ik heb de laatste dagen veel gelezen over vers voeding voor honden, en denk er dus wel over na.
Ik wilde graag weten welke merken kvv jullie gebruiken, en hoe dit bevalt?
Prijs telt voor ons zeker wel mee, we hebben beiden een laag loon en ik werk 20 uur per week.
bovendien hebben we natuurlijk ook 3 kinderen!
Dus welke KVV is kwalitatief goed te doen, en niet te duur?
Ik schrok toen ik las hoe slecht pedigree is, want Gentle krijgt dus van natvoer pedigree puppenvoer
daar wil ik dus sowieso mee stoppen.
het is het beste het langzaam af te bouwen toch? eerst een beetje kvv erdoorheen, en dat steeds meer tot hij alleen kvv eet?
van brokjes krijgt hij AH eigen merk puppen brokjes.
Ik denk erover zijn voeding te combineren, brok en kvv.
Kun je het ook mengen?
of is het dan beter hem bijvoorbeeld sochtends brokjes te geven en de andere keren kvv?
hij vind droogvoer sowieso niet zo geweldig, dus ik meng het vaak al met natvoer,
maar ik lees nu dus overal dat natvoer van pedigree gewoon erg slecht is, en dat is natuurlijk niet de bedoeling!
Ik zou dus graag van jullie horen hoe jullie de honden precies voeren,
barf is geen optie voor mij overigens, misschien als we in Suriname wonen dat dit dan makkelijk zal kunnen, maar op dit moment zie ik het niet zitten. kvv lijkt mij dan een goed alternatief.
maar welke merken zijn er allemaal, wat is er goed verkrijgbaar, wat is betaalbaar, etc.
Ik heb al wat zitten rondkijken maar veel merken zijn niet verkrijgbaar in amsterdam zuidoost.
we hebben ook maar 2 dierenwinkels. op sommige websites van KVV voeder staat nog vermeld dat bormann op het bijlmerplein het verkoopt, maar die winkel is al heel wat maanden weg, dit heb ik ook doorgegeven aan de betreffende merken overigens zodat die het ook weten.
er zijn ook merken zoals richard versvoeding die je online kunt bestellen,
alleen bezorgen ze pas vanaf 60 KG en ik zou niet weten waar ik 60 KG moet laten, bovendien is ook
versvoeding niet eeuwig houdbaar in de diepvries en kan ik dan de helft weg gaan gooien straks.
een extra diepvries erbij is niets, hebben we vorig jaar gehad in de schuur, en moesten meteen 600 euro bijbetalen aan de NUON dus die is gauw weer weg gedaan!
bovendien blijf je dan toch zitten met het feit dat ook in de diepvries vers voeding niet altijd goed blijft en binnen bepaalde tijd gegeten moet worden.
we hebben natuurlijk maar 1 hondje.
Ik ben er dus nog niet helemaal uit ,
wie weet kunnen jullie me op weg helpen