot gaat....kruip dan alsjeblieft weer terug onder de steen waar jij en de jouwen onder vandaan zijn gekropen
En wees gerust ik ga me niet verlagen tot het IQ van een poffertje dus ik reageer bij deze niet meer op jouw feestelijke uitspattingen...
Toedeloe

Wat een super enge stichting.ja pas op want mannetje van is advocaat,
maar als je de brieven leest die hij schrijft dan lig je al in een deuk.

Bleren en schreeuwen en op de man spelen is het enige wat ik ze heb zien doen op tv en op diverse foraDouce dient als fokteef voor de RDE denk ik.
Die er vervolgens ter dood veroordeelde hondenverhaaltjes van maakt op marktplaats denk ik.Nee, in het vervolg als ik weer iets met een Rodweiler en de RDE lees, dan denk ik dat zel wel een gefokt kind van Douce zijn.
Bah......bah.....bah.......
Bij komt er niks geen verhaal meer uit een dodingstation. Die honden zijn gewoon allemaal in Holland geboren en in frankrijk gechipt denk ik.
En voor dat iemand roept dat ik wat tegen de RDE heb: Ik heb van zijn leven nog nooit iets met de RDE van doen gehad.
Je moet je alleen even in dit verhaal verdiepen.
chrico
Zeer actief

marianca schreef:Nee,zo werkt dat niet!Geen een Stichting doet het zo,Pam is de schuldige en ik kan nu gaan uitleggen,alweer,waarom maar doe dat niet.
Sorry hoor maar er zijn er genoeg die anders reageren, zelfs asiels die welzijn boven eer zetten. Dat jullie dat niet doen staat vast, dat blijkt uit dit hele getouwtrek om schuld en gelijk aan te tonen en daarmee het welzijn van de hond te vergeten. Nou petje af hoor :ok:
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
marianca

Maria7 schreef:Marianca schrijft(Ik heb de email gezien waarin SBS6 vertelde om af te zien een reportage te maken met Pam,alles alleen omdat ze gelogen had,zo zei de SBS6)

Ik heb het over mevr de V.Het gaat toch nu over mevr de V en Douce. :idea:
En Ik hoe het begonnen is,en wel met Pam..De familie V heeft daaraan meegewerkt...Ik moet nog een Stichting tegenkomen die dat goedkeurt..
Maria7
Actief

marianca schreef:
Huh, een dierenarts die al jaren met Rde zou werken is toch niet onafhankelijk.
Snap je het nu?

Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

chrico schreef:Wat een lol :cheer: :cheer: :cheer:
Nou inderdaad. Het is dat het over de rug van een hond gaat, maar anders zou ik hier echt blauw liggen. De wendingen in dit verhaal zijn in elk geval spannender dan GTST of zelfs Baantjer :roll:
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

Als het niet zo verschrikkelijk triest was zou ik nog kunnen lachen om deze soap :ugh:
In elk geval zie ik meer dan voldoende redenen om nooit een hond via RDE te kopen.Bah,wat een gedoe zeg!
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
marianca

chrico schreef:
Sorry hoor maar er zijn er genoeg die anders reageren, zelfs asiels die welzijn boven eer zetten. Dat jullie dat niet doen staat vast, dat blijkt uit dit hele getouwtrek om schuld en gelijk aan te tonen en daarmee het welzijn van de hond te vergeten. Nou petje af hoor :ok:
Jij praat nu over Douce,je vergeet wel de andere 2000 andere honden,tellen die niet?Een hond is teruggehaald door de Stichting en daar fixeren jullie zich nu op en vertellen nu hoe slecht die Stichting wel niet is.

Vergeet die 2000 honden niet die geplaats zijn,of boeit dat niet?
marianca

Jullie hoeven ook helemaal geen hond te adopteren van die Stichting,wij liggen daar echt niet wakker van hoor.Er zijn genoeg mensen die dat wel doen.. :lekkerpuh:
marianca

Zo zou de Stichting de honden ook vol proppen met DRUGS eer ze naar NL of Belgie komen,nou ik heb niks gevonden bij Stitch.Ja,mensen gaan heel ver om een Stichting zwart te maken...
Gesloten

Terug naar “Discussieforum”