Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Saar door fietser overreden.
Moderator: moderatorteam
-
Lillith
- Zeer actief
Re: Saar door fietser overreden.
Sterkte met Saartje, eng verhaal

-
Neeltje
Wat een gigantische idioot. Ik foeter hier iedere ochtend die stomme fietser uit die op de stoep rijden in het donker, mij achterop komen, dus ik zie of hoor ze niet. Ik geloof dat ik genoeg gefoeterd heb, want ze gaan de weg op.
Ik zou vaker rond hetzelfde tijdstip daar naar toe gaan, grote kans dat je hem weer ziet, kun je hem er alsnog op aanspreken. Wat een idioot.
Geef Saar maar een voorzichtig knuffeltje.
Ik zou vaker rond hetzelfde tijdstip daar naar toe gaan, grote kans dat je hem weer ziet, kun je hem er alsnog op aanspreken. Wat een idioot.
Geef Saar maar een voorzichtig knuffeltje.
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
JA, doenMoos schreef: Zal ik flyers op gaan hangen in de buurt? "Welke idioot reed op woensdag 27 Oktober, einde van de ochtend, tot 3 keer toe over mijn kleine witte hondje heen?'![]()
Een voorzichtige knuffel voor Saartje en een dikke knuffel voor jou vanwege de schrik.
- Jolande1961
- Zeer actief
Wat een eikel! Ik zou morgen gewoon zelfde plaats, zelfde tijd gaan posten met een grote stok om tussen zijn spaken te steken, mocht ie voorbij komen.
Beterschap met Saartje.
Beterschap met Saartje.
- Veronique & Kyra
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse Stafford &
Weimaraner - Aantal honden: 2
Wat een eikel zeg. Dat hij de eerste keer over haar heen rijd is al vervelend genoeg, maar daarna nog gewoon 2x :M:
En het ergste vind ik nog dat hij niet even gestopt is om zijn excuses te maken en even te vragen of alles ok is.
Beterschap voor Saartje.
En het ergste vind ik nog dat hij niet even gestopt is om zijn excuses te maken en even te vragen of alles ok is.
Beterschap voor Saartje.
- Moos
- Zeer actief
Nee joh, dat was meer een 'grapje'ranetje schreef:JA, doenMoos schreef: Zal ik flyers op gaan hangen in de buurt? "Welke idioot reed op woensdag 27 Oktober, einde van de ochtend, tot 3 keer toe over mijn kleine witte hondje heen?'![]()
Een voorzichtige knuffel voor Saartje en een dikke knuffel voor jou vanwege de schrik.
Ik hou haar goed in de gaten (maar ze is vooralsnog gewoon tierig en eet goed), en ga ervanuit dat het allemaal met een sisser afloopt.

- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Ik denk dat het dan inderdaad met een sisser afloopt voor Saartje.Moos schreef:Nee joh, dat was meer een 'grapje'ranetje schreef:JA, doenMoos schreef: Zal ik flyers op gaan hangen in de buurt? "Welke idioot reed op woensdag 27 Oktober, einde van de ochtend, tot 3 keer toe over mijn kleine witte hondje heen?'![]()
Een voorzichtige knuffel voor Saartje en een dikke knuffel voor jou vanwege de schrik.Ik zou de man ook niet meer herkennen denk ik, was teveel bezig met naar Saar kijken en niet naar hem.
Ik hou haar goed in de gaten (maar ze is vooralsnog gewoon tierig en eet goed), en ga ervanuit dat het allemaal met een sisser afloopt.
Maar zo'n flyer vind ik eigenlijk best goed
Heb je getuigen eigenlijk?
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
Wat en ~!@#$%^&*()_~!@#$%^&*()_!!!!!!!!!!!!!!!!!

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
- Moos
- Zeer actief
Nee, niet echt. Er waren twee mannen bij het groen aan het werk, daar liep ik later langs (met Saar hijgend en trekkend in de lijn, staart tussen de poten), en die maakten een opmerking over dat die kleine hond d'r staart zo raar hield. Toen zei ik dus dat ze net door die fietser aan was gereden, waarop zij zeiden "ohhh, vandaar dat geschreeuw". Dus mwa, denk niet dat ze het echt meegekregen hebbenranetje schreef:Ik denk dat het dan inderdaad met een sisser afloopt voor Saartje.
Maar zo'n flyer vind ik eigenlijk best goed![]()
Heb je getuigen eigenlijk?

- smoekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): JH
- Aantal honden: 2
Is ie bij de 1 (of 2-3ex) dan helemaal niet op vol op zijn klote bek gegaan????
Hoe krijg je het in godsnaam voor elkaar om iets (hond-kind whatever) vol aan te rijden zonder te vallen, of in ieder geval opnieuw op te moeten stappen waarbij het "doelwit" (hond in dit geval) al weg zou moeten zijn gesprint en je weer vaart moet maken, en dat tot 2x toe te (kunnen) herhalen
Hoe krijg je het in godsnaam voor elkaar om iets (hond-kind whatever) vol aan te rijden zonder te vallen, of in ieder geval opnieuw op te moeten stappen waarbij het "doelwit" (hond in dit geval) al weg zou moeten zijn gesprint en je weer vaart moet maken, en dat tot 2x toe te (kunnen) herhalen
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
- Naima
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labradinges
Ik denk dat hij 3 keer tegen haar aan is gefietst en omdat dit met grote vaart was, Saartje als een soort balsmoekie schreef:Is ie bij de 1 (of 2-3ex) dan helemaal niet op vol op zijn klote bek gegaan????
Mozes (juni ‘20) en in Golden memory Lotus (juli ‘11 - juli ‘20)
-
Geer
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik schrik me een Hoed door die titel!! Wat een knurft en arme Saar! Moeten we even komen posten met onze honkbalknuppels, ik Arie en Sophie?
- nathalie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Ah nee!! Knuffel voor Saar!

Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
- Elmo/maureen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatier
- *Esther
- Zeer actief
Tis een wonder dat haar niet meer mankeert zeg!
Word al misselijk met t lezen van je verhaal, brrrr.....
Wat een gek zeg...
Alle kans dat ze morgen stram is hoor! Lekker samen op de bank met een dekentje, met alle knuffels van t HF, goed idee, toch?
Word al misselijk met t lezen van je verhaal, brrrr.....
Wat een gek zeg...
Alle kans dat ze morgen stram is hoor! Lekker samen op de bank met een dekentje, met alle knuffels van t HF, goed idee, toch?
- Naima
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labradinges
Als Arie dat spuitpoeptrucje nog beheerst, is dat best een goed idee voor revancheGeer schreef:Ik schrik me een Hoed door die titel!! Wat een knurft en arme Saar! Moeten we even komen posten met onze honkbalknuppels, ik Arie en Sophie?
Mozes (juni ‘20) en in Golden memory Lotus (juli ‘11 - juli ‘20)
-
Marion.
Ben het niet vaak met je eens. Maar ik snap ook geen hout van dit verhaal. Ik had d'r al 6x aangelijnd.smoekie schreef:Is ie bij de 1 (of 2-3ex) dan helemaal niet op vol op zijn klote bek gegaan????
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
dat gebeurde natuurlijk in een split second, hoe kun je nou een rondtollende hond aanlijnen?Marion. schreef:Ben het niet vaak met je eens. Maar ik snap ook geen hout van dit verhaal. Ik had d'r al 6x aangelijnd.smoekie schreef:Is ie bij de 1 (of 2-3ex) dan helemaal niet op vol op zijn klote bek gegaan????

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
-
Tiny
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Ik begrijp werkelijk waar niet waarom er aan het verhaal getwijfeld wordt
Marloes is niet echt een type om zo'n verhaal te verzinnen.
Marloes is niet echt een type om zo'n verhaal te verzinnen.
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
Beau 08-11-2001 - 30-07-2011
&
Akira 16-08-2021
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
Beau 08-11-2001 - 30-07-2011
&
Akira 16-08-2021
- Moos
- Zeer actief
Dat inderdaad, dank jeExpecting schreef: Ik denk dat hij 3 keer tegen haar aan is gefietst en omdat dit met grote vaart was, Saartje als een soort balis weggestuiterd, juist omdat ze zelf maar een lichtgewicht is. De fietser zal dan idd gaan slingeren maar niet vallen (bij zo'n klein licht hondje), hondje is door de kracht een stuk naar achteren gestuiterd waarop hij weer tegen haar aanrijdt etc. Vréselijk
Ik wens Saar heel erg veel beterschap!
Nou precies. Alsof ik leuk 10 min toe ga staan kijken ofzorenee-uk schreef:dat gebeurde natuurlijk in een split second, hoe kun je nou een rondtollende hond aanlijnen?
Laatst gewijzigd door Moos op 27 okt 2010 20:56, 1 keer totaal gewijzigd.

- Moos
- Zeer actief
Haha, vooral Arie en Soofje maken dan indruk denk ikGeer schreef:Ik schrik me een Hoed door die titel!! Wat een knurft en arme Saar! Moeten we even komen posten met onze honkbalknuppels, ik Arie en Sophie?

- Moos
- Zeer actief
Als ik haar morgen pijnlijk vind ga ik even langs de DA sowieso. Dan moeten ze toch maar even kijken, en mag ze ook best een rimadyletje inderdaadInge O schreef:arm saartje, wat een ellendige randdebiel zeg!
gelukkig is ze nog in één stuk, hopelijk heeft ze morgen niet teveel last (anders maar een rimadyletje geven).

- Marie-Josée
- Erelid
- Mijn ras(sen): Havanezer
Ik zou haar in elk geval vannacht goed in de gaten houden, inwendige bloedingen hoeven niet altijd meteen pijnlijk te zijn.
- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
- Aantal honden: 2
- nusca
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een mechelaar.
Och dat is schrikken zeg. Wat een ***
Gelukkig maar dat ze er niets ernstigs aan heeft overgehouden. Hoop dat dat zo blijft voor der en jou.
Heel veel knuffels van ons.
Gelukkig maar dat ze er niets ernstigs aan heeft overgehouden. Hoop dat dat zo blijft voor der en jou.
Heel veel knuffels van ons.
-
Sita
- Zeer actief
Wat een idioot
Arme Saartje, dikke knuffel voor haar en hou er maar heel goed in de gaten of ze echt niets mankeert
Arme Saartje, dikke knuffel voor haar en hou er maar heel goed in de gaten of ze echt niets mankeert
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

- Jackira
- Zeer actief
Zoiets gaat ook zo snel, je ziet niet precies wat er gebeurd en het dringt ook niet gelijk door denk ik. Maar ze is in ieder geval 3 keer vol geraakt. Dat lijkt me al gevaarlijk genoeg voor zo'n klein hondje. Gelukkig dat het een beetje een beweeglijke stuiterbal is en dat ze w.s. weggerold is iedere keer. Arm Saartje.
- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
Mag je niet hard fietsen op een fietspad? Het moet toch niet gekker wordenMoos schreef:In een losloopgebiedje hier in de buurt loopt ook een fietspad.(...)Hij kwam gewoon met een noodgang de bocht om, zonder ook maar ergens naar te kijken
Gelukkig heeft Saar er zo te lezen niets aan overgehouden, maar om die fietser nou zo te verketteren
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
- [Sandra]
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse bulldog x Maltezer
Wat een hork op die fiets.
Hopelijk loopt het goed af met Saar. Veel sterkte!
Hopelijk loopt het goed af met Saar. Veel sterkte!

Groetjes,
Sandra
-
Lizzie.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel
ach arme saartje
wat een geluk heeft ze gehad
als je zo hard fietst dan weet je de weg
dus waarschijnlijk reed hij daar wel vaker
wees maar voorzichtig