Tiny schreef:MJ schreef:Marion. schreef:Als er tot 3x toe een fietser over mijn Saar heen rijdt (met de snelheden die daarbij horen) dan was ze op zeker na de 2e keer dood geweest. Ook Goldens kunnen dat soort klappen niet heel erg goed hebben.
Ik neem je verhaal dus met een korrel zout. Sorry.
Over mijn teckeltje is een busje gereden ! Tot twee keer toe ! Heb ik verderop geschreven in het topic maar toen had ik dit nog niet gelezen .
Op mijn knietjes zat ik er naast . Ja , Boris heeft het overleefd . Gelukkig wel..met wel veel inwendig letsel, maar wel overleefd.
Hoe durf je te tikken dat je dit met een korrel zout neemt en dus een ongeloofwaardig verhaal vindt.
Je bent er niet eens bij geweest en ik heb een zwaarder voertuigmiddel meegemaakt wat ook GELUKKIG overleefd werd door mijn Borissie !
Bah !
Ik vind nogal lef hebben om iemand een leugenaar te noemen als dit net met haar hondje is gebeurt. Sorry Marion maar dit vind ik echt niet kunnen.
Denk niet eens zozeer dat het met "leugenaar" te maken heeft danwel dat het op haar dusdanig over is gekomen.
Wees eerlijk. Iemand die met een dusdanige snelheid tegen een stoeptegel aan fiets flikkert al op zijn bek. En dan zal iemand wel tot 3x toe een hond met volle snelheid kunnen overfietsen?
Zo zal het ongetwijfeld in haar beleving zijn gebeurd hoor, maar als ik zie hoe mensen hier wel eens zijn geflikkerd als er alleen al een ronde voetbal tegen het wiel aankwam snap ik niet zo goed hoe iemand dan tot 3x toe vol tegen zo'n bal aan zou kunnen fietsen zonder te vallen
Dus nee, ik noem Moos zeker geen leugenaar, maar ik denk persoonlijk wel, en dat ben ik met Marion (brrr tis niet anders) wel eens dat het in werkelijkheid iets anders is gegaan dan zij daadwerkelijk heeft beleefd. Zeker gezien de grootte van Saar (ras etc)
Neemt niet weg dat het knap kut is en dat die kerel direct van zijn fiets af zou hebben moeten stappen als hij er niet vanaf gevallen zou zijn

zou em er nog persoonlijk vanaf trekken trouwens