Ik verketter hem niet op zijn harde fietsen. Ik heb ook al twee keer gezegd dat ik 1 keer 'raken' ook nog wel snap. Dat je daarna het nog twee keer doet snap ik niks van.tekkel schreef:Mag je niet hard fietsen op een fietspad? Het moet toch niet gekker wordenMoos schreef:In een losloopgebiedje hier in de buurt loopt ook een fietspad.(...)Hij kwam gewoon met een noodgang de bocht om, zonder ook maar ergens naar te kijken![]()
Gelukkig heeft Saar er zo te lezen niets aan overgehouden, maar om die fietser nou zo te verketterenHet lijkt me meer de schuld van haar baasje
En ja, op een onoverzichtelijk stuk, met zijpaden die dus op dat fietspad uitkomen, lijkt het mij wel handig om als fietser een beetje uit te kijken. Dat doe je toch ook in de auto als je op een weg rijdt met zijstraten? Saar stond niet midden op het pad, ze kwam er net aan de rand opgelopen. Als je gewoon even je zijstraatjes inkijkt zie je dat dus.
Neemt niet weg dat ik ook vind dat ik beter op had moeten letten, en dat heb ik ook al genoemd in mijn eerste bericht