Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Waar obedience?

Moderator: moderatorteam

Lynn85
Actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan en langharige teckel
Aantal honden: 3
Contacteer:

Waar obedience?

Ongelezen bericht door Lynn85 »

Ik zou graag eens gaan kijken of obedience iets is voor Hester. Vooral de manier waarop ze het heelwork aanleren zou ik graag zien, en leren.
Doen ze ergens workshops hierrond? Of is er een hondenschool in de buurt van Lommel (B) of Valkenswaard (NL) waar ze dit doen?

Ik doe nu de gewone gehoorzaamheid in Belgie, maar obedience lijkt me een leuke aanvulling. Als het te combineren valt toch...
Afbeelding
Lynn85
Actief
Contacteer:

Re: Waar obedience?

niemand?
Afbeelding
Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

Inderdaad geen idee.

Voor NL zou je hier eens kunnen informeren: http://www.obedience.nl/Index.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Lynn85
Actief
Contacteer:

Zoek stok! schreef:Inderdaad geen idee.

Voor NL zou je hier eens kunnen informeren: http://www.obedience.nl/Index.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Hmm jammer. Maar inderdaad, dan ga ik daar eens navragen...
Bedankt :ok:
Afbeelding
Zenith
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Chodsky pes Bordercollie ruwhaar teckel
Contacteer:

Ongelezen bericht door Zenith »

Lynn85 schreef:niemand?
Hoi,Hoi,
Er word geregeld instructie in Obedience gegeven, dit zijn meestal mensen die zelf in de wedstrijdsport obedience lopen.
Er word vaak individueel les gegeven per combinatie en vaak in een sessie van 20 min.dit is vaak lang zat voor de hond ( en handler) om zich te concentreren.
Iedere 2 weken word er ergens in het land een wedstrijd georganiseerd door de Dutch obedience society.
Ga hier een keertje kijken en hier vind je ongetwijfeld mensen die instructie geven en ws ook dicht bij jou in de buurt.
Ook kun je op de website v/d DOS bij de link leden kijken.

Succes en wie weet tot ziens! ( oh ja het is super verslavend om met je hond op deze manier te trainen) :D
poembaa
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tervuerense Herders, border collie
Contacteer:

Ongelezen bericht door poembaa »

Ik vind het ook een onduidelijk iets hoe je aan een trainer komt van obedience. Gelukkig heb ik "de beste" dichtbij gevonden, maar da's lang niet altijd makkelijk. En als je niemand kent, zou ik ook niet weten waar je het zoeken moet. Overigens, als je als leek op zo'n wedstrijd komt, geloof ik nou niet dat je zo makkelijk iemand kunt vinden die ook instructie geeft oid. Dan moet je echt even hulp vragen van mensen die helpen denk ik.

Succes. Want het is wel echt erg leuk. Ik moet alleen nog erg moed verzamelen om naar wedstrijden te gaan. Gelukkig kan ik pas voor het eerst in maart 2011, dus ik heb nog effe haha
Groeten
Suzanne

Chasin', Rhythm & Jynxx
http://www.sportingk9.nl

Afbeelding
stefanie
Zeer actief

Ongelezen bericht door stefanie »

Zenith schreef:
Hoi,Hoi,
Er word geregeld instructie in Obedience gegeven, dit zijn meestal mensen die zelf in de wedstrijdsport obedience lopen.
Er word vaak individueel les gegeven per combinatie en vaak in een sessie van 20 min.dit is vaak lang zat voor de hond ( en handler) om zich te concentreren.
Iedere 2 weken word er ergens in het land een wedstrijd georganiseerd door de Dutch obedience society.
Ga hier een keertje kijken en hier vind je ongetwijfeld mensen die instructie geven en ws ook dicht bij jou in de buurt.

Succes en wie weet tot ziens! ( oh ja het is super verslavend om met je hond op deze manier te trainen) :D
TS woont in België. :wink:
poembaa schreef: Gelukkig heb ik "de beste" dichtbij gevonden, maar da's lang niet altijd makkelijk.
Dat kan niet want die heb ik al. :pffff: :mrgreen:
Zenith
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Chodsky pes Bordercollie ruwhaar teckel
Contacteer:

Ongelezen bericht door Zenith »

stefanie schreef:
Zenith schreef:
Hoi,Hoi,

TS woont in België. :wink:
poembaa schreef: Gelukkig heb ik "de beste" dichtbij gevonden, maar da's lang niet altijd makkelijk.
Dat kan niet want die heb ik al. :pffff: :mrgreen:
Of ik..haha!! :D
Lynn85
Actief
Contacteer:

Ik ken ook een supergoeie met hetzelfde ras, alleen moet ik dan 2 uur rijden. En ik zou toch graag wat meer gaan, 1-2x per week en dat zie ik niet zitten, om elke week 4u te rijden voor 1u les...
Dus als iemand in de buurt zo'n super-instructeur weet zitten, geef maar door :wink:
Afbeelding
Rosita Compagner
Zeer actief
Mijn ras(sen): waterhonden
Contacteer:

Ongelezen bericht door Rosita Compagner »

Aan die supergoeie die je al kent vragen dus.
Plaats reactie

Terug naar “G&G en Obedience”