Vaak gaat de bal onder de omheining door en dan hangt hij echt in de omheining, hij heeft geen angst want als de paarden binnenstaan is de stroom van het draad af (wat op de planken zit) dus dan help ik hem altijd even door de bal terug te duwen, dan samen even voetballen en dan vliegt hij werkelijk waar.. maar gisteravond is er denk ik net even iets mis gegaan met de aan- en uitknop van de stroom want ik kwam net uit de stal van Piropo toen ik een ijselijk gegil hoorde
Hij week niet meer van mijn zijde de ziel, hopelijk kan hij straks wel weer genieten van zijn speeluurtje met de voetbal want normaal zit hij in de avond al voor de deur te wachten, zou jammer zijn als hij hier nu angst aan over zou houden. Hij heeft daar toch al 'last' van want op de Doedag kreeg hij tijdens de workshop frisbee die frisbee tegen zijn poot en vanaf dat moment is het niet leuk meer, hij vergeet dat slecht zeg maar.. hopelijk vindt hij de bal straks nog steeds leuk.
Rent hij nou door het hek als hij een konijn ziet zou het nog handig geweest zijn maar nu vind ik het puur sneu van het ventje